Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik appte Yun. Die heeft geen NZC in haar beschrijving, maar ook geen PZC terwijl je wel in haar mond mag klaarkomen. Hoewel de ad al lange tijd niet is bijgewerkt lijkt ze nog steeds in Amsterdam te zijn. Het antwoord kwam van Sufei en dat is zeer verwarrend.
Nu krijg ik een app terug van Sufei met deze foto:
En dat lijkt toch echt op Yun van de advertentie. Wel aantrekkelijk allemaal, maar ik twijfel ook al door het gebrek aan referenties.
Die foto komt me bekend voor. Dame met dat setje staat nog in mijn WhatsApp. Toen heette ze Lin en ook wel Anna. Ontving begin 2022 in Apeldoorn. Ben er niet geweest omdat ik op zoek was naar de dame die voor haar het telefoonnummer gebruikte. De foto is dus minstens 1 jaar oud.
De kans dat je met de dames zelf appt is trouwens klein. Alles ging toen via een booker. Alleen als die weg is krijg je de dame om je naar binnen te loodsen.
Ik appte Yun. Die heeft geen NZC in haar beschrijving, maar ook geen PZC terwijl je wel in haar mond mag klaarkomen. Hoewel de ad al lange tijd niet is bijgewerkt lijkt ze nog steeds in Amsterdam te zijn. Het antwoord kwam van Sufei en dat is zeer verwarrend.
Ja ja, Chinese menu`s zijn soms ook afwijkend.
De dames ook, vaak gewoon foto`s van een leuke dame en die
is dan alweer weg en krijg je een andere dame, meestal minder.
Zie Lisa, eerst Utrecht en nu in Rotterdam, zelfde foto`s maar andere dame.
Dat is hier misschien ook het geval, omdat Yumi nu ineens Lin heet.