SOA Waarschuwingen

Appanap

Snuffelaar
30 mei 2019
13
6
2 weken geleden bare gedaan met een zekere dame waar ik de naam niet van noem. Heb gonorroe opgelopen huisarts heeft mij hier een antibiotica injectie in mijn bil gegeven.

Heb het wel gemeld bij de desbetreffende dame maar die vond het zo grappig om te zeggen dat ze hiv heeft en mij vervolgens uit te schelden.

Maak me nu wel zorgen of het waar is en wanneer ik mij hier het beste op kan laten testen.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Je waarschuw voor een soa ,, maar je zeg geen naam waar je het vermoedelijk heb opgelopen!! Beetje apart dit!!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
eerste bericht sinds mei 2019 en gelijk een soa en niets durven te zeggen ….. geeft weinig vertrouwen in de waarheid van dit bericht

Appanap

Snuffelaar
30 mei 2019
13
6
Mag geen naam noemen. Was voorheen bekend op het forum onder een andere naam, door hooker schandaal account gesloten. Als ik de naam mag noemen van een mod doe ik dat.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Heb je risicovolle seks gehad maar heb je geen symptomen? Laat je dan voor de zekerheid 6 weken na de risicovolle seks testen op hiv. Blijkt uit deze test dat je geen hiv hebt, herhaal de test dan na 12 weken (3 maanden) om hiv uit te sluiten.

belgianflyer

Toogplakker
23 mei 2016
38
6
Een dame die beweert HIV te hebben en haar diensten verder aanbiedt is trouwens strafbaar....

Dus een naam noemen zou bij deze dan zelfs gepast zijn. Zeker ten aanzien van uw collega wandelaars....

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Oke ben ik een tijd terug geweest!
Maar nog jeuk of wat dan ook beneden!
Is voor de rest wel een leuke normale meid naar mijn mening!

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Petertje zei:
Edit CWP: En dan moet je voor dit bericht zo'n lap text voor quoten ???

Had er ook 3 recent bezocht van Petertje zijn historie, maar gelukkig gisteren negatief getest voor alles.

Appanap

Snuffelaar
30 mei 2019
13
6
Heb donderdag een HIV, hepatitis b en syfilis test laten doen. Heb gelukkig geen van de 3 na de gonorroe aan het begin van het jaar.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
47
Lotte uit dordrecht heeft een soa en blijft na waarschuwing gewoon doorgaan met adverteren en sexdate zonder condoom etc. Pas dus op!

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Vandaag een melding gehad van Mia - Diemen zie sexjobs
Ze zou niet een maat twee soa 's hebben. Toen ik vroeg hoe ze dat eist, kreeg ik ben antwoord maar werd ik geblocked .
Wat mij betreft toch een labiel persoon
( zie mijn recensie Mia- Diemen)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Maar het kan heel goed zo zijn:
Vaak gaat een chlamydia infectie samen met gonorroe dus zo gek is het niet.
Wees blij dat ze melding door geeft.
Beter dan dat ze het weet en niks meld.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Zou deze melding van haar toch maar serieus nemen . je gaf zelf aan dat het een hele goede date was met haar .
Denk eerder dat je mogelijk nu een soa hebt opgelopen voor jezelf meer een probleem geeft om nu met deze mogelijke klacht
richting de (huis)arts te gaan . Dus kijk eerst even naar jezelf alvorens je de betreffende dame voor iets uitmaakt

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Piet: laat je zeker even checken op mogelijke soa(s)
Zowel chlamydia als gonorroe hoeven niet altijd klachten te geven.
Dus even testen en je weet het zeker en kan dan ook indien nodig behandeling starten.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ik neem alles bloedserieus..
Ik heb eerder twee keer een soa opgelopen en ga me laten testen. Alleen vind ik het app
apart dat ik na drie weken nog geen klachten heb, terwijl het daarvoor al binnen een week of twee al raak was. Het gaat me even om de houding als ik twee keer de vraag stek hoe weet je dat en dat ik geen antwoord krijg en dat ik daarna geblocked word op de app. Ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Naar boven