Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
man1969 zei:Enige tijd geleden, toen ik iets makkelijker in Antwerpen kon geraken, enkele keren dezelfde dame bezocht in het SKW. Niet de jongste, maar nog zeer mooi lichaam en vooral een hoerige look, dagdienst. Zeer enthousiaste dame, zoals ook uitvoerig besproken op hookers. Werkt er al vele jaren, heeft groot vast cliënteel, je kan nooit ontgoocheld buitengaan. Altijd eerst wasje vooraf (zij doet dit voor jou), beffen, 69, verschillende standjes, 50 euro voor 20 à 30 min. Voor je met haar op bed belandt, houdt ze er van om elkaar rechtstaand te strelen, tepels zuigen en teased ze je door jouw blanke sabel bare tussen haar billen heen en weer te schuiven, zowel frontaal als achterwaarts, maar wel zonder penetratie (pussiesliding). Bij één van mijn bezoekjes waren we beiden zo geil dat ze hem er tijdens het pussiesliding liet inschuiven zodat ik haar bare kon neuken. Daarna haar op bed lekker gebeft tot ze klaarkwam (geen fake) en haar vervolgens missio zonder condoom opnieuw genomen en diep in haar klaargekomen, waarna ze glimlachend zei dat ze nu een tweede keer een nat poesjes heeft .... :lol:
De volgende keer, wel met licht aandringen, haar opnieuw bare geneukt maar wel zonder interne dotatie.
Is mijn enige spontane bare ervaring maar vond het wel fantastisch !
Grts