SOA OPGELOPEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
mickey19822 zei:
Beste Black

ben je nu zo dom of blind.
Ze heeft zich laten testen en heeft niks

dus ga mij nu maar eens uitleggen hoe het komt, dat zij niets heeft en jij wel.
ben ik dan zo slim of ben jij dan zo dom, om een soa door te geven moet je hem namelijk zelf ook hebben.
dat lijkt mij vrij logisch.

zij heeft hem niet, dus je hebt hem voor 1000 procent niet van haar. zoveel is nu wel duidelijk
dus hou nu eens op met haar zwart maken want je maakt de verkeerde mensen boos.
en als je de verkeerde mensen boos maakt wordt het gevaarlijk.

je bent dom ja
draait om de euros dus waarom klanten weg jagen mensen
ik ben klaar ermee wat ik eerder zei je moet zelf weten

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik ben bang dat ik er weinig meer van begrijp. Black's verhaal blijft lekker vaag, misschien ligt het aan de hitte maar ik begrijp er weinig van. Wat onduidelijke beschuldigingen waarvan ik de indruk krijg dat het meer om een afrekening gaat, dan dat het zorg om de gezondheid van hemzelf, Roosje en andere bezoekers betreft. 1ste post, 1ste keer NZC met een DVP en meteen raak. Allemaal nogal opmerkelijk.

De opmerking van Glijmiddel dat hij niet meer naar Roosje gaat omdat ze veel GB's afraffelt slaat ook nergens op. Ik krijg uit je posts de sterke indruk dat je veelvuldig dames bare neukt en die doen dat natuurlijk ook maar 1 x per drie maanden. Duh...

Glijmiddel zei:
Je hebt mij ooit verteld dat je bij je partner blijft omwille van de kleine maar dat jij en je partner geen sex meer hebben.Dus wat is het nu?
Deze opmerking is volkomen onacceptabel. Als ze je dit echt gezegd heeft, is dat iets wat in vertrouwen gezegd is. Dat hier schrijven is een ernstige schending van dit vertrouwen. Walgelijk.

We weten allemaal dat we risico's op SOA's lopen. Wie ook de bron hiervan is, we zijn allemaal verantwoordelijk om in de gaten te houden of we iets hebben. Maar de vorm waarin het nu gebeurt vind ik triest.

Bacteriele infecties als Chlamydia en Gonorroe zijn gelukkig goed te behandelen, maar blijven, vooral bij vrouwen, vaak onzichtbaar. Dus geen symptomen hebben zegt weinig. En 5 dagen testen na een mogelijke vermoeden van besmetting heeft weinig zin. Om ziektebeelden met zekerheid te kunnen vaststellen zien zal , afhankelijk van de aandoening, een bepaalde tijd verstreken moeten zijn. Bij gonorroe en chlamydia 2 weken en bij hiv, syfilis of hepatitis 3 maanden.

en als je de verkeerde mensen boos maakt wordt het gevaarlijk.
Niet doen Mickey, dit lost niks op.

A

Anonymous

Guest
Nee jij bent dom

zoals ik al zei, de test zei dat er niets was. en ik heb hem gezien.
dus ga nu oppassen wat je zegt mr black want je fuckt nu echt met de verkeerde

negatief is negatief. dus ik zou heel goed opletten wat je verder zegt. want je maakt dat meisje nu onterecht zwart

en ik herhaal het nogmaals voor iedereen die het wil lezen de test was negatief. dus negatief dus negatief en nog eens negatief.
en voor de mensen die dat niet begrijpen. negatief betekend schoon, schoon betekend geen soa.

moet ik het voor je spellen mr black. of begrijp je gewoon nederlands.
schijnbaar niet,

A

Anonymous

Guest
en voor de andere mensen.

als je het verhaal niet helemaal snapt, iets wat ik inmiddels heel goed begrijp
voel je vrij om haar hier zelf op aan te spreken. dan kan ze je persoonlijk haar kan van het verhaal uitleggen

maar ga niet zo als glijmiddel dom en blind af op iets wat een dom en verbitterd iemand zegt.
het enige wat ze willen is haar zwart maken voor hun eigen plezier, en beetje wraak nemen.

ik vind dat zielige mannetjes.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
black zei:
een vraagje

zijn er mannen hier die wel eens een soa opgelopen bij een dvp
en zo ja
waarschuwen jullie de dvp of hou je het voor je zelf

ik heb zelf wat opgelopen in gouda meid ingelicht maar ze ontkend dat het van haar komt ondanks ik
zeker weet want was veder met niemand geweest

Deze Roos dus als ik het goed lees..... https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=73&hilit=gouda

Gaat wat worden, zijn er velen over heen geweest de laatste tijd....
Maar euh Black, een soa kan zomaar een half jaar sluimeren voor je de hele dag aan je pik loop te krabbelen, dus kan het zo maar zijn dat je hem al had, en nu Roosje ook....

even voor de duidelijkheid. zoals al eerder gezegd ze heeft zich laten testen, en op deze test stond een negatieve(dat betekend in dit geval goed) uitslag, wat dus in wil houden dat ze helemaal niets heeft. ik vind de opmerking: gaat wat worden nogal negatief.

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
mickey19822 zei:
Nee jij bent dom

negatief is negatief. dus ik zou heel goed opletten wat je verder zegt. want je maakt dat meisje nu onterecht zwart

en ik herhaal het nogmaals voor iedereen die het wil lezen de test was negatief. dus negatief dus negatief en nog eens negatief.
en voor de mensen die dat niet begrijpen. negatief betekend schoon, schoon betekend geen soa.

schijnbaar niet,

als het zo moet kijk uit dreig niet niet
ik ben hier nooit geweest om dat meid zwart te maken
lees van het begin maar heb geen namen willen noemen
maar jij wil dreigen
moet je niet doen bij me
ik werk gelijk dus kom ook gelijk
jij kent mij niet denk eerlijk dat je dat ook niet wil
dus kijk jij maar uit
zo te zien ben je een bekende van haar
ik wens roosje succes
en jij veel geluk

A

Anonymous

Guest
black zei:
mickey19822 zei:
Nee jij bent dom

schijnbaar niet,

maar jij wil dreigen
moet je niet doen bij me
dus kijk jij maar uit
ik wens roosje succes
en jij veel geluk

Moet ik het voor je uitspellen.
dan zal ik dat doen.
je beweerd dat je haar niet zwart wil maken.
hoe noem je je beschuldiging dan dat je beweerd dat je van haar een soa opgelopen hebt.
dat is onmogelijk omdat zij helemaal schoon is.
dat is vreemd!!!!!!! hoe kan iemand die geen soa heeft, jouw een soa geven, dat is idd heel vreemd. misschien moeten we dr oz uit amerika even bellen en vragen of hij weet hoe dit kan.

ik heb er in ieder geval geen enkele verklaring voor behalve dan dat je gewoon compleet uit je nek lult
zwartmaken is het enige wat je vanaf 13.00 uur gedaan hebt. gelukkig zijn er ook nog mensen die weten hoe het echt zit en die nemen het voor haar op. en zo ja ik kom regelmatig bij haar ja en dat is heel vreemd, ik heb helemaal niets. dus ik weet niet waar jij je cowboy verhalen vandaan haalt. maar misschien moet je de andere dames even informeren.

en de opmerking dat ik je beter niet wil kennen.
ik denk dat ji mij beter niet wil kennen.

maar goed, ik ga me tijd niet verspillen aan zielige mannetjes zoals jij.

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
mickey19822 zei:
black zei:
mickey19822 zei:
Nee jij bent dom

schijnbaar niet,

maar jij wil dreigen
moet je niet doen bij me
dus kijk jij maar uit
ik wens roosje succes
en jij veel geluk

dan zal ik dat doen.
hoe noem je je beschuldiging dan dat je beweerd dat je van haar een soa opgelopen hebt.
dat is vreemd!!!!!!! hoe kan iemand die geen soa heeft, jouw een soa geven, dat is idd heel vreemd. misschien moeten we dr oz uit amerika even bellen en vragen of hij weet hoe dit kan.

ik heb er in ieder geval geen enkele verklaring voor behalve dan dat je gewoon compleet uit je nek lult
zwartmaken is het enige wat je vanaf 13.00 uur gedaan hebt. gelukkig zijn er ook nog mensen die weten hoe het echt zit en die nemen het voor haar op. en zo ja ik kom regelmatig bij haar ja en dat is heel vreemd, ik heb helemaal niets. dus ik weet niet waar jij je cowboy verhalen vandaan haalt. maar misschien moet je de andere dames even informeren.

maar goed, ik ga me tijd niet verspillen aan zielige mannetjes zoals jij.

ik wacht

A

Anonymous

Guest
dan zal ik dat doen.

maar goed, ik ga me tijd niet verspillen aan zielige mannetjes zoals jij.[/quote]

ik wacht[/quote]

h
a
a
r

s
o
a

t
e
s
t

w
a
s

n
e
g
a
t
i
e
f

is het zo duidelijk voor je

h
a
a
r

s
o
a

t
e
s
t

w
a
s

n
e
g
a
t
i
e
f
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

negatief is in dit geval goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
137
uuhhh... what? ik dacht bij eerste pagina dat het serieus was, maar lijkt nergens meer op..

slotje goed idee?......

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
mensen zwart of niet zwart maken
wat jullie doen moet je zelf weten

wil je hiv
pak dan een dvp zonder

draait alleen maar voor het geld

een roosje
je komt je zelf wel tegen
ik heb mails om het te bewijzen
waar je anders praat dan wat je hier doet

A

Anonymous

Guest
mickey19822 zei:

voel je vrij om haar hier zelf op aan te spreken. dan kan ze je persoonlijk haar kan van het verhaal uitleggen

maar ga niet zo als glijmiddel dom en blind af op iets wat een dom en verbitterd iemand zegt.
het enige wat ze willen is haar zwart maken voor hun eigen plezier, en beetje wraak nemen.

En wie ben jij dan Mickey? Roosje is een topwijf en als ze chlamydia heeft dan is dat goed te behandelen.

Nee ik maak haar niet zwart roosje heeft goed gelezen wat ik postte en daar volwassen op gereageerd.

Alleen ik bezoek haar niet meer en heb gezegd waarom.

Dus weet niet wat je lult allemaal maar roosje reageerde zelf op mijn post.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
mickey19822 zei:

En wie ben jij dan Mickey? Roosje is een topwijf en als ze chlamydia heeft dan is dat goed te behandelen.

Nee ik maak haar niet zwart roosje heeft goed gelezen wat ik postte en daar volwassen op gereageerd.

Alleen ik bezoek haar niet meer en heb gezegd waarom.

Dus weet niet wat je lult allemaal maar roosje reageerde zelf op mijn post.

Glijmiddel

mijn excuses dat ik jouw op die negatieve manier erbij betrokken heb. dat was niet mijn bedoeling,
ik probeerde alleen duidelijk te maken dat het een lulverhaal is wat opgehangen wordt. en dat gaat ze ook bewijzen en dan hoop ik dat degenen die negatief over haar waren hun excuses durven te maken.

mijn echte oprechte excuses dat ik jouw zo genoemd heb.

maar om even terug te komen op jouw reden. vind jij een gb per maand echt te veel.

A

Anonymous

Guest
Roosje heeft het druk, en ze verdiend lekker de kost dat gun ik haar van harte.
Kijk het is de wet van de grote getallen , ik word eerder voor mijn klep gereden als ik de snelweg probeer over te steken dan dat ik oversteek in Staphorst op zondagmiddag als iedereen in de kerk zit.

Roosje is een harde werker en ze moet doen wat haar goed dunkt maar ik pas ff.

Glijmiddel

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Glijmiddel zei:
Kijk het is de wet van de grote getallen
Op basis van je NZC DVP bezoeken door de jaren heen die je hier uitgebreid beschrijft, doe jij je uiterste best om die grote getallen te halen. Daar heb jij Roosje helemaal niet voor nodig. Dus je logica is zeer dubieus.

A

Anonymous

Guest
LekkerZonder zei:
Glijmiddel zei:
Kijk het is de wet van de grote getallen
Op basis van je NZC DVP bezoeken door de jaren heen die je hier uitgebreid beschrijft, doe jij je uiterste best om die grote getallen te halen. Daar heb jij Roosje helemaal niet voor nodig. Dus je logica is zeer dubieus.

En iedere 3 maanden een test en 2x in mijn leven een geslachtsziekte gehad. Nooit van een dvp 1 x van een vriendinnetje en 1x van een fuckbuddy.

Glijmiddel

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he mensen ik heb een forum voor bare neuken niet voor slechtziende bareneukers!
Dus laat al die veel te grote letters maar we kunnen het zo ook wel lezen.

Ik heb niet eens zin om dit allemaal te lezen.
Ik zet er gewoon een slotje op en dan stop hier de rel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven