EXACT. DANKJEWEL.Suikerdaten in essentie gaat om een monetaire transactie, er is geen enkele dame die daar gratis zit. Om dan ervan uit te gaan dat mannen hun financiële support voor enkel een gesprek en vriendschap gaan leveren is echt wereldvreemd.
Ik vind niet dat seks altijd te koop moet zijn, maar dat maakt het steeds moeilijker wanneer er mannen zijn die zullen betalen voor platonische suikerrelaties. Wat ik vind (hoop) is dat deze mannen daarmee ophouden. Bespaart velen van hun de teleurstelling en hun centen wanneer deze nichtjes nooit de intentie hebben gehad intiem te zijn. Natuurlijk kan dat vermijd worden om van te voren goede en duidelijke afspraken te maken. Maar goed, deze "duidelijke" afspraken zullen altijd voort worden gezet op basis van een goede klik dus kan de nichtje altijd achteraf na een eerste betaalde date gewoon zeggen dat de klik er niet is en op naar de volgende.
In een land zoals Japan is dat anders. Daar is een eenzaamheidsepidemie en is daar geen stigma om een vriend te huren. Dat is daar vele malen goedkoper. €25 voor een uur dacht ik? Om hier in het westen dan belachelijke prijzen te zetten of financiële hulp te vragen voor bijna simpelweg te bestaan vind ik inderdaad heel arrogant en heeft niets te maken met een verwachting dat seks altijd te koop moet zijn.