Spontaan Bare

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Enige tijd geleden, toen ik iets makkelijker in Antwerpen kon geraken, enkele keren dezelfde dame bezocht in het SKW. Niet de jongste, maar nog zeer mooi lichaam en vooral een hoerige look :), dagdienst. Zeer enthousiaste dame, zoals ook uitvoerig besproken op hookers. Werkt er al vele jaren, heeft groot vast cliënteel, je kan nooit ontgoocheld buitengaan. Altijd eerst wasje vooraf (zij doet dit voor jou), beffen, 69, verschillende standjes, 50 euro voor 20 à 30 min. Voor je met haar op bed belandt, houdt ze er van om elkaar rechtstaand te strelen, tepels zuigen en teased ze je door jouw blanke sabel bare tussen haar billen heen en weer te schuiven, zowel frontaal als achterwaarts, maar wel zonder penetratie (pussiesliding). Bij één van mijn bezoekjes waren we beiden zo geil dat ze hem er tijdens het pussiesliding liet inschuiven zodat ik haar bare kon neuken. Daarna haar op bed lekker gebeft tot ze klaarkwam (geen fake) en haar vervolgens missio zonder condoom opnieuw genomen en diep in haar klaargekomen, waarna ze glimlachend zei dat ze nu een tweede keer een nat poesjes heeft .... :lol:
De volgende keer, wel met licht aandringen, haar opnieuw bare geneukt maar wel zonder interne dotatie.
Is mijn enige spontane bare ervaring maar vond het wel fantastisch !
Grts

Lev13

Snuffelaar
21 mei 2018
23
3
man1969 zei:
Enige tijd geleden, toen ik iets makkelijker in Antwerpen kon geraken, enkele keren dezelfde dame bezocht in het SKW. Niet de jongste, maar nog zeer mooi lichaam en vooral een hoerige look :), dagdienst. Zeer enthousiaste dame, zoals ook uitvoerig besproken op hookers. Werkt er al vele jaren, heeft groot vast cliënteel, je kan nooit ontgoocheld buitengaan. Altijd eerst wasje vooraf (zij doet dit voor jou), beffen, 69, verschillende standjes, 50 euro voor 20 à 30 min. Voor je met haar op bed belandt, houdt ze er van om elkaar rechtstaand te strelen, tepels zuigen en teased ze je door jouw blanke sabel bare tussen haar billen heen en weer te schuiven, zowel frontaal als achterwaarts, maar wel zonder penetratie (pussiesliding). Bij één van mijn bezoekjes waren we beiden zo geil dat ze hem er tijdens het pussiesliding liet inschuiven zodat ik haar bare kon neuken. Daarna haar op bed lekker gebeft tot ze klaarkwam (geen fake) en haar vervolgens missio zonder condoom opnieuw genomen en diep in haar klaargekomen, waarna ze glimlachend zei dat ze nu een tweede keer een nat poesjes heeft .... :lol:
De volgende keer, wel met licht aandringen, haar opnieuw bare geneukt maar wel zonder interne dotatie.
Is mijn enige spontane bare ervaring maar vond het wel fantastisch !
Grts

En om welke dame gaat dit dan en welke raam?

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Gisteren een lekkere spontane bare ervaring opgedaan…

Via een "honingzoete zoeksite" een leuke dame gevonden van 39.. Mooi koppie en prima lijf.
Ze had wel zin in een date want was eerder klaar met werk. Ik moest in de buurt (noord Limburg) zijn en we besloten af te spreken.
Aldaar ontvangst met een kop thee en daarna even lekker geil douchen samen.
Daar pijpte ze me al een eerste keer klaar en mocht ik lekker in haar mondje komen.
Ik had massage olie meegenomen op haar verzoek en dus eenmaal op bed beland ben ik haar heerlijk ontspannen gaan masseren, zij op haar buik...
Ik zag en voelde haar al behoorlijk kronkelen onder mijn vingers en elke keer als ik haar kutje verwende… smolt ze weg.. Mijn lul kwam langzaam ook weer op oorlogssterkte en deze heb ik ook met de olie ingesmeerd… Heb haar daarna op haar rug gedraaid en ben tussen haar benen in gaan zitten en heb haar borsten en kutje verwend.. Haar halsstreek gezicht werd rood van opwinding en plots trok ze me over haar heen, waarbij hij er lekker infloepte… Moest haar lekker neuken en volspuiten…

Dat hoef je natuurlijk maar 1 keer te zeggen….

Na afloop nog even een douche genomen en lekker gezoend..

Ze gaf aan regelmatig tijd te hebben en erg genoten te hebben van de date…

Herhalingsgevaar is dus zeer aannemelijk

A

Anonymous

Guest
Bij Opmerkelijk had ik een opmerking gezet over het neuken met vrouwen zonder betaling.
Nogmaals het is vrij normaal dat mannen en vrouwen met elkaar neuken. De oudste beweging op aarde.
Deze site is voor het recenseren van vrouwen die voor geld met wilde vreemde mannen neuken het liefst zonder condoom en daar vaak hun werk van maken.
Als we alle suiker ooms neuk partijen en kroeg veroveringen hier gaan beschrijven dwalen we denk ik af. Of heb ik het mis?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik vind suikernichtjes eigenlijk ook gewoon hoeren ondanks dat ze dat zelf meestal anders zien dus wat mij betreft is het prima

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
Mijn nichtje heb ik ook gewoon betaald hoor….
Alleen nooit over condooms gesproken en ze waren ook nergens te bespeuren….

Vandaar mijn bericht

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ik vind alle nzc ervaringen interessant hoor!
Misschien wel juist de niet betaalde avonturen..
Die zijn helaas een stuk zeldzamer dus dan maar betalen...
Maar ook ik vind m'n wat minder frequente neukpartij-tjes met 'vrijwilligsters' toch echt wel de beste ooit!!!

A

Anonymous

Guest
Sorry maar hier wil ik wel een opmerking over maken. Jij denkt dat de onbetaalde bare neuk ervaringen zeldzamer zijn dan de betaalde?
Dan moet je toch echt eens in een grote stad gaan stappen ipv een dorp met slechts één kroeg.

veenklaas

Snuffelaar
23 nov 2019
3
0
Een paar jaar geleden had ik een favoriete dame bij een gerenommeerd huis van plezier in Rotterdam. Ik kwam daar met een zekere regelmaat langs en ging elke keer met dit meisje naar de kamer. Het was altijd reuze gezellig (en geil) en we praatten ook over privé-zaken. Op een dag kwam ik weer eens langs en ging weer met haar naar de kamer. Wij begroetten elkaar enthousiast en zij vertelde voluit over haar jeugd, haar familie. Ondertussen lagen we naakt in elkaars armen en streelden we elkaars lichaam. Zij spreidde haar benen en - zonder opzet - gleed ik bare bij haar naar binnen. "Dit zouden we niet moeten doen", zei ik nog, maar zij trok haar vagina aan en zei: "Just do it". Vervolgens genoten we van een heerlijk van elkaar en kwam ik diep in haar overvloedig klaar. Ze keek me lachend aan en zei: "Please, don't talk about this". Dat heb ik dan ook nooit gedaan.....
Na deze eerste keer volgde er nog veel bezoekjes aan haar in diverse clubs, maar ook bij haar thuis. Steeds eindige dit met depositie van mijn witte goud in haar gewillige vagina. Nooit bracht zij mij hier extra kosten voor in rekening. Helaas is zij op een gegeven moment gestopt en heb ik haar nooit meer gezien...…….
VK

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik zet af en toe een advertentie op sexjobs voor schilderwerk en klusjes enz tegen betaling in natura.
Ik kreeg vorig jaar een reactie van een 51 jarige vrouw uit Leiden want ze had wat klusjes zei ze.
Heb haar toen regelmatig, 1 x keer per maand ongeveer, bezocht om klusjes te doen en dan betaalde zij in natura.
De eerst 3 keer dat ze de "betaling" deed was allemaal met condoom en dat is iets wat ik ook altijd doe bij dit soort dates.
Bij de 4e date waren we lekker met elkaar bezig en na enig voorspel van beide kanten vroeg ze of ik ze niet zonder wilde nemen.
Ik twijfelde nog een beetje want je weet nooit of ze dit ook met andere doet maar heb het toch maar gedaan.
Toen we eenmaal bezig waren zei ze nu we toch zo ver zijn gegaan mag je ook wel in me klaarkomen :).
Sindsdien zie ik ze nog 1x in de 2 maanden ongeveer want dan heeft ze weer wat klusjes gespaard zeg maar.
Ik heb me daarna wel laten testen op Soa`s en dat was alles in orde.
We hebben nog steeds regelmatig dates op deze manier dus is een leuke bijkomstigheid.

Joebobotte

Toogplakker
7 apr 2020
45
27
Een tiental jaar geleden kon ik de slaap niet vatten,ik stapte in mijn auto en maakte een ritje,ik passeerde aan een prive club en besloot daar iets te gaan drinken.er zat maar 1 meisje en er was geen sfeer.enkele minute later kwam ze zich voorstellen, ik ben Jill zei ze ik moest haar beloven nooit voor sex te betalen.haar shift zat er bijna op ze vroeg of ik zin had om in Brugge nog wat verder te feesten,ik stemde in..onderweg gaf ze aan dat ik t mij niet zou beklagen en ze sex met me wou,maar eerst nog wat feesten,na een paar uur kon ze zich niet meer houden en zat ze al in mijn broek midden in t café,ook op het terras wilde ze geneukt worden en ook op terugweg naar huis meerdere malen gestopt om dan nog een laatste rondje bij haar thuis te maken.acheteraf bleven we contact houden en groeide een mooie vriendschap,na 6 maand was ze verliefd op me,ze wilde een relatie, we hebben verschillende keren geprobeerd, het lukte van geen kanten,het had bij die ene x moeten blijven

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nu ken ik ook een dame in Leiden van dezelfde leeftijd die ook reageerde op een advertentie van mij zoals bij Zipperft.
Ze beweert dat ik de enige ben waarmee ze date ( wat ik natuurlijk niet geloof ;) ) en bij de 1e keer was het nog mc maar daarna al gelijk zc.
Nu vraag ik me dus af of het niet dezelfde is ;)
Het neuken is echt geweldig met haar. Heerlijk mooi kutje, komt gillend klaar tijdens het beffen en smeekt bijna om je zaad in haar te spuiten. Ze wil zelfs al een trio proberen met een bekende van mij erbij. En anaal wil ze graag een volgende keer meemaken.
Ik ben benieuwd Zipperft of we dezelfde zien ;)

royforfun

Toogplakker
14 feb 2017
28
0
Leiden zit dus vol met dames die "klusjesmannen" zoeken, leuk om te weten. Trio alleen met een bekende van jou?

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ja we hebben contact gehad over de dames maar zijn inderdaad verschillende :).
Heb morgen weer een date staan met "mijn" date voor een paar klusjes te doen :)
En de dame is ook een echt geil wijf en voor veel in...

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Afgelopen vrijdag weer eens iets "vreemds"meegemaakt.
Ik had in een eerde post al aangegeven dat ik een advertentie op sexjobs heb staan.
Ik kreeg vrijdag avond (10 juli) een berichtje via whatsapp of ik nog afspraken deed.
Ik zei van ja en vroeg wat voor klusjes ze te doen had.
Ze had een paar klusjes zei ze en vroeg of ik interesse had.
Ik zei ik kom wel altijd eerst even kijken wat er gedaan moet worden en of er een klik is zeg maar tussen 2 mensen.
Dus we spraken dat ik op maandag 13 juli zou langskomen om het een en ander door te nemen.
Toen appte ze of ik wat te doen had die avond, de vrijdag dus.
Ik zei nee en ze vroeg toen heb je zin om nu af te spreken.
Ik zei we hebben toch voor maandag afgesproken.
Ja zei ze maar gewoon voor de fun afspreken.
We wisselden foto`s uit om te zien wie we waren zeg maar.
Ik zou ze ophalen want bij haar thuis kon niet ivm kinderen ofzo.
Gelukkig maar 10 minuten rijden :)
Dus ik haar opgehaald en ze wilde gelijk het bed induiken want ze was zo geil als boter zei ze.
Ze had wel wat gedronken volgens mij want ik rook een lichte alcohol geur dus mede daarom was ze zo geil denk ik.
Eenmaal op het bed aangeland ging het feest beginnen.
Ze zei wel met condoom want je weet nooit dus die had ik klaar gelegd
Toen begonnen met het voorspel bij haar en toen ik haar eenmaal had opgewarmd wilde ze wel graag geneukt worden.
Ik zat achter haar want had ze doggystyle gelikt en ze pakte me lul beet en schoof hem er zo in.
Ik dacht ok...je wilde toch met condoom..
Maar ik zei niks en we gingen lekker te keer met verschillende standjes.
Na een tijdje zegt ze ineens...oh ja we zouden een condoom gebruiken dus ik zeg ja....te laat..
Ze vond het ook weer niet echt erg want ze maakte er geen probleem van.
Na 2 uurtje heb ik ze weer thuis afgezet en ze zei ik app je wel voor eena afspraak om de klusjes te doen...ben benieuw of ik nog wat hoor van ze.
Sorry voor het lange verhaal maar heb je tenminste iets om te lezen :)

Terug
Naar boven