pietwies123
Ervaringsdeskundige
- 27 sep 2018
- 807
- 438
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ze zouden kunnen doen is bezoekers die als koppel komen en interesse tonen deel te nemen wat anders te behandelen.Hallo allemaal,
Dit verhaal kan ik alleen maar bevestigen, het was gewoon kut maar wat doe je eraan de vorige keer was het hartstikke druk veel vrouwen en vandaag is Marisiana ziek en meld zich vanochtend af, een kopie van haar vliegticket uit Hongarije ( vlucht vanochtend 6.00u ) was op de deur bovenaan de trap geplakt. Er waren overigens drie ingehuurde en drie privé dames aanwezig, maakt de situatie niet beter want de privé dames met uitzondering van die oude dame waren bijna niet actief.
Jammer van de verloren tijd.
Gr Alex
Amen.Iemand die met passie iets organiseert kan vaak beter delen. Dit lijkt een grote geldmachine waarbij alleen het eigen gewin telt. Jammer, t zou leuk zijn als een actief stel (dame) een onkostenvergoeding krijgt. Prive feestjes zijn denk ik leuker. Ben er nooit geweest maar was altijd nieuwsgierig. Na de recensie van Lifeisagamex sla ik t zeker over. Is er in Ned nooit zo iets of geweest?