Soa opgelopen

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Rumba zei:
Heb al zeker 500+ dames pzc gedaan en nooit wat opgelopen... jullie overdrijven :roll:

Beetje domme reactie toch wel.
Als je nu zegt,je moet wel wat pech hebben zou ik je gelijk geven uiteraard.

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Als men zich nooit laat testen op SOA´s, zal men inderdaad nooit iets hebben...

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Heb ook jaren niets gehad en dit jaar al 2 keer prijs.Hoe komt dat dan?Ik noem dat zelf toch wel pech hebben,maar daar koop je ook niets voor.Het beste is dat de "ontkenners" hier het zelf een keer meemaken.Dat is de beste leerschool uiteindelijk.Alles andere is een ver van je bed show.Succes iedereen!

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.696
1.108
we zitten hier met een aantal leden die heel veel geluk hebben ofwel superimmuniteit...

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik heb al meer dan 1000 meiden bare genomen. Inclusief junks en 80 pct van de Chineesjes hoeren in BE. Heb nog nooit wat opgelopen. Die soas zijn net zoals covid een hoax. Ik ben nooit gevaccineerd en heb me nooit aan de covid regels gehouden. Ben 2 maal betrapt en heb met de deurwaarder doc mijn haard aangestoken. De RB in Hasselt is corrupt zelf een bende hoerelopers... dus laat jullie niet doen :x

Triestig land België :roll:

De wijkagent heb ik al 2maal in zijn gezicht gespuugd... de looser zei gewoon sorry. Wat een pummels die flikken.... pgfgffgfgfgg ga nu wat snuiven :geek:

Smurf

Toogplakker
3 okt 2022
39
14
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Geheel van het padje af. Zoek hulp nu het nog kan. Of laat kom langs op het spreekuur in Artis.

Mvg Cees, gepensioneerd arts.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Hoog tijd dat die opperfantast en narcist hier wordt buitengekegeld.
Het wordt enkel maar erger.

In't echt zal't niet meer dan een rukkerke zijn dat veel aandacht nodig heeft en niet eens alleen durft te gaan pissen.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ik heb sinds vorig weekend ook klachten van een soa. De klachten begonnen 2 weken nadat ik voor het eerst een raamdame bare genomen heb. De eerste keer heb ik dus al prijs. Het begon met beetje bij beetje pijnlijker te urineren en paar dagen nadien een stinkende afscheiding uit de penis. Niet enkel smorgens "een druppel" maar de hele dag door lekken. Maandag naar de dokter geweest om in potje te plassen en die schreef mij meteen 2 antibioticapillen voor van 500mg. Die nam ik dan maandagnamiddag in en pas sinds gisteren doet het plassen geen pijn meer en is de afscheiding nog maar nihiel. Woensdag kreeg ik de uitslag te horen; negatief voor Chlamydia en gonorroe. Terwijl ik 16 dagen na risicocontact in potje plastte en al klachten ondervond. Dus ofwel is het een valse uitslag ofwel is het een andere soa zoals Trichomonas. Ik dacht gisteren dat er verbetering aan de hand was maar deze ochtend heb ik nu ook nog eens last van een oogontsteking. Enkel het rechter oog voorlopig (conjunctivitis). Dus misschien toch een bacteriële ontsteking wrs door die soa? Ik begin me nu wel ernstig zorgen te maken want de dame die ik dan uiteindelijk 2 keer kort na elkaar bare genomen heb voor het eerst staat bekend als de bare queen van Doublet. Dat ik iets opgelopen heb kan gewoon niet nog duidelijker zijn en het vervelende is dat ik ondanks een urine onderzoek te doen die negatief uitkwam, niet eens weet met welke soa ik nu te maken heb. Ook deed het enorm veel pijn toen ik een stijve penis kreeg. Dus; branderig gevoel tijdens plassen, afscheiding hele dag door en oh ja, jeuk en prikkende steken aan de bodem van mijn penis!!

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ik heb sinds vorig weekend ook klachten van een soa. De klachten begonnen 2 weken nadat ik voor het eerst een raamdame bare (pzc en nzc enkel vaginaal) genomen heb. De eerste keer heb ik dus al prijs. Het begon met beetje bij beetje pijnlijker te urineren en paar dagen nadien een stinkende afscheiding uit de penis. Niet enkel smorgens "een druppel" maar de hele dag door lekken. Maandag naar de dokter geweest om in potje te plassen en die schreef mij meteen 2 antibioticapillen voor van 500mg. Die nam ik dan maandagnamiddag in en pas sinds gisteren doet het plassen geen pijn meer en is de afscheiding nog maar nihiel. Woensdag kreeg ik de uitslag te horen; negatief voor Chlamydia en gonorroe. Terwijl ik 16 dagen na risicocontact in potje plastte en al klachten ondervond. Dus ofwel is het een valse uitslag ofwel is het een andere soa zoals Trichomonas. Ik dacht gisteren dat er verbetering aan de hand was maar deze ochtend heb ik nu ook nog eens last van een oogontsteking. Enkel het rechter oog voorlopig (conjunctivitis). Dus misschien toch een bacteriële ontsteking wrs door die soa? Ik begin me nu wel ernstig zorgen te maken want de dame die ik dan uiteindelijk 2 keer kort na elkaar bare genomen heb voor het eerst staat bekend als de bare queen van Doublet. Dat ik iets opgelopen heb kan gewoon niet nog duidelijker zijn en het vervelende is dat ik ondanks een urine onderzoek te doen die negatief uitkwam, niet eens weet met welke soa ik nu te maken heb. Ook deed het enorm veel pijn toen ik een stijve penis kreeg. Dus; branderig gevoel tijdens plassen, afscheiding hele dag door en oh ja, jeuk en prikkende steken aan de bodem van mijn penis!!

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.696
1.108
goed dat het beter is, lijkt toch veel op Ghonnoroe of chlamydia.
Misschien het moment om Rumba of Baley eens naar Ana te sturen om hun immuniteit te testen.

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Rumba of Baley eens naar Ana sturen? Ik weet niet wat je hiermee wil bedoelen en ik kom maar één a twee keer per maand in Den Haag.

Voormalig lid 12499

Snuffelaar
15 apr 2019
14
2
Jan2000 zei:
Ik heb sinds vorig weekend ook klachten van een soa. De klachten begonnen 2 weken nadat ik voor het eerst een raamdame bare (pzc en nzc enkel vaginaal) genomen heb. De eerste keer heb ik dus al prijs. Het begon met beetje bij beetje pijnlijker te urineren en paar dagen nadien een stinkende afscheiding uit de penis. Niet enkel smorgens "een druppel" maar de hele dag door lekken. Maandag naar de dokter geweest om in potje te plassen en die schreef mij meteen 2 antibioticapillen voor van 500mg. Die nam ik dan maandagnamiddag in en pas sinds gisteren doet het plassen geen pijn meer en is de afscheiding nog maar nihiel. Woensdag kreeg ik de uitslag te horen; negatief voor Chlamydia en gonorroe. Terwijl ik 16 dagen na risicocontact in potje plastte en al klachten ondervond. Dus ofwel is het een valse uitslag ofwel is het een andere soa zoals Trichomonas. Ik dacht gisteren dat er verbetering aan de hand was maar deze ochtend heb ik nu ook nog eens last van een oogontsteking. Enkel het rechter oog voorlopig (conjunctivitis). Dus misschien toch een bacteriële ontsteking wrs door die soa? Ik begin me nu wel ernstig zorgen te maken want de dame die ik dan uiteindelijk 2 keer kort na elkaar bare genomen heb voor het eerst staat bekend als de bare queen van Doublet. Dat ik iets opgelopen heb kan gewoon niet nog duidelijker zijn en het vervelende is dat ik ondanks een urine onderzoek te doen die negatief uitkwam, niet eens weet met welke soa ik nu te maken heb. Ook deed het enorm veel pijn toen ik een stijve penis kreeg. Dus; branderig gevoel tijdens plassen, afscheiding hele dag door en oh ja, jeuk en prikkende steken aan de bodem van mijn penis!!

Ik heb een aantal maanden geleden een zelfde soort geval meegemaakt. 7 dagen na contact kwam er pus uit mijn plasbuis en wat gevoeligheden bij t plassen. Niet heel schokkend maar wel vervelend. 10 dagen na contact kwam er een oog ontsteking bij die langzaam erger werd. Ik heb me 13 dagen na contact laten testen
op gon en chla, beide negatief. De pus was weer weg maar de oogontsteking heeft lang geduurd en was erg heftig. Antibiotica hiervoor boden geen soelaas (standaard strep en staryflokken zalfje). Daarna nog laten testen op trioch en mycoplasma. Ook negatief. De karakteristieke van de oogontsteking neigde meer naar viraal dan bacterieel. Gecombineerd met 4 negatieve uitslagen ben ik uit gegaan dat ik een virusje te pakken heb gehad. Bv een gangbaar adenovirus wat vrijwel al mijn symptomen zou kunnen verklaren. Dmv een kruisbestuiving van mijn lul naar m'n oog is het goed te verklaren dat die infectie is overgesprongen.

Verder heb ik 2 jaar terug een redelijk heftige blaasontsteking opgelopen van een bare avontuurtje. Ook geen soa en was met een gangbaar antibiotica kuurtje opgelost. Maw, buiten soas loop je ook risico op gangbare zaken :) stond ik nooit bij stil maar die zijn dus ook vrij vermoeiend.

Terug
Naar boven