A
Anonymous
Guest
- Topic starter
CWP zei:Zie niet in waarom niet. Is hun probleem, niet het onze
Hoezo niet ons probleem? Als het aanbod verdwijnt zitten de afnemers zonder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CWP zei:Zie niet in waarom niet. Is hun probleem, niet het onze
amazing zei:Dat was mijn idee ook PeeweeHerman, maar uiteindelijk kun je daar ook op meekijken.
Of kun je het daar totaal dichtspijkeren?
PeeweeHerman zei:amazing zei:Dat was mijn idee ook PeeweeHerman, maar uiteindelijk kun je daar ook op meekijken.
Of kun je het daar totaal dichtspijkeren?
Als je op Tor host is je ip niet zichtbaar. Nadeel is idd dat je lastiger vanuit het clearnet (normale internet) zichtbaar bent. Je kunt overigens gewoon een relay vanuit internet naar darknet maken zonder jezelf hiermee openbaar maakt. Zo doet ons aller bekende Piratebay het ook. Info hieromtrent is makkelijk via google te vinden.
Nee joh, zo erg is het nou ook weer niet.lekker ding zei:Maar begrijp ik nu aan dit alles dat we eigenlijk niet meer over dames moeten schrijven die aan nzc doen?
amazing zei:Ik zie eigenlijk niet zo in hoe je dat zou moeten tegengaan. Zelfs een forum met enkel privéberichten onderling zou dat niet kunnen. Zelfs dan kan Big Brother of de eigenaar van een privéhuis de informatie krijgen.
Iemand een idee?
Aannemende dat je op zijn vroegst met je achttiende voor het eerst ging, ben je dus al in de 50,CWP zei:(..) Ik kom nu al 35 jaar bij de hoeren (...)