Strengere aanpak Gelderland en Overijssel

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
BvdA zei:
Vandaag in de Stentor een stuk over de toekomstige strengere aanpak van (thuis)prostitutie.

http://www.destentor.nl/zwolle/burg...s-thuiswerkende-prostituees-sluiten~a16f282f/
Vergunningnummers moeten verplicht in de advertentie vermeld worden. Onveilige seks mag niet aangeprezen worden.

Ik denk dat dit averechts gaat werken.
Als dit uitgerold wordt tot landelijk beleid, wordt dat een inkomstenramp voor Kinky dat immers drijft op advertenties van illegale prostitutie.

Interessant is de zinsnede:
"Maar aan personen die bij illegale prostitutie betrokken zijn, kan als de nieuwe regels ingaan een boete worden opgelegd, oplopend tot vijfduizend euro."

Benieuwd of de personen van Kinky dan bij elke advertentie zonder vergunning ook zo'n boete krijgen.

.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik vind de houding van de overheid enorm hypocriet, want zij doet niets aan de discriminatie van sekswerkers door banken.

Vraag maar eens aan een DVP of ze als zelfstandige in de prostitutie een rekening zou kunnen openen?

En het aanprijzen van onveilige seks....kennelijk kijkt men naar Duitsland. Maar met de juiste tekst kan een DVP dat zeer eenvoudig omzeilen.

De overheid stelt weer eens de verkeerde prioriteiten. Dit is kleingeld, maar het is oh zo makkelijk om DVP's "keihard" aan te pakken, maar straattuig laat men geheel ongemoeid of die krijgen zelfs een baantje bij de TV... :x

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Na het stuk nog eens gelezen te hebben, blijkt maar weer dat de beleidmakers er weinig kaas van hebben gegeten.

Zo worden "pooiers" genoemd, dat zal voor een deel waar zijn, maar een evenredig groot deel werkt zelfstandig.

En altijd maar weer de mensenhandel aanhalen. Nee, laten we het aanbevelen via advertenties dan verbieden. Volgens mij verdwijnen deze dan makkelijker van de radar en zal het ondergrondse circuit gaan opleven. Zie je het al voor je? Een mannetje op de hoek van de straat die je gaat aanspreken of je nog seks wilt?

Wat je nu kan doen is de reizende groepen uit het oostblok aanpakken. Hier is het maar de vraag of het bij alle op vrijwillige basis is. En al is het vrijwillig, dan kan je hen op de huidige regelgeving al pakken.

Het huisvrouwtje wat probeert bij te verdienen zou je eigenlijk oogluikend moeten toestaan met wat extra controle van diverse instanties eventueel en mogelijk aandringen op het aanvragen van een vergunning.

Wat we straks gaan krijgen zijn advertenties waarin een dame zich aanbied als gezelschap en enkel dat. Met, misschien, als disclaimer dat wat er in die tijd gebeurd iets is tussen 2 volwassenen en geen zekerheid is.

Ze slaan de plank compleet mis.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
BvdA zei:
Na het stuk nog eens gelezen te hebben, blijkt maar weer dat de beleidsmakers er weinig kaas van hebben gegeten.(...)
Nou, ik denk dat ze verdomd slim bezig zijn als dit écht serieus beleid wordt.

Dit treft de vrije jongens van Kinky in het hart, als dit landelijk wordt uitgerold.

Doelstelling is ook het terugdringen van prostitutie in het algemeen, en controle op wat er is.
Daar zijn al aardig wat successen mee geboekt:
-> tippelen is tegenwoordig marginaal geworden. Ik herinner me tijden dat tippelzones vol stonden met buitenlands aanbod, nu staat er hooguit wat lokaal volk her en der;
-> RLD's zijn behoorlijk teruggedrongen (Arnhem dicht, Utrecht dicht, A'dam gehalveerd, Den Haag beperkt). Ik herinner me dat de Doubletstraat in Den Haag vol zat met een doorlopende stroom van telkens weer nieuwe jonge Hongaarse meiden. Na het oprollen van wat mensenhandelaren werd het een saaie boel.

En dan nu deze erg vindingrijke aanpak van het aanbod via sekssites met de doorlopende stroom van telkens nieuw buitenlands aanbod. En als je alleen al kijkt naar alle strafzaken met minderjarigen waarbij altijd weer Midhold-sites betrokken waren, liep het de laatste jaren aardig uit de klauwen.
We weten allemaal dat die zogenaamde zorgvuldige controles van Kinky weinig voorstellen, kijk maar naar al die rommeladvertenties waar we ons doorlopend over lopen te beklagen.

En ja, voor ons wandelaars wordt het wel minder, dat realiseer ik meteen.

.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Laat ze lekker doen, uiteindelijk zijn er altijd dames die zc neuken en dat komt dan hier terecht. Reken maar dat onze hobby altijd z'n weg zal vinden.

Desnoods via Tor...the Dark Web...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
amazing zei:
Desnoods via Tor...the Dark Web...
Maar, de politiedetectives kunnen ook meelezen en weten dus waar nzc/pzc wordt aangeboden. Alleen kunnen ze niet zomaar achterhalen waar de Web server staat en wie die raadpleegt.

A

Anonymous

Guest
Wie de server host zijn ze zo achter en alle gegevens zijn makkelijk te vorderen. Maak je dus geen illusies.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nou.... godaddy.com probeer daar maar is wat te vorderen, eer dat ze er daar gehoor aan geven ben je 3 jaar verder.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik geloof er allemaal niet zo in, zolang er hoeren zijn zal er seks worden aangeboden in alle vormen en maten.
Al sluit je alle sites, controleer je elke hoer dan nog is er een klantcontact waar de vraag gesteld gaat worden.

Soms heeft de aanbieder pech en soms degene die de service aanbied. Maar dat is het risico van de hobby en het beroep.

Gaat het moeilijker worden om het juiste adres te vinden? Dat denk ik wel, hoewel we ( mannen) vaak wel aanvoelen of we zc kunnen neuken of niet.
Ik heb nog maar zelden een "nee" gekregen op de kamer als ik het daar pas vroeg. Maar ik zoek geen jonge dames of fotomodellen op, daar is de kans sowieso al kleiner en ik wil helemaal geen risico lopen dat ik een minderjarige tref. ( Buiten dat is het mijn smaak niet de jonge dames, maar dat ter zijde.)

A

Anonymous

Guest
Dat valt erg tegen. Zal je verbazen hoe meewerkend ISP's zijn. En voor de volledigheid, data wordt bij de site owner gevorderd, niet de hosting party. Hiervoor wordt je door de politie benaderd. Je hoeft hier uiteraard niet aan mee te werken, maar dan gaan ze stapje hoger en hebben ze jouw hulp niet meer nodig. Meewerken is het slimste, dat werkt nl 2 kanten op. Ik spreek uit ervaring ;)

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Mss moeten we hier eens over gaan nadenken, hoe kunnen we waarborgen dat we de ervaringen van onze hobby kunnen delen?
Want, zoals ik al aangaf, het aanbieden van zc zal blijven bestaan.
Het is meer wie komt erachter welke DVP dit toelaat en geeft deze info prijs aan medewandelaars?
En dit zonder dat de DVP gevaar loopt dat ze tegen de lamp loopt en wij fijn onderling onze informatie kunnen uitwisselen.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
amazing zei:
Mss moeten we hier eens over gaan nadenken, hoe kunnen we waarborgen dat we de ervaringen van onze hobby kunnen delen?
Het zal me niet in dank worden afgenomen dat ik dat hier vermeld, en het spijt me ook oprecht, maar kwetsbare informatie wissel ik al tijden alleen buiten het forum om uit per e-mail, dus ook niet via privéberichten via het forum want ook die kunnen belastend zijn en gevorderd worden.
Het is niet zo dat ik anderen die informatie niet gun, maar louter ter zelfbescherming.
En wat Duitsland betreft is het nu helemaal uitkijken geblazen.

.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat was mijn idee ook PeeweeHerman, maar uiteindelijk kun je daar ook op meekijken.
Of kun je het daar totaal dichtspijkeren?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
PeeweeHerman zei:
Misschien hosten op dark web (Tor)?

Alles wat je host is toegangkelijk voor een ieder die een account aanmaakt. Als je op Tor een advertentie / forum site maakt zal je er toch bezoekers na toe moeten lokken...

Ik kom ook wel eens op zo'n Tor marktplaats, daar bieden ze alles aan, wapens, drugs, creditcards, wat je maar wil.

Wil je de gegevens niet vrijgeven voor een bevel van hogerhand dan kan je alleen de boel vertragen door bijvoorbeeld bij godaddy.com te hosten, dit kan je annoniem doen. Dus zonder naw. Betalingen via bitcoin.

Maar ook godaddy zal na een bevel de data vrijgeven, ware het niet dat het heel traag werkt daar.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maar begrijp ik nu aan dit alles dat we eigenlijk niet meer over dames moet schrijven die aan nzc doen?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zie niet in waarom niet. Is hun probleem, niet het onze

Terug
Naar boven