suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
Ik geef altijd 300€ voor een suikerdate maar eigenlijk vind ik dat buitensporig tenzij het minimaal voor 3 uur is.
Een suikerarrangement is niks anders dan een soort betaalde FWB situatie.
Suikernichtjes die meer durven te vragen denken dat ze een diamante poes (of anus) hebben.
Ben een beetje klaar met die hoge verwachtingen van de dames, kan je beter naar dvp's gaan, dan weet je tenminste waar je aan toe ben.

Laatst bewerkt:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
@Eertmans lees dit topic eens door?
Dirk verwacht je nu niet teveel van iemand? Naast al het vragen en blaten ook nog zelf de moeite nemen om Info op te zoeken. Vergeefse moeite. De meesten willen van alles maar zelf energie ergens insteken blijft lastig.

Je zult toch eens suikerarrangement de naam hier eerst op moeten zoeken en dan ook nog eens moeten googelen

Vind dat je te veel verwacht Dirk van je mede forumleden.

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Vorige week dus voor het eerst een nieuw 23 jarig suikernichtje ontmoet.
Vandaag haar voor de 3e keer gezien en ik moch 2 wandel vrienden meenemen.
Zoals ze al eerder zei is ze seksverslaafd. Nou ze is vanochtend 9x gevuld.
Dus ze kwam goed aan haar trekken en wij ook.
Je kan weleens mazzel hebben met een dame😉

Groet,
LD😃
Niet toevallig een knappe en leuke (Zuid) Limburgse inclusief accent, van Marokkaanse afkomst met stijl bruin haar en een beetje een vape en drankprobleem @lekker ding?

Ik heb eerder dit jaar een aantal maanden met haar gedate totdat ze eind mei in ene van de aardbodem verdween (nummer niet meer actief) 🤷🏽‍♂️

Het was heel lastig om met haar af te spreken omdat ze vaak dagen niet reageerde en dan in ene wel maar ook zei lustte er wel pap van 😁
'Sara' heette ze destijds volgens mij op SA.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Zit nu 2 dagen op SA, een beetje Belgische meiden, velen niet recent online

Ben in contact met 4, ze willen allen eerst een dinnerdate en 150 a 250 euro hiervoor om te zien of het klikt. Voor de intieme dates geven ze 400 tot 600 aan. Dan kan je beter naar de hoeren gaan vind ik... wat een gedoe met dat eeuwig chatten

Ik blijf verder zoeken, als iemand tips heeft, graag 😇

Aad69

Toogplakker
9 apr 2025
31
15
Ik gebruik tot nu toe eigenlijk alleen suikerarrangement.nl. Kosten voor lidmaatschap kan je op de site vinden. Kijken kan met een gratis account maar wil je berichten kunnen versturen dan moet je betalen. Er zitten ook Belgische dames op maar volgens mij wel aanzienlijk meer Nederlandse.

De site zelf vind ik voor wat je er voor betaald qua functionaliteiten alleen echt ongelofelijk basic en eigenlijk best wel ruk…
Het is jammer dat ze nooit aanbiedingen hebben. Alleen maar dure abonnementen.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Zit nu 2 dagen op SA, een beetje Belgische meiden, velen niet recent online

Ben in contact met 4, ze willen allen eerst een dinnerdate en 150 a 250 euro hiervoor om te zien of het klikt. Voor de intieme dates geven ze 400 tot 600 aan. Dan kan je beter naar de hoeren gaan vind ik... wat een gedoe met dat eeuwig chatten

Ik blijf verder zoeken, als iemand tips heeft, graag 😇
Dat zijn gold diggers die je beter kunt vermijden.
Deze dames zijn echt de weg kwijt met hun absurde voorstellen.
Gewoon naar de hoeren. Neuken zonder gezeur is veel aangenamer.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Je hebt gelijk. Vandaag had ik er eentje van 38 jaar die 3000 euro, ja 3k, vroeg. Ik chatte terug: ok voor 10 dates dan maar nee... ze had geldproblemen en wou het voor 1 keer

En dat onderhandelen over geld is krak hetzelfde als redlight hoeren, dus dat SA gedoe levert geen connectie. Het zijn omhooggevallen debutant hoeren. Ze spreken enkel over geld en minimale prestaties (samen shoppen, restaurant bezoek, welness)

Idd beter naar de hoeren, die suikernichtjes kijken teveel tv en TikTok

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik had contact met een Chimene, wilde ook geld voor een kennismakingsdate, wilde niet beeldbellen maar wel content verkopen. Opeens bericht dat ze een huurachterstand had en hulp zocht.. hahaha laat maar golddigger en mss wel een kerel die iets probeert .. goed filteren t spel blijft leuk

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Je hebt gelijk. Vandaag had ik er eentje van 38 jaar die 3000 euro, ja 3k, vroeg. Ik chatte terug: ok voor 10 dates dan maar nee... ze had geldproblemen en wou het voor 1 keer

En dat onderhandelen over geld is krak hetzelfde als redlight hoeren, dus dat SA gedoe levert geen connectie. Het zijn omhooggevallen debutant hoeren. Ze spreken enkel over geld en minimale prestaties (samen shoppen, restaurant bezoek, welness)

Idd beter naar de hoeren, die suikernichtjes kijken teveel tv en TikTok
Was dat die ene in Breda met die crazy eyes?

EdwinL

Snuffelaar
22 nov 2024
17
34
Dat zijn gold diggers die je beter kunt vermijden.
Deze dames zijn echt de weg kwijt met hun absurde voorstellen.
Gewoon naar de hoeren. Neuken zonder gezeur is veel aangenamer.
Daar heb je de dames van plezier toch voor, gewoon een half uurtje lol. Als ik gezeur wil dan begin ik wel een relatie.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Ik had contact met een Chimene, wilde ook geld voor een kennismakingsdate, wilde niet beeldbellen maar wel content verkopen. Opeens bericht dat ze een huurachterstand had en hulp zocht.. hahaha laat maar golddigger en mss wel een kerel die iets probeert .. goed filteren t spel blijft leuk
Het is bij mij de reden dat ik er even een paar maanden gestopt mee ben, alleen dat soort types.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Was dat die ene in Breda met die crazy eyes?
Neen, eentje van Belgisch Limburg.... komt uit een relatie met een financiële puinhoop en wil dit met 1 date fixen

Was wel een knappe voor 38 jaar... (als de foto niet fake is want in photoshop enzo is die bende ook ontzettend veel mee bezig)

Het concept klinkt leuk maar het zijn eigenlijk gelegenheidshoeren.... dan kan je beter naar de echte hoeren gaan 😇

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Ja dit soort types moet je mijden inderdaad. Wat ik eerder ook al aangaf, dames die met onredelijke bedragen komen of eerst beginnen met content willen verkopen voordat ze op date willen gaan direct afwijzen en negeren.

Je moet er echt even doorheen ziften maar de pareltjes vind je wel. Je moet er alleen dus echt wel tijd en moeite in stoppen maar als je ze dan hebt gevonden dan is het naar mijn mening dubbel en dwars waard. En in vergelijking met de echte 'profi's' ook nog eens voor een habbekrats 😄

Maar ik kan me goed voorstellen dat het voor velen ook gewoon teveel gedoe is. Zeker met het kwalitatief beperkte aanbod nu op SA t.o.v. enkele jaren geleden.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Met een maand abonnement kan je op dit moment na een maand zoeken best 1-2 leuke dames vinden die normaal zijn en voor normale bedragen met je t bed willen delen. T kost je eerst wel veel tijd. Zelf ben ik heel kieskeurig ik wil mooi en slank en niet teveel problemen zo als drank, drugs etc Ik heb afgelopen week een date afgezegd met een mooie 24 jarige omdat de dame die best leuk was mij laatste moment vertelde niet aan de pil te zijn, in een opvang zat met een jong kind en een misbruik verleden heeft…en geldproblemen… dat was voor mij wat teveel van t goede dus vriendelijk bedankt.,

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
ik vindt het niet netjes haar naam hier te delen @gast91 er zijn collega's onder ons die dit soort meiden heel interessant vinden. Ik deel m niet uit bescherming voor haar. Waarom deze vraag naar haar naam?
@klodder ik begrijp je reactie

gast91

Toogplakker
15 nov 2023
61
27
Omdat ik met een 24 jarige uit rotterdam aan het praten ben een tijdje is zij toevallig ook uit rotterdam? Dat ik mijn tijd niet aan het voldoen ben

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@gast91 deze dame komt uit de omgeving Apeldoorn dus ga lekker door met je contact en maak veel plezier :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven