SOA OPGELOPEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
een vraagje

zijn er mannen hier die wel eens een soa opgelopen bij een dvp
en zo ja
waarschuwen jullie de dvp of hou je het voor je zelf

ik heb zelf wat opgelopen in gouda meid ingelicht maar ze ontkend dat het van haar komt ondanks ik
zeker weet want was veder met niemand geweest

A

Anonymous

Guest
Lijkt me niet meer dan logisch dat je dat zowel bij de dame als hier op het forum even meldt :!:

black

Snuffelaar
1 jul 2015
15
0
PeeweeHerman zei:
Lijkt me niet meer dan logisch dat je dat zowel bij de dame als hier op het forum even meldt :!:

ik ben nieuw hier zou niet weten als ik hier namen van dvp kan zeggen

A

Anonymous

Guest
Denk dat dat zeer gewaardeerd wordt. Zo voorkomen we een uitbraak en verdere verspreiding.
Dus absoluut melden

LOVERALFA1

Ervaringsdeskundige
7 apr 2015
327
52
black zei:
PeeweeHerman zei:

ik ben nieuw hier zou niet weten als ik hier namen van dvp kan zeggen
.
:shock: :shock: :shock: :shock:
.
Lijkt me "evident" dat je dit hier meldt uiteraard - wanneer 100 % ZEKER - anders lijkt me dit zelfs een zekere vorm van "medeplichtigheid in Crime" bij wat ons ALLEN uiteraard aanbelangd !
.
Een verwittigd "Wandelaar" is er (zeker) twee waard !
.
Tenslotte heb ik liever dat het "loos alarm" is (en verwittigd) dan dat ik (en anderen) de één of de andere SOA oploopt ! :shock:
.
Bedankt om uw verantwoordelijkheid op te nemen !
.
LA
:ugeek:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
black zei:
een vraagje

en zo ja

ik heb zelf wat opgelopen in gouda meid ingelicht maar ze ontkend dat het van haar komt ondanks ik

Deze Roos dus als ik het goed lees..... https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=73&hilit=gouda

Gaat wat worden, zijn er velen over heen geweest de laatste tijd....
Maar euh Black, een soa kan zomaar een half jaar sluimeren voor je de hele dag aan je pik loop te krabbelen, dus kan het zo maar zijn dat je hem al had, en nu Roosje ook....

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Kleine tip: laat je in ieder geval iedere 3 maanden testen bij de GGD.
Bel naar 0900-3696969 en zeg dat je betaalde seks hebt met prostituees.
Dan kom je in aanmerking voor een gratis onderzoek.

Je loopt natuurlijk altijd een risico op een soa, dus als je iets hebt laat je meteen behandelen en licht de dame(s) in waarmee je de laatste tijd nog geweest bent.

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Hangt van type soa af.
Chlamydia /druiper zou je binnen paar dagen tot max enkele weken moeten merken.

CWP zei:
black zei:
een vraagje

en zo ja

Deze Roos dus als ik het goed lees..... https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=73&hilit=gouda

Maar euh Black, een soa kan zomaar een half jaar sluimeren voor je de hele dag aan je pik loop te krabbelen, dus kan het zo maar zijn dat je hem al had, en nu Roosje ook....

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
ik dacht dat vanaf dit jaar bij GGD ook betaald was....
maarre als je dvp's neukt is het toch gratis???

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Indien dit klopt kon het ook niet lang uitblijven. Wel ff melden bij haar recensie.
Tuurlijk zal ze het ontkennen want geld is hard nodig bij de dame.
Let wel, tis de regelaar die je mailt op appt niet de dame zelf.
Ben benieuwd of de gb door gaat of morgen gewoon nog werkt. Ik zou er weg blijven.
Maar vooropgesteld het moet echt eel zeker zijn dat het van haar is en geen zwartmakkerij zijn.
Weet je welke soa je hebt?

En ja heb het zelf ook gehad niet zo lang gelden helaas. De dames waar ik mee was verwittigd. Had een vermoeden van wie ik het had helaas was dat ook zo. Dame gaf het toe, een dag later na haar medicijnen werkte ze alweer gewoon.
3 dames hadden gelukkig niets van mij. 1 dame helaas wel en 1 dame kreeg uit voorzorg antibiotica en werd verder niet getest.
Hoop het nooit meer mee te maken maar ja dan zal ik het mc moeten doen en dat ben ik niet echt meer gewend.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
black zei:
een vraagje

en zo ja

Waar is ErasmusMC in deze tijden. Chlamydia kan je al bemerken na 2 dagen tot 3 weken.
Neem aan dat Black bij de dokter is geweest en weet wat ie inmiddels heeft.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Black meldt hier wel dat ie een soa heeft opgelopen bij Roosje maar heeft helaas geen recensie geplaatst over zijn bezoek aldaar. Beetje jammer. :shock:

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Hmm.. toch maar niet naar Roosje dus..
Is Adelina safe ?

lekker ding zei:
Black meldt hier wel dat ie een soa heeft opgelopen bij Roosje maar heeft helaas geen recensie geplaatst over zijn bezoek aldaar. Beetje jammer. :shock:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
SpiderBot zei:
Hmm.. toch maar niet naar Roosje dus..
Is Adelina safe ?

lekker ding zei:

Daar kom je pas later achter. Wereldje is klein dus je weet het nooit.
Sinds mijn laatste bezoek aan Adelina, 2 weken terug heb ik in ieder geval geen klachten ;)

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Hey mannen ik zie mijn naam voorkomen even mijn verhaal

De gene die zegt dat die een soa van me.heeft ik weet precies wie dat is en ik zal t verhaal even uitleggen. De gene kwam voor een date van 2uurtjes. Voor mij was die bij een andere dame geweest zei die prima! Maar hij was nog geen eens 2 weken geleden bij me en beweerde al een soa van mij te hebben echter klopt dit niet ! Want de soa die hy beweert te hebben kan je pas na 2 weken zien. En het was geen eens 2 weken geleden of hij beweerde dat de soa van mij was. Ik heb hem duidelijk uitgelegd dat t niet van mij is! ik heb mij zelf daarna getest en ik heb helemaal nikss!! Als ik wat zou hebben zou de gene met wie ik leef het ook hebben en echter is dit niet!!! Ik vind t jammer dat dit zo moet gaan! Maar ik ontken t niet en zal.dat ook niet doen. Ik vind t belangrijk dat mij klanten het moeten weten! MAAR BESTE MANNEN IK HEB 1000% NIETSS!! En ik vind al dat die helemaal lef heeft om mij op dat moment in me vrije tijd te berichten terwijl ik met mij gezin ben!! EN DE GB GAAT GEWOON DOOR EN IK HEB ER HARTSTIKKE ZIN IN. !!

Groetjes roosje

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Black is wel sinds vandaag lid en blijkbaar een regelmatige wandelaar...
Dit riekt een beetje naar de dame in een kwaad daglicht zetten.

Maar al met al indien het zo is zal er binnen korte tijd, zo 2 weken, er meer mannen met soa klachten moeten komen als ze het al melden. Ff afwachten dus. :?

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Een van de vervelende dingen van SOA's is dat je ze kan hebben zonder dat je het merkt. HIV is er bij uitstek zo één. Maar chlamydia en gonorroe kan ook makkelijk buiten schot blijven, gebeurt bij vrouwen regelmatig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven