Speurders verdwenen?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Hallo,

Ik zag zojuist dat speurders.nl is opgeheven. Alweer een site minder, waar gaan deze dames nu heen?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
En niet te vergeten: waar gaan al die oplichters heen?

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Was mij idd ook al opgevallen
Er zijn een aantal die inmiddels een ad hebben op sexjobs
Gezien het hoge aantal oplichters op speurders heb ik daar eigenlijk nooit gebruik van gemaakt
Ik hou het bij mijn suikernichtjes :D

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Laila

Gangbang Utrecht

Fake

Je krijgt een hele brutale app of mail terug

Let dus op

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Aan Speurders.nl gaan we inderdaad totaal niets missen.
Fakers oplichters en uiteraard veel ads die je dan naar zo'n chatsite lokken.
Misschien 0,0001 procent echte eerlijke ads in al die jaren.
Opgeruimd staat dus netjes.

Groet,
R

Paul Hewson

Toogplakker
29 mrt 2015
27
7
Speurders is inderdaad gestopt. Als je via m.speurders.nl de site benaderd staat er de mededeling "De marktplaats Speurders.nl is met ingang van 1 november 2020 gestopt. Alle advertenties Speurders.nl zijn verwijderd en niet meer beschikbaar."
Ik keek er nog wel regelmatig op maar de spoeling werd steeds dunner. De laatste maanden meerdere keren bedreigd na contact via WhatsApp dus rouwig ben ik er niet om.
Vrees echter wel dat een groot deel van de fakers nu op Sexjobs terechtkomt, heb de eerste paar die voorheen op Speurders zaten al gespot aan de hand van de gebruikte foto's.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
@Paul Hewson Als je mensen van Speurders op Sexjobs gezien hebt die gaan dreigen via WhatsApp of oplichten dan verzoek ik je om die te melden in het onderdeel Beerput. Dan weten we allemaal wie we moeten negeren.

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Weet iemand waar de dames van speurders nu adverteren. Sinds 1 november is speurders gestopt maar kan de dames niet terug vinden bij sexjobs en kinky.

Terug
Naar boven