Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat ik pas vandaag zeker weet dat ik Chlamydia heb opgelopen, heb ik haar uiteraard nog niet bericht. Dat zal ik zeker nog doen. Voor degene die er zijn geweest, wellicht verstandig om even te laten testen.Ik had dus ook richting deze dame willen gaan. Is zij gewaarschuwd dat ze een soa heeft? Of blijft ze lekker doorgaan anderen te besmetten.?
Dat hoorde ik dus ook toen ik pas chlamydia had opgelopen.Als ze niet gewaarschuwd is kan het best zijn dat ze geen klachten heeft, dat is bij Chlamydia vaker zo.
Zowel dames als heren hoeven niet altijd klachten te hebben die meteen merkbaar zijn.
De behandeling is ook aangepast, pas bij klachten medicatie, geen klachten dan afwachten en vaak
verdwijnt het dan, zie elders op dit forum bij behandeling chlamydia aangepast.
Als je geen klachten hebt, dan zal de GGD niet meer testen. Dus dan weet je niet dat je positief bent/was.Dus als je positief test zonder klachten is het gedaan met nzc tot je lichaam vanzelf geneest?