SOA Waarschuwingen

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Kan iemand dan ook nog even aangeven wat de recentheid van de melding over Femke betreft. Als ik bovenstaande zo lees is dat niet actueel en wordt er over oude voorvallen gesproken.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Kan iemand dan ook nog even aangeven wat de recentheid van de melding over Femke betreft. Als ik bovenstaande zo lees is dat niet actueel en wordt er over oude voorvallen gesproken.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Joopie heeft zelf een update gegeven dus even een paar berichten terug lezen, dus ik snap je vraag niet.

Hooked

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Oral69 zei:
19 januari: uitslag negatief. Maar dat stond gewoon in het bericht

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Soas en covid zijn hoax, ik hou met niets rekening. Kick op heroine hoeren al 35 jaar lang

Nog niets opgelopen :lol: van mijn vrienden zijn er al 10tallen paters/geheelonthouders verkankerd !!

Laat je gewoon gaan en weiger elke prik... daar wordt je pas ziek van :roll:

Lees de reviews van de veelschrijvers na, ze neuken honderden bare hoerenteven en lopen niets op :lol: :lol: :lol:

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Soas en covid zijn hoax, ik hou met niets rekening. Kickn p heroine hoeren al 35 jaar lang

Nog niets opgelopen :lol: van mijn vrienden zijn er al 10tallen paters/geheelonthouders verkankerd !!

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Rumba zei:
Soas en covid zijn hoax, ik hou met niets rekening. Kick op heroine hoeren al 35 jaar lang

Lees de reviews van de veelschrijvers na, ze neuken honderden bare hoerenteven en lopen niets op :lol: :lol: :lol:

Feit :lol: :lol: :lol: :lol:

Round 22.00 eentje gepackt en net thuis en nog eentje volgespoten, nog geiler, die sap van die andere kut nog op me lul en die laatste meid lickt die aff :D :D :D

Ik heb zelf een maat als hij een meid bare neuk, gaat hij paar dagen wachten voor hij een andere meid neuk

Ik neuk gewoon door en heb zat meiden geneukt die hard drugs gebruiken en tot nu nog steeds niks :cool: :cool: :cool:

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Beetje naïef om te denken dat soa's niet bestaan, puur omdat je het zelf nooit hebt gehad. In Nederland is er nu ook een andere doelgroep die precies zo denkt en onverantwoordelijke beslissingen neemt, omdat ze het zelf beter denken te weten. Achteraf balen ze keihard dat ze zo dom zijn geweest, wanneer het dan ook gigantisch mis is gegaan.

Dit topic is voor SOA waarschuwingen, en niet om je mening te verkondigen dat het een hoax is. Uiterst respectloos als je het mij vraagt.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Hier in de buurt woonde een covid ontkenner, volgens hem was het gewoon een griepje en deed de regering het enkel om ons te pesten en uit te buiten.
Zelf toen gans zijn gezin besmet raakte en hij en zijn vrouw in het ziekenhuis belandde.
Zelf moest hij naar intensieve en brulde hij nog dat het longkanker was. Ondertussen is hij dood en begraven. Zijn vrouw geeft nu wel toe dat het covid was, maar hij is steeds blijven verkondigen dat het dikke zever was en covid niet bestond.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon All

Millions of people die every year due to sexually transmitted diseases, it's sadder to see people more focused or worried about Covid.

Before I say what I'm about to say, let me make it clear this isn't targeted to anyone or not trying to insult anyone just speaking my mind ;)

Honestly, when comes to hygiene Hollanders don't fall in that category, seeing it's normal to go to work at 6 am and have an odor that can smell from two meters away and nobody doesn't judge you. It's fine to go the restroom and after don't wash your hands and someone offers you something to eat and you take it.

Showering a few times a week is normal, taking shower for 20 minutes or longer is just considered wasting water and money.

People here are just too damn cheap, don't go Dr to do random check-ups is also considered wasting money if you don't feel sick.

It makes logical sense why everyone has so many children up here and don't use condoms, cause condoms are expensive, and makes no sense to waste so much unnecessary money on a piece of plastic :lol: :lol: :lol:

Honestly, id say Covid coming to the Netherlands was the best thing that ever happened after years of neglecting hygiene.

People up here don't know how to help someone without expecting something or getting something for free and that's so sad and wonder why the world is how it is. People quicker see you fail than having success.

We are all adults here and yet so many acts like damn babies and children on this forum, insulting one another is fine, seeing someone had more success with a female than you and instead of blaming yourself for not being able to succeed, you take pictures of chats and argue and ruining it for yourself and more.

Natural sex is and always be the best and condoms up here expensive logic a foreigner also wouldn't want to use as much as should if your hygiene isn't up to her standards, shouldn't blame her but again yourself and where and how you was raised.

You go to the red-light district and everyone is using standard condoms, not name brands, not the best. Why? cost too much money up here.

Condoms back home cost nothing for the best of the best paid $1.50 for a pack of 3 and bought bigger packs was cheaper :D :D :D

@ Joopie 2 ever heard of Sarcasm?

To take Rumba statement and say what you said is more offensive instead of respecting his saying and shows he is taking care of himself better than many.
Everything you do in life you should be doing responsibly and those who think they know best and later fall on the same path are those I considered weren't responsible enough in the first place. And just from reading something and saying that person has no respect, shows how little respect you actually have and how fast to judge someone

How I eat every day, you would say I eat like a King :lol: :lol: :lol: and if someone gets Covid they just have to quarantine for a few weeks, I've been living Isolation/ Quarantine before it was a trend :lol: :lol: :lol:

So many people I know, met, and work with caught Covid and I tell them, don't worry about me I have a strong immune system unlike you :cool: :cool:

I don't take any sides, I don't seek approvals, I give respect and expect it in return( Treat People how you would like to be treated )

My sincere apology to Admins and Modes if this wasn't placed for this Book, I just had to share my thoughts on everything on this site all in 1

Now remember if you can't afford to live the life you choose, don't try you will always fail and end up more miserable than before

Focus on yourself and what matters and that's these STDs that was here and never going away and your personal hygiene and health

Have a Blessed Sunday to all and Stay positive/safe and Healthy :mrgreen: :cool:

Baley :cool: :cool: :cool:

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Buiten dat ik mij verbaas over het gemak waarover je met risico's om gaat.. (is je eigen keuze). Erger ik mij mateloos over het quasi interessante gebruik van het Engels. Een paar reacties terug gewoon Nederlands (en dit forum is Nederlands) en nu ineens weer Engels. Moet je iets bewijzen of zo? Ik vind dit alleen maar zielig

Voormalig lid 14942

Toogplakker
11 dec 2019
52
22
Petergust zei:
Hier in de buurt woonde een covid ontkenner, volgens hem was het gewoon een griepje en deed de regering het enkel om ons te pesten en uit te buiten.
Zelf toen gans zijn gezin besmet raakte en hij en zijn vrouw in het ziekenhuis belandde.
Zelf moest hij naar intensieve en brulde hij nog dat het longkanker was. Ondertussen is hij dood en begraven. Zijn vrouw geeft nu wel toe dat het covid was, maar hij is steeds blijven verkondigen dat het dikke zever was en covid niet bestond.

Hup je booster halen!!
99,985% heeft bij besmetting alleen snotneus en hoofdpijn.

Maxim3268

Snuffelaar
25 feb 2022
7
0
Het is gonorroe. Dame reageert niet op berichten en blijft adverteren en dus waarschijnlijk doorwerken.

Nick8200

Toogplakker
22 okt 2018
56
56
Hier ook maar even voor de zekerheid. Vorige week bij Sandra uit Houten geweest. Zojuist positief getest op gonorroe...

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
die dames moesten er zelf sterfziek van zijn, dan zouden ze misschien eens nadenken.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Twee keer kort na een bezoek aan Joke Dendermonde een schimmel infectie opgelopen. Niet echt een SOA maar wel vervelend, 3 tot 4 keer per dag wassen met lauw water zonder zeep en dactarin smeren en je bent er op een dag of 5 van af.

Terug
Naar boven