Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
19 januari: uitslag negatief. Maar dat stond gewoon in het berichtOral69 zei:Kan iemand dan ook nog even aangeven wat de recentheid van de melding over Femke betreft. Als ik bovenstaande zo lees is dat niet actueel en wordt er over oude voorvallen gesproken.
Rumba zei:Soas en covid zijn hoax, ik hou met niets rekening. Kick op heroine hoeren al 35 jaar lang
Nog niets opgelopen :lol: van mijn vrienden zijn er al 10tallen paters/geheelonthouders verkankerd !!
Laat je gewoon gaan en weiger elke prik... daar wordt je pas ziek van :roll:
Lees de reviews van de veelschrijvers na, ze neuken honderden bare hoerenteven en lopen niets op :lol: :lol: :lol:
Petergust zei:Hier in de buurt woonde een covid ontkenner, volgens hem was het gewoon een griepje en deed de regering het enkel om ons te pesten en uit te buiten.
Zelf toen gans zijn gezin besmet raakte en hij en zijn vrouw in het ziekenhuis belandde.
Zelf moest hij naar intensieve en brulde hij nog dat het longkanker was. Ondertussen is hij dood en begraven. Zijn vrouw geeft nu wel toe dat het covid was, maar hij is steeds blijven verkondigen dat het dikke zever was en covid niet bestond.