Suzan oosterhout

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
suzan
- Hollandse Meid, 5min van snelweg.
18 juli

Add.nr.: 554564

Door de dagelijkse drukte is het soms heel moeilijk om gewoon eventjes te kunnen ontspannen, je hoofd leeg te maken en gewoon even genieten. Ik ben een Hollandse dame met een knap gezicht. Ik straal elegantie uit, en ik heb een pittig karakter. Ik ben gek op humor, en zal je dan ook altijd met een grapje jou op je gemak laten voelen. Ik hou niet van teveel poespas, wat je ziet is wat je krijgt. Ik heb mooi bruin haar, rode zachte lippen, een mooi gebit en niet te vergeten mijn verleidelijk...

Mijn telefoonnummer: 31645309341 OOSTERHOUT NB

Uhhhh hoe krijg ik er zoon link bij??
Deze dame is beetje mollig,maar ook gruwelijk geil,lekker PZC en net voor ze bovenop wil netjes vragen of t ook ZC kan 50e extra echter niet intern klaarkomen . Nette locatie,vooraf wassen-douchen,ook achteraf.. ook heerlijk Tongzoenen. NIET aan de telefoon vragen dan ist gelijk NEE

Suzan1234567

Snuffelaar
28 aug 2016
6
0
Hallo lieverds.
Haha heel grappig hoe je me omschrijft. Zo had ik het zelf niet gedaan, maar verkeerd is het niet hihihi

ik wil er graag ook nog aan toevoegen dat ik dit niet bij iedereen doe.
Dit is mits alles super schoon en hygiënisch is. En ik ook niets geks kan vinden.
Mijn vraagprijs is omhoog gegaan, maar ik ben het waard!

Ook weiger ik gewoon als het me niet bevalt, wel zo logisch toch? Hihi

Een lekkere dikke tongzoen voor jullie ;) ;)

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Suzan1234567 zei:
Hallo lieverds.
Haha heel grappig hoe je me omschrijft. Zo had ik het zelf niet gedaan, maar verkeerd is het niet hihihi

ik wil er graag ook nog aan toevoegen dat ik dit niet bij iedereen doe.
Dit is mits alles super schoon en hygiënisch is. En ik ook niets geks kan vinden.
Mijn vraagprijs is omhoog gegaan, maar ik ben het waard!

Ook weiger ik gewoon als het me niet bevalt, wel zo logisch toch? Hihi

Een lekkere dikke tongzoen voor jullie ;) ;)

Hoi Suzan, leuk dat je op het forum komt kijken!

We zijn nu wel benieuwd wat je tarieven zijn voor nzc en of interne donatie mogelijk is?

Dikke X ClassySL

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Ja ik kan lezen en mijn vraag was gericht aan Suzan. Waarom? Nou omdat ze zelf schreef dat haar vraagprijs omhoog is gegaan.
Logisch toch? En of voor die hogere vraagprijs intern klaarkomen dan ook mogelijk is ook.

Ah je hebt nu mijn nieuwsgierigheid gedeeld zie ik ;-)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Snap niet precies waar je reactie op mijn post slaat, ik ben namelijk net zo benieuwd aangezien oosterhout voor mij best te doen is.

Edit

Als ik een post plaats met linkjes en foto's dan moet ik soms 6 keer editen op een iphone.

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
CWP zei:
Snap niet precies waar je reactie op mijn post slaat, ik ben namelijk net zo benieuwd aangezien oosterhout voor mij best te doen is.

Edit

Als ik een post plaats met linkjes en foto's dan moet ik soms 6 keer editen op een iphone.

Ja sorry ik reageerde op de eerste en toen las ik t alsof jij dacht dat ik het eerste bericht niet gelezen had.
Maar ook voor mij is Oosterhout goed te doen dus benieuwd of Suzan onze vraag gaat beantwoorden ;-)

Suzan1234567

Snuffelaar
28 aug 2016
6
0
Hallo lieverds.

De prijzen die erop staan zijn gewoon de vaste prijzen.
Alleen NZC is omhoog gegaan naar €100,-. Dit omdat de risico gewoon heel groot is, en ik het liever voorkom dan genees. De meeste zullen hier van af schrikken. Hopelijk snappen jullie dit, en blijven jullie lief tegen mij hihi.

En nee een interne donatie is niet mogelijk.

Kusss

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Volgens je ad doe je wel aan rimmen, geven en nemen en plassex idem, en klaarkomen in gezicht klopt dat nog wel ?

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Als ik het goed begrijp, verbeteren mag natuurlijk, dan is de prijs €180 voor een half uurtje zc zonder interne donatie.
De markt bepaalt de prijs natuurlijk en als er markt voor is dan zou je het natuurlijk kunnen vragen.

Enkel snap ik de reden niet, denken de dames werkelijk dat hiermee het risico minder is. ( Of gaat worden?)
Zouden degene die dit kunnen betalen niet wat onder de leden kunnen hebben?

Ik heb best €180 per half uur over voor een mooie dame met een, voor mij aantrekkelijke leeftijd van 30+, maar dan absoluut met interne donatie.
Voor dat geld wil ik mijn zaad uit een poesje zien lopen...

Maar het is marktwerking, succes ermee!

A

Anonymous

Guest
De redenering van die hoge extra prijs begrijp ik ook niet helemaal ...
Okee de kruideniers onder de NZCers vallen af maar de bigspender die kan ook bij een ander zaadsletje wat zijn opgelopen ..

MAAR DE DAME BEPAAL wat er ze vraagt .
En als de dame met nmc dates genoeg kan verdienen ..

Waarom zou ze het risico nemen ??

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Zeker ook mee eens. Bedrag is ook niet mijn punt, maar het voor dat bedrag niet intern doneren.
Risico blijft hetzelfde of zou de dame niet aan de pil zijn ;-)
Alsof voor het zingen....

Suzan1234567

Snuffelaar
28 aug 2016
6
0
lieve heren..

Ik heb voor deze prijzen gekozen. Hier wil ik verder ook geen uitleg over geven, omdat dit er gewoon weg niet is en ik het niet nodig vind om het uit te leggen.
Ik hoop dat jullie hier niet over zullen oordelen, omdat het gewoonweg mijn keuze is.
De een heeft het er voor over,de ander niet. Ieder zo zijn keuze, toch!

Waarom ik geen intern cadeautje wil, is omdat ik dit gewoon niet fijn vind. Hier valt geen discussie over te hebben. Ik wil het gewoon weg niet.

Sorry lieve schatten. Maar ook ik heb een wil, en een mening. Ik doe dit voor mijn plezier, en ik wil het ook plezierig houden. Ik hoop dat jullie dit gewoon accepteren en het commentaar voor jullie willen houden.
Zo kan het ook leuk blijven.
Fijne dag lieverds. Dikke kus van mij!!!

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Ieder zijn ding natuurlijk Suzan.
Je wordt ook niet aangevallen maar leden geven gewoon hun mening. En het was ook geen commentaar maar meer opmerkingen. En al was het commentaar, daar is nu eenmaal een forum voor bedoeld, ervaringen, tips, meningen geven.

Voor sommigen is intern doneren geen belangrijk punt en voor anderen wel.
Dat ik daarbij een suggestie doe mbt de reden van het niet door jou toelaten van interne donatie was deels als grap bedoeld en deels om jouw reactie wn verklaring te krijgen.

Dus bij deze bedankt voor je uitleg, nou verklaring eerder.
Voor diegenen die intern klaarkomen bij nzc zeer belangrijk vinden is het verhaal duidelijk.

Zelf zou ik wellicht wel bij je langskomen en de 100 extra willen betalen als je bijvoorbeeld dan zou slikken... Maar dat staat niet bij je mogelijkheden dus zul
Je t ook wel niet doen ;-)

Suzan1234567

Snuffelaar
28 aug 2016
6
0
Het voelt als een aanval haha. Maar bedankt dat je het uitlegt hihi. Internet... Je leest het vaak anders dan bedoelt is!!

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Suzan, het is geen aanval, in de verste verte niet eens.
Tenslotte bepaal je zelf wat je voor welke dienst betaald zou willen worden, vrije markt economie niet dan?

De reden die je aangeeft waarom je geen interne donatie wil hebben roept bij mij wat vraagtekens op.
Want die reden is nogal vreemd. Dan kun je beter zeggen dat je niet wilt dat klanten klaarkomen in je, dat zou ik nog begrijpen.
Maar zeggen dat je het niet prettig vind is toch vreemd. Tenslotte is het ook de manier om kinderen te krijgen en dan is deze afkeer toch een tegenstrijdige afkeer.

Afkeer? Of toch de reden die ik aangeef?

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Amazing ze zegt toch dat ze hier GEEN discussie over wilt hebben?! Waarom dan toch hierover doorzeuren? Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom een vrouw dit NIET fijn kan/zal vinden.
Gelukkig verschillen we nu eenmaal van smaak én voorkeuren. Laten we dat én haar voorkeuren gewoon nu eens accepteren voordat ze zo zegt ok dan helemaal géén bare meer.
Het is leven én laten leven mensen.

Allemaal een hele fijne zomerse dag.

Terug
Naar boven