Sufei - Amsterdam

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ik appte Yun. Die heeft geen NZC in haar beschrijving, maar ook geen PZC terwijl je wel in haar mond mag klaarkomen. Hoewel de ad al lange tijd niet is bijgewerkt lijkt ze nog steeds in Amsterdam te zijn. Het antwoord kwam van Sufei en dat is zeer verwarrend.

Iemand met ervaring?

Laatst bewerkt:

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Nu krijg ik een app terug van Sufei met deze foto:
e3e2e6fa-cbf4-4488-9223-4c87e541487c.jpeg
En dat lijkt toch echt op Yun van de advertentie. Wel aantrekkelijk allemaal, maar ik twijfel ook al door het gebrek aan referenties.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Die foto komt me bekend voor. Dame met dat setje staat nog in mijn WhatsApp. Toen heette ze Lin en ook wel Anna. Ontving begin 2022 in Apeldoorn. Ben er niet geweest omdat ik op zoek was naar de dame die voor haar het telefoonnummer gebruikte. De foto is dus minstens 1 jaar oud.

De kans dat je met de dames zelf appt is trouwens klein. Alles ging toen via een booker. Alleen als die weg is krijg je de dame om je naar binnen te loodsen.

Laatst bewerkt:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik appte Yun. Die heeft geen NZC in haar beschrijving, maar ook geen PZC terwijl je wel in haar mond mag klaarkomen. Hoewel de ad al lange tijd niet is bijgewerkt lijkt ze nog steeds in Amsterdam te zijn. Het antwoord kwam van Sufei en dat is zeer verwarrend.

Iemand met ervaring?
In de ad tekst staat "my name is Lin"

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja ja, Chinese menu`s zijn soms ook afwijkend.
De dames ook, vaak gewoon foto`s van een leuke dame en die
is dan alweer weg en krijg je een andere dame, meestal minder.
Zie Lisa, eerst Utrecht en nu in Rotterdam, zelfde foto`s maar andere dame.
Dat is hier misschien ook het geval, omdat Yumi nu ineens Lin heet.

Terug
Naar boven