SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik was er bij afgelopen dinsdag!

In tegenstelling tot de laatste keer dat ik er was (juni 2022), kwam de actie eerder langzaam op gang met Dacada die rond 11u de aanwezige mannen op sleeptouw nam. Claire en Sophie vervoegden iets later de actie en deden dat weeral prima. Twee geile Nederlandse meiden die zich heerlijk laten volspuiten, wat wil je nog meer? Later kwamen ook nog Linda Lush en Elina Flower in actie.

Er waren maar een paar amateurdames, die niet helemaal mijn smaak waren. Dat viel me enigszins tegen tov juni, maar mocht uiteindelijk de pret niet drukken. Paar keer heerlijk klaargekomen

GJV64

Snuffelaar
28 apr 2022
4
0
Iemand enig idee wanneer GB in november is, maandag net als komende week? Oktober lukt niet, november zijn we er zeker. Zij MILF van midden 40, onverzadigbaar, heerlijke borsten.

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Het klopt toch zeker dat de volgende gb komende maandag is he?!
website is er erg onduidelijk over en bij inschrijven staat 22-10.
Zal er dan bij zijn met een prettige jonge dame die er wel pap van lust.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik denk dat het wel eens zeer druk kan zijn. Dinsdag 01/11 is een Belgische feestdag en velen hebben dan ook vrij maandag 31/10. Helaas moet ik wel werken :-( :(

john91

Snuffelaar
21 sep 2022
2
0
Zijn er nog mensen gegaan? Hoe was het qua koppels en drukte?
Was helaas verhinderd, maar hoop volgende maand te gaan.

befferdeluxe

Snuffelaar
19 okt 2022
13
2
Het was behoorlijk druk maar niet te gek met ook redelijk wat stellen dus ik kwam goed aan m'n trekken!
Ik heb denk ik 6 dames genomen, Dacada was de eerste. Er waren zeker 4 lange slanke jongedames met hun partner. O.a. de lustslavin die weer vol met striemen zat en haaar vriendin die daar juist weer niet van is. Al met al een goeie dag!

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
28
93
Het was zeker een superdag. Naast de vaste dames waren er veel stellen, waaronder ook veel jonge slanke dames. Ik heb zeker 10-12 dames heerlijk bare kunnen neuken, waarvan een paar meerdere malen. Vrijwel continu van de ene naar de andere dame. Ondanks dat er redelijk wat mannen waren, was het zelden lang wachten om een van de dames lekker te verwennen of intussen even heerlijk gepijpt te worden. En wat kon lustslavin lekker diep pijpen tot ver in haar keel. Uiteindelijk de dame die het meest smeekte om mijn zaad lekker diepgaand gevuld.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Maandag 28 november is de volgende gangbang en Elina Flower is er gelukkig weer bij en dan ben ik graag van de partij.

Beffer010

Snuffelaar
14 jul 2021
18
17
Goedemorgen !

Ik zou graag een keertje willen komen maar is het vreemd als ik daar als 24 jarige suri/nl man ben ?

Groetjes

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste beffertje

Zolang jij je normaal gedraagt en ff aanwezige dames respecteren kan zul je welkom zijn.

Gr Alex

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor volgende maandag. Wordt de eerste groepservaring, bare ervaring voldoende. Pas nog volledig getest op alle soas en goed bevonden.
Nog een vraagje. Slippers heb ik gelezen, maar loopt iedereen de ganse tijd naakt rond ? Ook aan de bar ?
Bedankt alvast en voor sommige tot volgende week.

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld voor volgende maandag. Wordt de eerste groepservaring, bare ervaring voldoende. Pas nog volledig getest op alle soas en goed bevonden.
Nog een vraagje. Slippers heb ik gelezen, maar loopt iedereen de ganse tijd naakt rond ? Ook aan de bar ?
Bedankt alvast en voor sommige tot volgende week.

johan2

Snuffelaar
27 jul 2015
4
0
Je bepaald zelf of je naakt rond wil lopen of niet. Velen trekken aan de bar iets aan maar er zijn er ook die naakt rondlopen. Af en toe wordt er ook aan de bar geneukt. Veel plezier.

Terug
Naar boven