SOA OPGELOPEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
katholiek zei:
Kleine tip: laat je in ieder geval iedere 3 maanden testen bij de GGD.
Bel naar 0900-3696969 en zeg dat je betaalde seks hebt met prostituees.
Dan kom je in aanmerking voor een gratis onderzoek.
Sinds januari 2015 niet meer gratis in Nederland, alleen als je de symptomen van een SOA hebt.
Ook is het gratis als je officieel een bericht hebt gehad van de GGD dat je getest moet worden (via SMS of mail door het systeem van Partnerwaarschuwing).

A

Anonymous

Guest
Wat zijn we toch kruideniers in Nederland.

Betaal gewoon voor je soa test is toch overal zo. Als je deze hobby beoefent gewoon jezelf laten testen en ja het kost geld. So what

Glijmiddel

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Glijmiddel zei:
Als je deze hobby beoefent gewoon jezelf laten testen en ja het kost geld.
Klopt, vanaf 2015 een erg dure hobby in Nederland. Om de 3 maanden testen, per keer kost meer dan 100 euro. Dus per jaar ben de meer dan 400 euro kwijt aan SOA/HIV testen bij de huisarts (GGD doet het niet meer voor je).

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Black meldt hier wel dat ie een soa heeft opgelopen bij Roosje maar heeft helaas geen recensie geplaatst over zijn bezoek aldaar. Beetje jammer. :shock:

Net geregistreerde black, enige post is een soa post, ruikt naar opzet

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
Modepopje Roosje zei:
Hey mannen ik zie mijn naam voorkomen even mijn verhaal

De gene die zegt dat die een soa van me.heeft ik weet precies wie dat is en ik zal t verhaal even uitleggen. De gene kwam voor een date van 2uurtjes. Voor mij was die bij een andere dame geweest zei die prima! Maar hij was nog geen eens 2 weken geleden bij me en beweerde al een soa van mij te hebben echter klopt dit niet ! Want de soa die hy beweert te hebben kan je pas na 2 weken zien. En het was geen eens 2 weken geleden of hij beweerde dat de soa van mij was. Ik heb hem duidelijk uitgelegd dat t niet van mij is! ik heb mij zelf daarna getest en ik heb helemaal nikss!! Als ik wat zou hebben zou de gene met wie ik leef het ook hebben en echter is dit niet!!! Ik vind t jammer dat dit zo moet gaan! Maar ik ontken t niet en zal.dat ook niet doen. Ik vind t belangrijk dat mij klanten het moeten weten! MAAR BESTE MANNEN IK HEB 1000% NIETSS!! En ik vind al dat die helemaal lef heeft om mij op dat moment in me vrije tijd te berichten terwijl ik met mij gezin ben!! EN DE GB GAAT GEWOON DOOR EN IK HEB ER HARTSTIKKE ZIN IN. !!

Groetjes roosje

nou roosje ik ben niet de gene in je verhaal
maar nu weet ik dat ik niet alleen ben
en heren je hoef mij niet te geloven
en roosje vroeg aan je als je save ben
je zeg eerst test me elke maand daarna om de 2 weken daarna elke week
had eigelijk toen al door je klop niet
maar ja dacht even met me lul
heren jullie moeten het zelf weten ik heb mijn les geleerd bij haar

roosje als je alles terug leest
ik wou nog geen namen noemen
maar na nadenken dacht ik ze moeten het toch weten is wel eerlijk

De incubatietijd van chlamydia varieert van 1 dag tot 5 weken

roosje je had je zelf al verraden in je verhaal ik vind je niet eerlijk succes veder

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
CWP zei:
lekker ding zei:
Black meldt hier wel dat ie een soa heeft opgelopen bij Roosje maar heeft helaas geen recensie geplaatst over zijn bezoek aldaar. Beetje jammer. :shock:

Net geregistreerde black, enige post is een soa post, ruikt naar opzet

ik kwam via een bekend die daar ook kom en op deze site hier terecht
ook hij heeft last succes geloven is niet verplicht

ik wou haar naam nog geen eens noemen
maar iemand heeft mij via prive bericht benaderd en zei dat het slim is als ik het wel doe voor de andere
vond dat hij gelijk had dus daarom
dus bij deze roosje gouda

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
Glijmiddel zei:
Als je deze hobby beoefent gewoon jezelf laten testen en ja het kost geld.
Klopt, vanaf 2015 een erg dure hobby in Nederland. Om de 3 maanden testen, per keer kost meer dan 100 euro. Dus per jaar ben de meer dan 400 euro kwijt aan SOA/HIV testen bij de huisarts (GGD doet het niet meer voor je).

Ja dat betaal ik ook, maar hoor je mij klagen?

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
Glijmiddel zei:
Ja dat betaal ik ook, maar hoor je mij klagen?
Maar niet iedereen kan dit permitteren. :(

Nou ga ik iets heel flauws zeggen

Als je iedere week 15 euro in een potje gooit heb je na 3 maanden 180 euro.

Test betaald en je volgende bare bezoek alweer bijna bij elkaar.

Glijmiddel

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
black zei:
Modepopje Roosje zei:

De gene die zegt dat die een soa van me.heeft ik weet precies wie dat is en ik zal t verhaal even uitleggen. De gene kwam voor een date van 2uurtjes. Voor mij was die bij een andere dame geweest zei die prima! Maar hij was nog geen eens 2 weken geleden bij me en beweerde al een soa van mij te hebben echter klopt dit niet ! Want de soa die hy beweert te hebben kan je pas na 2 weken zien. En het was geen eens 2 weken geleden of hij beweerde dat de soa van mij was. Ik heb hem duidelijk uitgelegd dat t niet van mij is! ik heb mij zelf daarna getest en ik heb helemaal nikss!! Als ik wat zou hebben zou de gene met wie ik leef het ook hebben en echter is dit niet!!! Ik vind t jammer dat dit zo moet gaan! Maar ik ontken t niet en zal.dat ook niet doen. Ik vind t belangrijk dat mij klanten het moeten weten! MAAR BESTE MANNEN IK HEB 1000% NIETSS!! En ik vind al dat die helemaal lef heeft om mij op dat moment in me vrije tijd te berichten terwijl ik met mij gezin ben!! EN DE GB GAAT GEWOON DOOR EN IK HEB ER HARTSTIKKE ZIN IN. !!

Groetjes roosje

roosje je had je zelf al verraden in je verhaal ik vind je niet eerlijk succes veder

Ik hoef niet te weten wie je bent maar wat je zegt is onzin!! wanneer ik iets vermoed test ik me zelf of t geld kost of niet. Ik sta bekend bij de artse over me beroep. Vermoed ik niks ga ik om de 3 maanden er heen. Dat ik onzin kraam? Ik denk dat jij onzin kraamt net lid en nu al mij zwart maken!Je hebt nogal de verkeerde voor je! Ik hoef mij zelf niet te verdedigen want ik weet hoe t zit. Hoe kan t dat mijn partner niks heeft en jij wel das toch vreemd. Er zijn veel wandelaars je kunt niet zeggen dat je t van mij hebt omdat je "zogenaamd" alleen seks met mij hebt. Wie dat zegt is een leugen.

A

Anonymous

Guest
Modepopje Roosje zei:
black zei:
Modepopje Roosje zei:

Groetjes roosje

Ik hoef niet te weten wie je bent maar wat je zegt is onzin!! wanneer ik iets vermoed test ik me zelf of t geld kost of niet. Ik sta bekend bij de artse over me beroep. Vermoed ik niks ga ik om de 3 maanden er heen. Dat ik onzin kraam? Ik denk dat jij onzin kraamt net lid en nu al mij zwart maken!Je hebt nogal de verkeerde voor je! Ik hoef mij zelf niet te verdedigen want ik weet hoe t zit. Hoe kan t dat mijn partner niks heeft en jij wel das toch vreemd. Er zijn veel wandelaars je kunt niet zeggen dat je t van mij hebt omdat je "zogenaamd" alleen seks met mij hebt. Wie dat zegt is een leugen.

Roosje

Je hebt mij ooit verteld dat je bij je partner blijft omwille van de kleine maar dat jij en je partner geen sex meer hebben.Dus wat is het nu?

Roosje maak je niet druk als je chlamydia hebt is goed te behandelen en misschien ff rustig aan met de gangbangs de ene is nog niet afgelopen of de volgende wordt alweer aangekondigd.

En je mag cashen hoor ik word ook geil van cold hard cash maar dat is wel de reden dat ik je niet meer bezoek omdat je wel heel veel gangbangs afraffelt de laatste tijd.

Misschien even een pas op de plaats.

Glijmiddel

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
O nou is om de 3 maanden
Ik wens je succes

Mij niet meer gezien doe wat je moet doen
1x nooit meer

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Als ik maar weet dat ik niets heb. En ja dingen veranderen in t leven wat betreft partner. als ik wat had had ik het eerlijk gemeld. Niets om me ergens voor te schamen.

Gb betreft dat is om de maand.

A

Anonymous

Guest
Beste Allemaal.
ik wil van black en glijmiddel weten waar ze het lef vandaan halen.
ik weet toevallig dat ze zich regelmatig laat testen en de uitkomst is altijd negatief(negatief wil in dit geval zeggen dat het goed is)
het is wel een hele grove beschuldiging om te zeggen dat je zeker weet dat je het van haar hebt. aangezien het feit wil dat zij helemaal niets heeft.

dus ofwel er is een klein kaboutertje dat er net voor gekozen heeft om jou een Soa te geven terwijl je met haar was. of je lult compleet uit je nek.
zoals ze ook al zei, je moet eerst je verhalen goed op orde hebben

en zoals roosje ook al zei, je maakt de verkeerde nu zwart, weet wat je zegt voordat de boel escaleerd.

ik weet uit eigen ervaring dat ze echt niets heeft.

daarnaast op het gebied van gangbangs betreft. ik zag voorbij komen dat ze wel heel veel gang bangs doet.
er zijn dames die doen elke week meerdere gang bangs.
dus ik vind 1 gang bang in de week niet eens zo heel veel.

dus heren heb respect voor elkaar en voor de dame

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
Ik kan ook een mail wisseling plaatsen
Dat is pas schade
En dan hoe gaat ze dat verdedigen
Wat de rest doet moeten ze zelf weten
Ben alleen maar meer achter gekomen
Ik nooit meer bij roosje
Gaat de rest maar naar de gangbang
Eerste x voor mij nzc bij dvp gelijk raak
Denk goed na als je je zelf voor dat aanbied
Heb je schijt vooral als je nog over een gezin spreekt

Dus mensen succes ik weet bij wie ik ben geweest
Wat de rest doe succes
Ik doe mijn HIV test en hoop op niks
Heb me les geleerd goed geschrokken
Even HIV op lopen voor 75€

A

Anonymous

Guest
Beste Black

ben je nu zo dom of blind.
Ze heeft zich laten testen en heeft niks

dus ga mij nu maar eens uitleggen hoe het komt, dat zij niets heeft en jij wel.
ben ik dan zo slim of ben jij dan zo dom, om een soa door te geven moet je hem namelijk zelf ook hebben.
dat lijkt mij vrij logisch.

zij heeft hem niet, dus je hebt hem voor 1000 procent niet van haar. zoveel is nu wel duidelijk
dus hou nu eens op met haar zwart maken want je maakt de verkeerde mensen boos.
en als je de verkeerde mensen boos maakt wordt het gevaarlijk.

A

Anonymous

Guest
en vervelend voor je dat je iets hebt.

maar je maakt nu iemand met de grond gelijk, onterecht en zonder reden.
dus ga nou niet doen alsof zij niet geloof waardig is.

want als hier iemand ongeloofwaardig begint te worden dan ben jij het.

daarnaast. ik heb de uitslag van de test gezien, en deze was nogal negatief.

bij een soa test betekent negatief, dat er helemaal niets is. dus leg het me alstjeblieft uit meneer black

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven