SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
De vorige keer en eerste keer dat ik naar SG parties in Wulfrath was voor mij in 2019, het was voor mij toen zo erg tegengevallen dat ik zonder seks/klaarkomen toen weer naar huis ben gegaan. Vandaag toch de stouten schoenen aangetrokken. Mede door de positieve berichten van voorgaande versies hier op het forum. Vorige keer 13 dames en het hele jonge Duitse meisje trok me wel aan met de hoop dat die er vandaag ook zou zijn.

Dat i.c.m. de aangekondigde Marsianna special guest heeft mij na lang twijfelen vanochtend overtuigd om rond half 10 me toch nog telefonisch aan te melden. Gelijk in de auto gestapt en rond 12:00 was ik binnen. 120 afgetikt bij de organisator dame en toen even in de vinger prikken. In de tussentijd even omgekleed. Test was goed dus kreeg een bandje. Even door de bar gelopen en op naar de actieruimte. Tot mijn schrik was er maar 1 dame bezig, namelijk de Nederlandse Sofie, welke ook was aangekondigd. Er omheen 20-30 man. Veel te druk. Maar even in de bar gaan wachten met de hoop dat het rustiger werd. In de bar zat nog Claire (nederlandse aangekondigde dame) en Dacada (duitse aangekondigde dame). Verder liep er nog een heel oud Duits koppeltje rond (type granny maar de vrouw zag er goed uit voor haar oude leeftijd). Verder was er niemand te bekennen van dames/koppels.
Op geven moment was er helemaal geen actie dus even gewacht. Toen ging Sofie nog eens kort verder in de ruimte bij de bar, maar dit was maar 10-20 minuutjes.
Toen was de show om 13u en werd er dus mede gedeeld dat de aangekondigde Marsianna niet kon komen want ze had zich last minute ziek gemeld. Flinke domper. Ook kwamen er geen andere dames meer omdat de weerberichten zo slecht waren (oke het is rond 1-3 graden, maar geen sneeuw of ijzel).

Op geven moment kwam er nog een iets forser Duits koppel binnen, blonde dame kort haar. Deze liepen rond in een visnet pakje.
Na de show ging Dacada en Claire in actie in de ruimte, maar hier stonden welgeteld 35-40 man omheen en dit is mij persoonlijk te druk. Op geven moment kwamen 3 dames en 2 mannen door alle ruimtes lopen er werd geroepen dat dit het Ordnungsambt was wat een controle kwam uitvoeren. Het haalde de hele sfeer nog meer naar beneden en het was een rare situatie dat hun hele tijd rondliepen. Alle dames moesten erna ook stuk voor stuk nog bij hun gaan melden (zal wel vergunningscheck zijn o.d.)

Naja erna ging Dacada verder in de gynacologenstoel ruimte, maar deze ruimte kwam je gewoon niet binnen omdat de hele horde aanwezige mannen (schat rond de 70-80) op haar wilde en voor de rest was niemand anders bezig.
Op geven moment tegen uur of 3 had ik het wel gezien en ben ik me gaan omkleden, ook dit keer weer niet geneukt/klaargekomen. Het was veel te druk.

Conclusie; Er waren 3 aanwezig dames van de aangekondigde (welke wel beetje actief waren, maar als ze actief waren sprong alle aanwezige mannen erop). Het oude koppel heb ik niet actief gezien en ook het andere koppel in visnet heb ik niet actief gezien. Volgens mij heb ik weer super erge pech gehad net als de vorige keer want ik hoorde iedereen klagen onder de mannen. Toen ik naar huis ging kreeg ik ineens een blaadje in de handen geduwd met 10 euro korting voor de volgende keer vanuit de organisatie dame.

Pluspunten; ingehuurde dames deden goed hun best ondanks de drukte. Lunch was goed verzorgd en veel keuze ook echt warme gerechten.

Aanwezig: Dacada, Sofie, Claire, Ouder duits koppel heel slank vrouwtje (rond 65-75 jaar oud schat ik), Iets gezet Duits koppel dame kort blond haar)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,

Dit verhaal kan ik alleen maar bevestigen, het was gewoon kut maar wat doe je eraan de vorige keer was het hartstikke druk veel vrouwen en vandaag is Marisiana ziek en meld zich vanochtend af, een kopie van haar vliegticket uit Hongarije ( vlucht vanochtend 6.00u ) was op de deur bovenaan de trap geplakt. Er waren overigens drie ingehuurde en drie privé dames aanwezig, maakt de situatie niet beter want de privé dames met uitzondering van die oude dame waren bijna niet actief.
Jammer van de verloren tijd.

Gr Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Hopelijk was dit het dieptepunt met zo weinig dames. Weet niet wat de reden is voor het magere aanbod maar misschien zijn wat dames, al dan niet tijdelijk, afgehaakt of puur toeval?. Ben benieuwd of er in december meer aanbod van dames is. Hoop begin volgend jaar er weer bij te zijn met voldoende (aantrekkelijke) dames.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Iemand die met passie iets organiseert kan vaak beter delen. Dit lijkt een grote geldmachine waarbij alleen het eigen gewin telt. Jammer, t zou leuk zijn als een actief stel (dame) een onkostenvergoeding krijgt. Prive feestjes zijn denk ik leuker. Ben er nooit geweest maar was altijd nieuwsgierig. Na de recensie van Lifeisagamex sla ik t zeker over. Is er in Ned nooit zo iets of geweest?

Kris barelover

Snuffelaar
28 feb 2022
2
2
Hoi allemaal,
In het verleden al vaak naar spermagames geweest. Mij telkens goed geamuseerd, spijtig om te horen dat het aanbod van vrouwen minder is geworden. Maar we moeten ook eerlijk zijn, tegenwoordig worden er meer feestjes georganiseerd waar je met een hiv sneltest zonder condoom kunt neuken. En dan kan ik RoDo (waar ik al vaker van heb mogen genieten) alleen maar gelijk geven. Bezoekende koppels/vrouwen, zeker de vaste waarde, die meer dan zeker het beste van hunzelf geven. Die mogen er ook nog iets aan overhouden. Als organisatie zou je extra blij moeten zijn. Het zijn koppels zoals RoDo die dergelijke feestjes de moeite waard maken!

Groetjes en mss tot op een of ander rubberloos feestje

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Hallo allemaal,

Dit verhaal kan ik alleen maar bevestigen, het was gewoon kut maar wat doe je eraan de vorige keer was het hartstikke druk veel vrouwen en vandaag is Marisiana ziek en meld zich vanochtend af, een kopie van haar vliegticket uit Hongarije ( vlucht vanochtend 6.00u ) was op de deur bovenaan de trap geplakt. Er waren overigens drie ingehuurde en drie privé dames aanwezig, maakt de situatie niet beter want de privé dames met uitzondering van die oude dame waren bijna niet actief.
Jammer van de verloren tijd.

Gr Alex
Wat ze zouden kunnen doen is bezoekers die als koppel komen en interesse tonen deel te nemen wat anders te behandelen.
Iemand die met passie iets organiseert kan vaak beter delen. Dit lijkt een grote geldmachine waarbij alleen het eigen gewin telt. Jammer, t zou leuk zijn als een actief stel (dame) een onkostenvergoeding krijgt. Prive feestjes zijn denk ik leuker. Ben er nooit geweest maar was altijd nieuwsgierig. Na de recensie van Lifeisagamex sla ik t zeker over. Is er in Ned nooit zo iets of geweest?
Amen.

Wij zouden met liefde vaker komen maar worden dan graag door de organisatie wat fatsoenlijker behandeld verschillende app gesprekken met de dame van de organisatie liegen er bij ons niet om anders waren we er wel vaker!

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Als ik dit lees van de koppels, geef ik ze groot gelijk. Hobby is passie en liefde, en niet dat er een lachende derde is die met de poen er vandoor gaat. Inderdaad, de organisatie zou leuke en goede stellen ook kunnen belonen, waarderen en beschermen. Net zulke grote evenementen heb ik geen ervaring (ook kleine niet), maar als deze met passie wordt georganiseerd en zonder hanen gedrag, zou ik hier wel voor open staan.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Als de organisatie niet kan leveren wat men aanbied , dan zou ik als bezoeker mijn geld terugeisen , als dit veelvuldig gedaan wordt dan verandert men mogelijk .....

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Volgende spermagames nu eens op een vrijdag aangezien kerst dit jaar op een maandag en dinsdag valt en voor de verandering nu eens 3 showdames met Elina, Dacada en sexy Susi.

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Ik denk dat het gewoon langzaam einde oefening is voor hun. Ik hoorde mannen praten en ook de man van een van de ingehuurde dames dat Belgie nu veel interessanter en leuker is nu daar vaker zc feestjes worden georganiseerd. Laatste editie was gewoon 1 grote aanfluiting. Ook al ga ik vaker naar met condoom gangbangs die gewoon veel beter zijn. Zo 4-6 man per dame is veel beter dan 50 man op 2 dames tegelijk. Niet te doen dit en dan al die reistijd, nee mij niet meer gezien en hoop andere van hier ook niet meer.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Tjonge, wat een negatief geleuter.
We hebben de afgelopen jaren de leukste feestjes in Wülfrath gehad.
De vorige keer waren er 13 vrouwen n waar heb je voor dat geld een leuke dag met veel geils erbij.
Nee ik ben het er niet mee eens

Alex

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik ben hier nog niet geweest, misschien nog wel een to do. Ik kijk naar de feiten, hoeveel actieve dames versus actieve mannen. En dan hoop ik dat er diverse betrouwbare bronnen schrijven over wat ze meegemaakt hebben. Één bron, één schrijver is voor mij dus niet meteen een go. Een paar leuke positieve berichten halen me zo over de streep. Dus heren schrijf lekker je ervaringen op 👍

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ik ben idd graag in Wulfrath maar heb ook vaak zat een mindere dag gehad hierover schrijf ik dan ook open en eerlijk. De laatste sessie was door uitval van Marisiana slecht, maar mannen marisiana was ziek en had zich die dag ziek gemeld, een screenshot van haar ticket en een app van haar aan de Mischa heeft boven aan de trap gehangen.
Het zijn allemaal mensen en geen kippen die 5 minuten vooraf kunt vervangen.
Laten we rieel blijven.

Gr Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Dat wil ik gaan doen op het moment dat ik haar ook in de ogen kan kijken.

Volgende week dinsdag is er een feestje in Freilingen en daar wil ik naar toe gaan en proberen een ingang te vinden

Alex

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Ga je haar reactie ook uitbundig opschrijven? wij weten het uit je pm natuurlijk maar laat de rest ook weten dan weten koppels nu waar ze aan toe zijn. Of deel je die liever niet hier?
Het lijkt me duidelijk koppels niet betalen prima gaan we toch lekker ergens anders naar toe waar ze wel zuinig zijn op amateurs en bereidt zijn dat te laten blijken.

Terug
Naar boven