suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Suikerdaten in essentie gaat om een monetaire transactie, er is geen enkele dame die daar gratis zit. Om dan ervan uit te gaan dat mannen hun financiële support voor enkel een gesprek en vriendschap gaan leveren is echt wereldvreemd.
EXACT. DANKJEWEL.

Ik vind niet dat seks altijd te koop moet zijn, maar dat maakt het steeds moeilijker wanneer er mannen zijn die zullen betalen voor platonische suikerrelaties. Wat ik vind (hoop) is dat deze mannen daarmee ophouden. Bespaart velen van hun de teleurstelling en hun centen wanneer deze nichtjes nooit de intentie hebben gehad intiem te zijn. Natuurlijk kan dat vermijd worden om van te voren goede en duidelijke afspraken te maken. Maar goed, deze "duidelijke" afspraken zullen altijd voort worden gezet op basis van een goede klik dus kan de nichtje altijd achteraf na een eerste betaalde date gewoon zeggen dat de klik er niet is en op naar de volgende.

In een land zoals Japan is dat anders. Daar is een eenzaamheidsepidemie en is daar geen stigma om een vriend te huren. Dat is daar vele malen goedkoper. €25 voor een uur dacht ik? Om hier in het westen dan belachelijke prijzen te zetten of financiële hulp te vragen voor bijna simpelweg te bestaan vind ik inderdaad heel arrogant en heeft niets te maken met een verwachting dat seks altijd te koop moet zijn.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Is de arrogantie niet net zo hoog bij de mannen die denken dat voor geld altijd sex te koop is?

Dit terwijl suikerarrangent in de basis geen redlight.be sexjobs of kinky is.

Let wel ik ga ook niet betalen voor een lunch of een bakje koffie.

Echter er zijn hier blijkbaar mannen die denken dat bij SA standaard betaalde hoeren zitten. Ze zitten er echt wel tussen maar niet allemaal.

Volgens mij is het minimaal zo arrogant als je denkt dat voor geld alles te koop is.

Ga lekker je hoeren zoeken op een sexdatingsite. Dan mag je klagen
Of je moet duidelijke afspraken over sex hebben.
Bij mij met duidelijke afspraken altijd goed gegaan op SA

Suikerdaten in essentie gaat om een monetaire transactie, er is geen enkele dame die daar gratis zit. Om dan ervan uit te gaan dat mannen hun financiële support voor enkel een gesprek en vriendschap gaan leveren is echt wereldvreemd.

Hoewel @voodoo1 naar mijn mening wel terecht zegt dat er geen regel bestaat die zegt dat "suikerdating" per sé "sex" moet zijn. Ben ik het wel met de anderen eens dat dit toch wel de duidelijke wens van de heren is.

Het probleem is denk ik eigenlijk dat er blijkbaar enkele heren zijn, die blijkbaar wel alleen op zoek zijn naar "vriendschap"? of in elk geval iets wat geen sex omvat. Want als die "klanten" er niet zouden zijn, zouden er heel snel geen dames meer voor zijn die dat via dat platform zouden blijven aanbieden. Hier en daar eentje die het probeert, maar als dat niet werkt zijn ze er snel weg. Nu zou het geweldig zijn als de gehele mannelijke aanwas op die sites hier meeleest en dus even realiseert dat als ze stoppen met betalen voor een koffie, die dames ook stoppen met vragen voor geld voor een koffie. Maar op dit punt, helaas, is de wereld veel groter dan dit forum.

Ik denk dat we het met ons allen eens zijn dat we vinden dat een evt. kennismaking (~30min koffiedate?) niet meer hoeft te kosten dan wellicht hun OV kosten ofzo... zelfs dat is discutabel, ze mogen ook wel een beetje moeite in PR steken is mijn mening.
Ik denk ook dat het met ons allen wel eens zijn dat de hoofdgedachte op die sites wel is voor intiem contact zoals ze dat altijd zo leuk zeggen...

Wat ik met name bijzonder vind, is de naïef (lijkende?) reactie van dames die dus inderdaad sexlose dates zoeken of veel geld vragen voor kennismakingsdates. Die dan reageren alsof dat wat zij vragen en willen de gangbare norm is en dat die "enkele" dames die wel sexdates doen blijkbaar gestoord zijn ofzo... ofwel die dames staan ver buiten de realiteit van die site, ofwel ze weten gewoon dat ze ermee wegkomen en met weinig moeite blijkbaar toch leuk geld binnenharken..
Net als de gestegen tarieven, we creëren dit allemaal zelf, wij "klanten" doordat er dus figuren zijn die dit blijkbaar wel betalen.

Maar terugkomend... helaas helaas, er zijn geen regels op die sites over wat een suikderdame moet bieden.. zij bieden iets, en iemand heeft daar iets voor over wel of niet.. zo niet, dan niet, naar de volgende.. skip of block of wat dan ook, geen moeite meer insteken.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Uiteraard zijn er geen regels. Het is een 'Eldorado' waar je van alles kunt vragen en er een soort marktwerking is. En deze markt wordt vaak verstoord door een aantal factoren;

1 - De weldoeners, de deugers en grote jongens. Fiks met geld strooien (ze hebben het nodig, de dames zijn zielig, claimen, indruk maken etc etc) met bijbehorende gevolgen. Dit heb je ook bij prive ontvangst gezien. Daar waar een goede OEKR dame vroeger voor 130-150 p/u te bezoeken was, zijn die tijden vervlogen. Want enkelen gingen exorbitante fooien geven en hadden ook geen probleem met bizarre prijsverhogingen.
Hetzelfde zie je terug in de Duitse saunaclubs. Daar waar 50 per 30 minuten de standaard was (en heel vroeger 25 voor verlengen), is dat nauwelijks nog ergens te vinden. Servicepakket is dan ook nog eens teruggegaan.

2 - Vrouwen en logica is niet altijd de beste combinatie. Bovendien zullen er weing vrouwen zijn die voor de lol van date naar date rennen. Daarbij zijn ze vaak van een (jongere) generatie en is alles maar komen aanwaaien. Een realitycheck is in de meeste gevallen dan teveel gevraagd en derhalve vragen ze dan maar de hoofdprijs.

Voor de corona ook op deze sites gezeten en vond het toen al moeilijk. Het kaf van het koren scheiden was een klus. De dames die dan overbleven waren in het algemeen wel slim, konden goed onthouden. En ja, er zijn ook dates (mc) uit voortgekomen. Maar in mijn geval, en wellicht is dat voor anderen anders, had ik niet zoveel behoefte om zeer regelmatig af te spreken en vond het concept daarom al niet passend voor mij.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik denk dat er gewoon dames bij zijn die alleen een 1e date voor geld proberen te doen. Een afspraak in een cafe of restaurant. Daar willen ze voor betaald worden en sommige mannen doen dat om de afspraak daar tot stand te laten komen. Resultaat de dame zegt standaard na het 1e gesprek dat de klik er niet is en steekt de € 150 of € 200 in haar zak en gaat weer naar huis en probeert bij de volgende man hetzelfde.

Resultaat veel lunchafspraken en geen sex geven maar wel geld ontvangen.

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Ach, op sites als Onlyfans en F2F zie je ook nu heel snel een toename van profielen die volledig door AI zijn gegenereerd. En daar betalen dus mensen voor om die content te bekijken. Het internet zit vol met illusies, aan ons op de parels er uit te pikken.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
tja blijf het vreemd vinden dat de meeste reacties van mannen hier gaan over het grof weg gezegd verwachten dat een suikernicht moet neuken voor geld.
Op een enkeling na zie ik op SA maar weinig van die profielen dus waar al die mannen dat verwachtingspatroon vandaan halen is mij een raadsel.
Waarschijnlijk tegen beter weten in toch hopen en achteraf maar klagen

Tja en als er mannen zijn die zo dom zijn om een grof bedrag te betalen voor een lunch of bak koffie, ligt dat toch niet aan de dame lijkt me maar meer aan de domheid van de mannen toch......
Het is niet zo moeilijk.
Ik geef die vrouwen groot gelijk als mannen zo dom zijn om zich te laten kaalplukken

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Ik geef die vrouwen groot gelijk als mannen zo dom zijn om zich te laten kaalplukken
Zo'n argument zou je nooit maken als een kwetsbaar persoon wordt misbruikt door een manipulatieve oplichter. Beetje de schuld leggen bij de slachtoffer of een argument naar natuurlijke selectie.

Jij houdt ervan om argumenten te maken tegen een stroman en de standpunten van iedereen hier te kwader trouw te framen. Niemand heeft gezegd dat een suikernicht moet neuken of dat seks altijd te koop moet zijn? De meeste van ons zeggen dat wij geen platonische suikerrelaties zouden doen en dat zou jij ook niet doen. Beetje een hypocriete houding.

En je lijkt ook kampioen jezelf tegenspreken te zijn. Als mannen zo dom zijn een flink bedrag te betalen om alleen uit eten te gaan of koffie/lunch met een meid oftewel een platonische activiteit, wat moet een dame voor geld doen dan als suikernicht? Want blijkbaar mogen wij geen seks verwachten van jou.

En ja zeker. 100% vind ik dat een suikernicht moet neuken voor haar geld. Tenminste met mij bedoel ik dan. Ik ga echt geen suikernicht flink betalen voor alleen "gezelschap" en dat zou jij ook niet doen. Maar andere sukkels moeten dat wel doen toch? Maar als ze dat wel doen, zijn ze dom volgens jou. Wat een suikerrelatie inhoudt is niet alleen aan de suikernicht. De suikeroom bepaald ook wat de suikerrelatie inhoudt want hij bepaald met zijn geld. Zonder oom is er ook geen relatie. Als er genoeg mannen zijn die voor platonische suikerrelaties betalen heeft het minder kans van slagen een suikernicht te vinden die intimiteit aanbiedt en dat is dan mijn wensdenken hopen dat minder mannen dat doen. Helpt misschien de arrogantie van sommige nichtjes naar beneden te halen om te denken dat ze behoorlijke bedragen verdienen voor simpel wat "gezelschap".

Laatst bewerkt:

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Denk ook dat dingen niet helemaal goed begrepen worden, als kern van een relatie zie ik onder andere samen intiem zijn. Dat communiceer ik naar elk suiker nichtje. Dat betekent niet dat ik 100 procent van de tijd verwacht dat er geneukt gaat worden, want daar kan ik inderdaad voor naar de hoeren. Daarnaast heb ik idd niets te zeggen of iemand iets moet of niet, net zoals niemand iets te zeggen heeft over waar ik wel of niet voor betaal. Dat werkt natuurlijk twee kanten op.

Maar je kan niet het enerzijds raar vinden dat iemand puur voor sex op zoek is, en dan doen alsof iemand die sex uitsluit opeens wel normaal is. Ik denk dan dat je dan echt wereldvreemd bent en niet helemaal snapt waar dit echt om draait.

Kijk en er zijn een paar dames die dat gewoon wel proberen, proberen mag alleen het lukt ze gewoon niet. De dame die geenseks heet heeft mij ooit eens een semi wanhopig berichtje gestuurd, toen ik aangaf dat ik vanwege haar naam geen interesse had was ze verbolgen omdat ik met als alle anderen was. 🤣

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zo'n argument zou je nooit maken als een kwetsbaar persoon wordt misbruikt door een manipulatieve oplichter. Beetje de schuld leggen bij de slachtoffer of een argument naar natuurlijke selectie.

Jij houdt ervan om argumenten te maken tegen een stroman en de standpunten van iedereen hier te kwader trouw te framen. Niemand heeft gezegd dat een suikernicht moet neuken of dat seks altijd te koop moet zijn? De meeste van ons zeggen dat wij geen platonische suikerrelaties zouden doen en dat zou jij ook niet doen. Beetje een hypocriete houding.

En je lijkt ook kampioen jezelf tegenspreken te zijn. Als mannen zo dom zijn een flink bedrag te betalen om alleen uit eten te gaan of koffie/lunch met een meid oftewel een platonische activiteit, wat moet een dame voor geld doen dan als suikernicht? Want blijkbaar mogen wij geen seks verwachten van jou.

En ja zeker. 100% vind ik dat een suikernicht moet neuken voor haar geld. Tenminste met mij bedoel ik dan. Ik ga echt geen suikernicht flink betalen voor alleen "gezelschap" en dat zou jij ook niet doen. Maar andere sukkels moeten dat wel doen toch? Maar als ze dat wel doen, zijn ze dom volgens jou. Wat een suikerrelatie inhoudt is niet alleen aan de suikernicht. De suikeroom bepaald ook wat de suikerrelatie inhoudt want hij bepaald met zijn geld. Zonder oom is er ook geen relatie. Als er genoeg mannen zijn die voor platonische suikerrelaties betalen heeft het minder kans van slagen een suikernicht te vinden die intimiteit aanbiedt en dat is dan mijn wensdenken hopen dat minder mannen dat doen. Helpt misschien de arrogantie van sommige nichtjes naar beneden te halen om te denken dat ze behoorlijke bedragen verdienen voor simpel wat "gezelschap".
Zo we gaan de slachtofferrol opzoeken en de kwetsbaren beschermen door te stellen dat daar geen misbruik van mag worden gemaakt. Heb je een punt

Echter zijn wij mannen niet minimaal zo erg door gebruik te willen maken van vrouwen die zitten te springen om geld. Dit vaak ook door omstandigheden en dus ook kwetsbaar zijn. De meeste vrouwen op sa zijn niet anders als op sexjobs of andere sites. Ze zitten er een uitzondering te na gelaten niet voor hun plezier maar alleen voor geld door omstandigheden.

Hoe graag wij het als mannen toch willen geloven dat we de prinsen op het witte paard voor hun zijn.

Geld is in alles toch het punt..en de sterkste en de slimste wint altijd

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Ik ben een tijdje weg op sa. Maar mijn dates met mijn nichtjes waren puur op sex gebaseerd en stond ook duidelijk in mijn profiel destijds. Ik had meer dan genoeg keuze en aanspraak. Zeker in het begin van SA.
Na corona is er veel veranderd. Meer nichtjes gekomen die geen intiem/sex willen maar puur gezelschap oid en blijkbaar zijn er mannen die dat doen. Ook betalen voor kennismaking + eten/drinken is ook meer in, ook hier zijn mannen die dit meer doen. Zelf doe ik dat niet, zonde van mijn geld.
Ook nichtjes die op sexjobs en/of kinky adverteren staan er nu meer op.
Correct me if i'm wrong maar een suikeroom gaat normaal gesproken niet intiem/sex met nichtje, evt geknuffel of gestreel. Maar hoe je je relatie gaat aankleden met een nichtje is iets tussen de oom ne nichtje
Ik heb zeker met >30 nichtje bare geneukt enkele meerdere malen (soms ook gratis bij de 2e of 3e keer).
Wat elke oom daar doet moet hij zelf weten, SA werkt mijns inziens gewoon op vraag en aanbod
Als je het goed doet kun je het kaf van de koren scheiden en valt er denk nog steeds veel te bare te neuken op SA, zelfs tegen fatsoenlijke vergoeding.
Wellicht na de zomer ga ik weer eens kijken wat er te beleven valt, heb er leuke nichtjes geneukt, jong en oud

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dit verzandt in een zinloze discussie waarin iedereen zijn eigen invulling aan een SA geeft.
Het draait om seks en geld en verschilt nauwelijks meer van prostitutie.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Sex is inderdaad niet altijd te koop, maar veel vrouwen op deze site vragen erom

mikejoness1991

Snuffelaar
11 mei 2022
24
27
Heeft een van jullie al ervaring met Daantje2002? Ik heb het idee dat zij wel echt is, maar het is voor mij nog niet tot een date gekomen met haar. Het is echt onmogelijk om iets concreets met haar te plannen. Dan appt ze midden op de dag ineens dat ze wilt afspreken, wat voor mij niet te doen is. Verder vooruit plannen is voor haar een onmogelijke opgave volgens mij.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68

Geen discussie met die gast aangaan joh. Een en al depressie / negatief gedrag / continue zeiken op anderen want meneertje weet het allemaal zo goed :)

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Nou ik heb vandaag kennis gemaakt met een heerlijke 23 jarige suiker date. En niet om het een of ander maar ze wilde gewoon echt wel seks. Ze zei zelf dat ze seksverslaafde is. Nou het is in iedergeval een heerlijke meid en we hebben voor vrijdag weer afgesproken.

Groet,
LD😀
Via SA of een ander kanaal? Goed geregeld!

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Heeft een van jullie al ervaring met Daantje2002? Ik heb het idee dat zij wel echt is, maar het is voor mij nog niet tot een date gekomen met haar. Het is echt onmogelijk om iets concreets met haar te plannen. Dan appt ze midden op de dag ineens dat ze wilt afspreken, wat voor mij niet te doen is. Verder vooruit plannen is voor haar een onmogelijke opgave volgens mij.
Heb haar profiel wel voorbij zien komen maar vond die laatste foto wat dubieus. Het oogt alsof ze in een relatie zit en alleen last minute kan afspreken wanneer hij het niet door heeft / er niet is.

JustSam is trouwens gewoon een bedelaar. Heeft alleen maar geld nodig maar spreekt niet af. Jeanice kan je heel slecht afspraken mee maken terwijl ze wel juist iemand zoekt die zich aan de afspraken houdt :)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Geen discussie met die gast aangaan joh. Een en al depressie / negatief gedrag / continue zeiken op anderen want meneertje weet het allemaal zo goed :)
Is dit weer de man die al bijna 6 jr lid is. Zonder recensies en links en rechts meningen over suikernichtjes heeft? Zie zelfs een mening over schuldsanering over een suikernicht.
Heb je zelf toevallig ook schuldsanering? Alles is je te duur en gezien je recensies neuk je nooit

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Is er hier iemand die Rosa 26-29 jaar ( Zwolle) SA ook heeft gedate of nog ziet of spreekt? Ze is van de aardbodem verdwenen…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven