Soa opgelopen

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
barecock zei:
Ook dat zogenaamde "sloppy seconds". Dan ben je echt helemaal van padje als je dat wilt en helemaal geweldig vindt. Bare tot daar aan toe, want dat is een zaak tussen jou en de dame, maar dan ook nog extra risico lopen door een derde partij erin te betrekken. Ongelooflijk! :shock:

Hier ben ik toch niet helemaal mee akkoord. Denk je echt dat het zoveel uitmaakt dat een dame haar kutje netjes wast nadat iemand haar volgespoten heeft of dat ze het zaad laat zitten? Als er iemand een soa heeft van haar klanten lijkt me de schade geleden van zodra hij zijn besmette stengel in haar steekt. Of er dan nog een kwakje volgt of niet, lijken mij maar details te zijn

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Jan2000 zei:
Ik heb vorige week vrijdag en afgelopen dinsdag voor het eerst (dezelfde) dame bare genomen in Doubletstraat en ik vermoed dat ik genitale herpes opgelopen heb
JAn je weet dit pas zeker als je een bezoekje aan de dokter gebracht hebt ........
Ik vraag mij toch stellig af als je zo bang bent om iets op te lopen waarom ga je dan nzc doen ........
en wat doe je dan hier op het forum , je klinkt erg ongeloofwaardig .......

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
hij heeft nooit beweerd dat hij bang is om iets op te lopen bij nzc.
Misschien neukt hij al jaren dvp zonder condoom, maar was dit de eerste keer in de Doubletstraat?
Hij zegt ook dat hij het vermoed, dus hij is niet zeker.
Je wordt hier nogal snel op dit forum weggezet als leugenaar als je een soa hebt opgelopen.
Het is nu eenmaal de realiteit dat je risico loopt op de gele druppel en dergelijke bij nzc. (behalve als je baley187 of Lumba heet)

Jan2000

Toogplakker
24 nov 2020
81
7
Ik wacht nog even de incubatietijd af alvorens ik mij ga laten testen. Dit was de allereerste keer tijdens mijn wandelcarriere dat ik dit deed. Waarschijnlijk is het "razor burn" van mij onderaan geschoren te hebben en de teruggroeiende haartjes heel stug en stekelig zijn. Want die "typische blaasjes" wat herpes zou zijn zie ik nog steeds niet verschijnen. Alsook heb ik geen last van brandende pijn in de plasbuis of lekken. Maar wrs ook met de bijkomende paniekgevoelens... Het is niet mijn bedoeling om de dame in kwestie in een slecht daglicht te stellen. Enkel om ons als leden nog eens goed bewust te maken welk gevaar erachter schuilt. Hoe geil het ook was en hoe deugd het ook deed, het is het mij niet waard om dit nogmaals te doen. Alsook naar de dokter op visite gaan om een soa test uit te voeren doe ik niet met plezier.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
En nogmaals nog maar een keer in dit topic, waarom hou je je vermoeden niet even voor je, en ga je je eerst even testen, om daarna je verhaal te doen?

Ik bedoel dit niet belerend, en waarschijnlijk doe je dit omdat je je zorgen maakt, maar wat schiet je er mee op?

KamaSutra

Snuffelaar
28 sep 2022
16
1
Jan Heb veel respect dat je dit met ons wilde delen!! Ik ben heel benieuwd naar je test uitslag.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
suikeroom zei:
herpes loop je ook op met condoom in de schaamstreek.

Wellicht zijn de klachten inmiddels duidelijker hoor, maar Herpes Genitalis zal er niet uit een (standaard) SOA test komen want daar wordt niet naar gekeken.
Heeft ook niet zoveel zin aangezien meer dan 50% van de mensen -ook buiten de prostitutie- dat bij zich draagt. Voor koortslip is dat zelfs 90%. En op zicht is het verschil niet te zien als het op of rond de geslachtsorganen voorkomt. Kan zijn dat de cijfers inmiddels zijn bijgesteld of dat het om antistoffen gaat die erop wijzen dat iemand er ooit mee besmet/in aanraking is geweest.
Maar in elk geval hoge getallen in de doorsnee bevolking dus zinloos om erop te testen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Hier ook gonorroe opgelopen bij Private Dreamgirls/Shirley (Hasselt).Ook op het oog geslagen,heel plezant allemaal zal ik u vertellen.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Correct.Ik geef toe dat de zin wat vreemd was als je hem leest.

Een infectie met Gonorroe
in het oog kan leiden tot een slijmvliesontsteking van milde tot matige ernst. Meestal ontwikkeling je pas na 4-12 dagen klachten; roodheid en het gevoel alsof je zandkorrels in je oog hebt en na enkele dagen ook een slijmerige/etterige afscheiding. Na 2 tot 3 weken kunnen er ook zweertjes ontstaan op het hoornvlies. Onbehandeld kan de ontsteking chronisch worden en wel maanden aanhouden. Behandeling bestaat meestal uit een orale antibiotica kuur en oogdruppels.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
heb het ook gehad, bij mij gele afscheiding uit de penis en een klier in de hals opgezwollen als een golfbal.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ja,die afscheiding uit de penis was niet leuk maar kon nog mee leven tijdelijk.Die viezigheid in je oog daarentegen is echt een ellende.Nu goed,antibiotica ertegenaan en gaat wel weer.

Lealfan

Toogplakker
17 jan 2022
51
26
Shit zeg, heb zo iets aan de hand! Ik twijfel hard om NZC eens te proberen, maar vraag vrijwel altijd PZC - dit geeft me toch een ferme dosis extra angst! Wie krijgt zoiets uitgelegd thuis?!

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46
Komt regelmatig voor, gonorrhoe bacterie kan in de keel overleven en van daaruit verspreid worden dus toch iets om rekening mee te houden, er is bewijs dat spoelen met vb listerine voor de daad wel het risico fors reduceert

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Heb al zeker 500+ dames pzc gedaan en nooit wat opgelopen... jullie overdrijven :roll:

Terug
Naar boven