suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

israe x

Snuffelaar
8 dec 2024
5
2
Hey muts, mijn naam is geen Piet (zie hierboven ergens). Misschien moet je het gesprek eens met hem aangaan waarom je niet meer reageerde.
jij zegt toch dat ik fake ben? je kent mij niets eens
het feit dat jij mij beledigd (muts) toont je ware intelligentie
dus ga jij maar proberen voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten dan zal je nog veel klagen hier op dit forum suc6.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Beste lotgenoten,

Laten we proberen met de kerst voor de deur deze suikerdate rubriek alleen te voorzien van positief nieuws en elkaar niet afzeiken. Uiteindelijk willen we allemaal maar 1 ding, dat is waar we hier voor zijn. Laat ons dat verbroederen. Het lijkt dit jaar op geen witte kerst. Maar misschien kunnen wij met zijn allen het land nog wat witter maken en toch wat dames voorzien van een witte 🎅 kerst 🎄 kamer.

2sweet

Toogplakker
6 apr 2015
56
41
De site van suiker arrangement (SA) is helaas veel minder geworden als een paar jaar geleden. Ik heb wel 3 hele leuke Suikerrelaties gehad in 5 jaar tijd. Zelf zocht ik naast de sex ook spannende dates naast mn relatie. Wellness bezoek, bioscoop, thuisbezoek bij dames en uiteten naast heerlijke intimiteit zc. Wel is selectie wat tijdrovend. Ik ben met suiker arrangement gestopt voorlopig. Wat mij vooral tegenvalt en waarom ik er mee gestopt ben, is het gemak waarmee dames afzeggen of zelfs eenmaal niet komen opdagen en de verschillende manieren om geld te krijgen voor allerlei redenen. Sommige redenen lijken ook wel standaard "scripts"

Ik heb recent wel een paar leuke dates gehad via suiker maatje.
Daar lijkt allemaal nog wat normaler te verlopen.

Zelf vind ik de contacten met gewone vrouwen nl. veel spannender en uitdagender dan via de geijkte sexadvertentie sites. De vrouwen blinken wellicht niet altijd in alles uit, maar is allemaal wel wat natuurlijker.....voor mij althans

Suggesties welkom voor goede sites!
En geniet vooral!

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@israe x nu jij hier toch bent en reageert op dit forum. Wil jij eens delen hoe je ervaringen als suikernichtje zijn? Zijn de mannen netjes or juist niet? Ik ben wel nieuwsgierig. Ik hoor vaak dat veel mannen niet zo heel netjes zijn...

Wat was je leukste en wat was je slechtste ervaring?

israe x

Snuffelaar
8 dec 2024
5
2
Nou in mijn beleving is 80% van suiker op zoek naar snelle seks voor een klein bedrag het liefst zo min mogelijk en is totaal niet bezig met het hele plaatje een suikerrelatie zelf ben ik zon anderhalf jaar geleden gedrogeerd geweest door iemand van suiker dus pas sindsdien ook op , gelukkig heb ik iemand nu gevonden die mij wel waardeert en natuurlijk heb ik ook leuke momenten gehad het is niet altijd negatief, maar het is gewoon zoeken tot je de juiste klik met iemand voelt en dat heb je niet met iedereen, ook al heb je met die gene bijv iets online's gedaan.

P.s als een vrouw je afwijst maakt het haar niet gelijk een hoer,oplichter of wat dan ook 9/10 hebben we dan iemand gevonden waar ons gevoel beter bij is

gr israe

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
721
1.245
Mooie reactie. Laten we nu het forum maar weer gebruiken waar het voor bedoeld is. Informatie voor elkaar en niet elkaar afzeiken of je gelijk willen halen.
Ikzelf heb al een nieuwe 'SA site' ontdekt, maar deel deze (nog) niet omdat er van die vele (meelees) klojoos zijn die het voor de eerlijke suikerooms en suikernichthes verzieken.
Geniet mannen (en lieve meelees meisjes).

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Nou in mijn beleving is 80% van suiker op zoek naar snelle seks voor een klein bedrag het liefst zo min mogelijk en is totaal niet bezig met het hele plaatje een suikerrelatie zelf ben ik zon anderhalf jaar geleden gedrogeerd geweest door iemand van suiker dus pas sindsdien ook op , gelukkig heb ik iemand nu gevonden die mij wel waardeert en natuurlijk heb ik ook leuke momenten gehad het is niet altijd negatief, maar het is gewoon zoeken tot je de juiste klik met iemand voelt en dat heb je niet met iedereen, ook al heb je met die gene bijv iets online's gedaan.

P.s als een vrouw je afwijst maakt het haar niet gelijk een hoer,oplichter of wat dan ook 9/10 hebben we dan iemand gevonden waar ons gevoel beter bij is

gr israe
Is dat zo. Zegt de dame met "elke zondag naaktbellen" in haar profiel en dan verrast zijn dat je rare reacties krijgt en mannen snelle sex willen.. En nu opeens heb je iemand gevonden:) Ik geloof niets van wat je zegt en je gaat ook niet in op Piets verhaal dat hij je geld overmaakte en vervolgens niets meer hoorde. PS en dat drogeren moest je er even bij vertellen op empathie te krijgen hier. Zou er nog een hele podcast over maken als ik jou was. Waardeloos.

Laatst bewerkt:

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Mooie reactie. Laten we nu het forum maar weer gebruiken waar het voor bedoeld is. Informatie voor elkaar en niet elkaar afzeiken of je gelijk willen halen.
Ikzelf heb al een nieuwe 'SA site' ontdekt, maar deel deze (nog) niet omdat er van die vele (meelees) klojoos zijn die het voor de eerlijke suikerooms en suikernichthes verzieken.
Geniet mannen (en lieve meelees meisjes).
I agree.

israe x

Snuffelaar
8 dec 2024
5
2
Is dat zo. Zegt de dame met "elke zondag naaktbellen" in haar profiel en dan verrast zijn dat je rare reacties krijgt en mannen snelle sex willen.. En nu opeens heb je iemand gevonden:) Ik geloof niets van wat je zegt en je gaat ook niet in op Piets verhaal dat hij je geld overmaakte en vervolgens niets meer hoorde. PS en dat drogeren moest je er even bij vertellen op empathie te krijgen hier. Zou er nog een hele podcast over maken als ik jou was. Waardeloos.
als jij feiten wilt spitten moet je het wel goed doen natuurlijk het is elke zondag afspreken en doordeweeks bellen en jou gedrag laat precies zien wat ik met die 80 % bedoel op suiker fijne dag centenbijtert

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Deze ontwikkeling sterkt mij in de beslissing het bij vriendelijke DVP contacten te houden.
Ben ik verlost van het SA gedoe en ook geen verwijten.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
als jij feiten wilt spitten moet je het wel goed doen natuurlijk het is elke zondag afspreken en doordeweeks bellen en jou gedrag laat precies zien wat ik met die 80 % bedoel op suiker fijne dag centenbijtert
Zo belangrijk ben je nou ook weer niet meisje dat ik alle feitjes moet onthouden. En jij bent ook selectief qua geheugen want je geeft nog steeds geen antwoord op het "Piet verhaal". Dus laten we aub deze nutteloze discussie stoppen voordat je ouders erachter komen hoe jij je centen "binnenharkt"

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Lieve Israe x,

Dat feiten spitten leidt allemaal tot niets.
Het is nu al zover dat er mannen zijn die de dame nog niet eens ontmoet hebben en dan vragen of ze er blank in kunnen. Ik vind dat onbeschoft.

Maak even kennis met elkaar en kijk van beide kanten of de kennismaking bevalt. Ga vandaar af rustig verder.
Je merkt vanzelf of er meer in zit. Ik zeur niet over een klik en dat soort onzin. Over geld praten vind ik helemaal not done.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Lieve Israe x,

Dat feiten spitten leidt allemaal tot niets.
Het is nu al zover dat er mannen zijn die de dame nog niet eens ontmoet hebben en dan vragen of ze er blank in kunnen. Ik vind dat onbeschoft.

Maak even kennis met elkaar en kijk van beide kanten of de kennismaking bevalt. Ga vandaar af rustig verder.
Je merkt vanzelf of er meer in zit. Ik zeur niet over een klik en dat soort onzin. Over geld praten vind ik helemaal not done.
Laten we stoppen met deze dame als lief te betitelen. Ze stuurt mij net (voor het eerst) een prive bericht waarin ze duidelijk op haar (virtuele) kut is getrapt. Overduidelijk een gevalletje wat zich betrapt voelt.

Bijlagen

• Screenshot 2024-12-10 at 13.58.30.png
    Screenshot 2024-12-10 at 13.58.30.png
    15,7 KB · Weergaven: 208

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
Of deze... echt een leuk, gezellig type of mee af te spreken :ROFLMAO:

Bijlagen

• Screenshot 2024-12-10 at 14.01.14.png
    Screenshot 2024-12-10 at 14.01.14.png
    61,5 KB · Weergaven: 227

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
ja zeker ben ik leuk, helaas niet voor jou heb niets met mensen die stoer doen achter hun schermpje
maar je hebt blijkbaar wel wat met hier je beter voor doen dan je bent. Ondertussen lekker oplichten en bedreigen toch? Zit wat in je cultuur denk ik!

Panterwim

Toogplakker
3 jan 2024
37
13
Sinds kort heb ik via SA een heerlijke meid gevonden. 18 jr afrikaans en erg gewillig
Uiteraard is er erg veel fake op SA en heb ik wel eens een blauwtje gelopen
Echter niet bij deze.

En dat voor 400 euro hele middag. Doet gewillig alles zonder condoom, pijpt heerlijk en laat zich ook volspuiten

Inmiddels 3 keer afgesproken en ze wordt steeds beter....Zo zie je maar dat langdurig zoeken soms beloond wordt
jammer dat SA pas werkt als je een lidmaatschap koopt, je kunt niet even rondkijken. Hopelijk zijn er voldoende echte profielen bij.

Edge30

Toogplakker
13 jun 2019
100
68
jammer dat SA pas werkt als je een lidmaatschap koopt, je kunt niet even rondkijken. Hopelijk zijn er voldoende echte profielen bij.
jammer inderdaad. Je ziet alleen de foto (wanneer ze die hebben) maar de profieltekst zie je geen eens. Er zitten wel echte profielen tussen maar ook heel wat fake / grappenmakers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven