Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was mij idd ook al opgevallen
Er zijn een aantal die inmiddels een ad hebben op sexjobs
Gezien het hoge aantal oplichters op speurders heb ik daar eigenlijk nooit gebruik van gemaakt
Ik hou het bij mijn suikernichtjes
Aan Speurders.nl gaan we inderdaad totaal niets missen.
Fakers oplichters en uiteraard veel ads die je dan naar zo'n chatsite lokken.
Misschien 0,0001 procent echte eerlijke ads in al die jaren.
Opgeruimd staat dus netjes.
Speurders is inderdaad gestopt. Als je via m.speurders.nl de site benaderd staat er de mededeling "De marktplaats Speurders.nl is met ingang van 1 november 2020 gestopt. Alle advertenties Speurders.nl zijn verwijderd en niet meer beschikbaar."
Ik keek er nog wel regelmatig op maar de spoeling werd steeds dunner. De laatste maanden meerdere keren bedreigd na contact via WhatsApp dus rouwig ben ik er niet om.
Vrees echter wel dat een groot deel van de fakers nu op Sexjobs terechtkomt, heb de eerste paar die voorheen op Speurders zaten al gespot aan de hand van de gebruikte foto's.
@Paul Hewson Als je mensen van Speurders op Sexjobs gezien hebt die gaan dreigen via WhatsApp of oplichten dan verzoek ik je om die te melden in het onderdeel Beerput. Dan weten we allemaal wie we moeten negeren.