suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

FilipC

Snuffelaar
9 mrt 2024
8
9
Hey samen,
Ik ben vrij nieuw hier en kwam deze interessante discussie tegen.
Kan iemand mij meegeven welke sites interessant zijn om suikernichtjes of betaalde afspraken te kunnen vinden, vanuit België? Waar staat SA voor bvb?

Redlights heb ik ondertussen gezien en de latinas en Roemeense dames kunnen mij niet boeien.

mikejoness1991

Snuffelaar
11 mei 2022
24
27
Heb haar profiel wel voorbij zien komen maar vond die laatste foto wat dubieus. Het oogt alsof ze in een relatie zit en alleen last minute kan afspreken wanneer hij het niet door heeft / er niet is.

JustSam is trouwens gewoon een bedelaar. Heeft alleen maar geld nodig maar spreekt niet af. Jeanice kan je heel slecht afspraken mee maken terwijl ze wel juist iemand zoekt die zich aan de afspraken houdt :)
Interessante theorie, zou kunnen. Ze wilt echter iedere keer in een hotel bij haar in de omgeving afspreken. Ik ben niet zo huiverig om een hotel te gaan boeken als ik totaal geen vertrouwen heb in het feit of ze wel komt opdagen. Maar ik vind haar er wel leuk uitzien dus als er positieve ervaringen met haar zijn ga ik het misschien een keer proberen.

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
Tja, ik heb ook wel paar keer contacten gehad met paar dames, maar of ik namen moet vermelden. Het is hier eigenlijk een azc forum he en niet SA forum... geen idee of er een forum is waar wel ervaringen uitgewisseld wordt, ben ik nog op zoek:). Als iemand die weet? Ik ga zoeken en als ik zelf gevonden heb zal ik die hier vermelden.... scheelt ook teleurstellingen en of onnodige tijdsverspilling ha

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hou er rekening mee dat bij SA de dames niet openlijk adverteren met de mogelijkheden.
Dan is het niet verstandig details over hen te geven op dit forum.
Dat heeft ook weinig zin tenzij het om dames gaat die duidelijk als DVP actief zijn.

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
GertG, daar heb je zeker punt! Goede... misschien toch beter deze af te sluiten en niet meer op SA focussen:). Maar juist op DVP actief bij andere sites:)

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Interessante theorie, zou kunnen. Ze wilt echter iedere keer in een hotel bij haar in de omgeving afspreken. Ik ben niet zo huiverig om een hotel te gaan boeken als ik totaal geen vertrouwen heb in het feit of ze wel komt opdagen. Maar ik vind haar er wel leuk uitzien dus als er positieve ervaringen met haar zijn ga ik het misschien een keer proberen.
Lekker hotel bij jou in de buurt dan, hoef je ook niet ver te reizen.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Denk niet dat het hem gaat om de tijd, al is dat ook zonde, die hij dan kwijt is aan wachten voor niks.. maar meer die kamer die je boekt voor zeg €80 en dan komt er geen dame.. kun je niet meer annuleren ;) toch weggegooid geld.. snap zijn opmerking wel hoor als een dame niet betrouwbaar overkomt

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Ja snap ik maar als je dan toch geflashed worden, liever om de hoek dan naar de ander kant van het land rijden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vorige week dus voor het eerst een nieuw 23 jarig suikernichtje ontmoet.
Vandaag haar voor de 3e keer gezien en ik moch 2 wandel vrienden meenemen.
Zoals ze al eerder zei is ze seksverslaafd. Nou ze is vanochtend 9x gevuld.
Dus ze kwam goed aan haar trekken en wij ook.
Je kan weleens mazzel hebben met een dame😉

Groet,
LD😃

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@lekker ding dat klinkt heel goed en mooi. En zo iets is erg geil om te doen. Zitten de collega's die mee waren ook op ons mooie forum? Ik ben wel benieuwd naar ( hun) een uitgebreid verslag.. ik hopelijk morgen weer een suikerdate. Voor mij viel het wel tegen de laatste twee weken.

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Ben al een tijdje op SA actief. De ervaringen zijn wisselend maar vind ik over het algemeen wel veel fijner dan een bezoekje aan een DVP.
Heb wat 'one-offs' gehad maar ook een aantal leukerds waar ik voor langere tijd mee heb afgesproken. Ja, het kost wel even wat tijd om contact te maken, überhaupt een reactie krijgen 😅 en om dan vervolgens tot die eerste date te komen maar all in all vind ik het wel waard. En dat (bijna) allemaal zonder dat vervelende rubbertje 😉

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Vanmiddag ook op weg naar een nieuwe date bij mij in de buurt. Even wat drinken om het ijs te breken en dan de hotelkamer verkennen! Ben benieuwd! 😄
En die date was een domper… want mevrouw gaf 10 minuten voor aanvang aan dat er wat anders tussen was gekomen… zucht 😒

Ik houd er altijd rekening mee dat zoiets kan gebeuren dus gelukkig een hotel geboekt waarbij ik kosteloos kon annuleren. Voor de eerste date vind ik dat een must (tip). Niet dat zoiets als dit mij veel is overkomen maar je weet maar nooit. Heb haar het voordeel van de twijfel gegeven en voor volgende week een tweede poging gepland. We gaan het zien…

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Ben al een tijdje op SA actief. De ervaringen zijn wisselend maar vind ik over het algemeen wel veel fijner dan een bezoekje aan een DVP.
Heb wat 'one-offs' gehad maar ook een aantal leukerds waar ik voor langere tijd mee heb afgesproken. Ja, het kost wel even wat tijd om contact te maken, überhaupt een reactie krijgen 😅 en om dan vervolgens tot die eerste date te komen maar all in all vind ik het wel waard. En dat (bijna) allemaal zonder dat vervelende rubbertje 😉
Voor de geïnteresseerden, ik geef tussen de €250 en max €400 uit voor een suikerdate. Beetje afhankelijk van de dame en de duur (soms bijvoorbeeld met overnachting en dan kom ik op die €400). Maar ik doe altijd minimaal 3u. Zelfs een keer met één van m'n vaste suikerrelaties op vakantie geweest en daar betaalde ik de onkosten maar verder geen suikergeld.

Dames die met (voor mij) exorbitante bedragen komen of moeilijk gaan doen over tijd of daar dan weer onredelijke bedragen aan koppelen wijs ik af. Het is even zoeken naar de dames die met mij matchen maar ze zijn er wel degelijk.

En ik geef eigenlijk nooit dat ik zonder condoom wil. Meestal kom je daar wel achter door een beetje te vissen naar wat ze wel/ niet fijn vinden en diegene die erop staan komen er in mijn ervaring bijna altijd zelf wel mee.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Welke website gebruiken jullie om contacten te leggen en wat kost dit ?

Ben van België 😇

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Ik gebruik tot nu toe eigenlijk alleen suikerarrangement.nl. Kosten voor lidmaatschap kan je op de site vinden. Kijken kan met een gratis account maar wil je berichten kunnen versturen dan moet je betalen. Er zitten ook Belgische dames op maar volgens mij wel aanzienlijk meer Nederlandse.

De site zelf vind ik voor wat je er voor betaald qua functionaliteiten alleen echt ongelofelijk basic en eigenlijk best wel ruk…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven