Soa door pijpen..

marcthelad187

Toogplakker
22 jan 2017
35
8
In het verleden heb ik meermaals me zonder cd laten pijpen..

Hierna heb ik me getest en is alles goed bevonden.

Nou wil ik het weer doen. Maar ben ontzettend bang voor een soa.. is dit jullie of iemand welleens overkomen dmv pijpen zonder condoomgebruik?

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Moeilijk te zeggen als meeste mensen hier neuken zonder condoom. De kans om het via oraal contact te krijgen is echter kleiner dan bij penetratie. Ik denk dat je tegenwoordig meer kans hebt op corona dan een soa via pijpen zonder condoom (maar dit is pure speculatie).

Met andere woorden: geniet er gewoon van!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik loop ook al heel lang mee en helaas wel degelijk meerdere malen wat opgelopen.
En ik weet wel zeker dat het niet alleen door pzc kwam ;) :roll:

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik heb ooit eens begrepen van een dokter bij ggd dat de kans op een soa door pijpen zeeeeer gering is. Volgens mij staat dat ook ergens in het soa topic.

Hooked

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik had ooit iets gehad van een date die me diep genilfisked had. Die waarschuwde me netjes en vertelde dat ze gonorroe in haar keel had. Tja dat was balen, snel testen en daarna een spuitje bij de GGD halen. Gelukkig voordat mijn ondergoed een landkaart aan de voorkant kregen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik had ooit iets gehad van een date die me diep genilfisked had. Ze waarschuwde me naderhand netjes via de app en vertelde me dat ze gonorroe in haar keel had. Tja dat was balen, snel testen en daarna een spuitje bij de GGD halen. Gelukkig voordat mijn boxers een landkaart aan de voorkant kregen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wordt je vergeetachtig cumgiver???

2x iets plaatsen met dezelfde strekking in een zelfde topic in een half uur tijd ;)

Dat is toch ook een ziekte? :lol: :lol: :x

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
marcthelad187 zei:
(...) zonder cd laten pijpen (...) bang voor een soa (...)

Beste marcthelad,

Het klopt wat iedereen hier zegt.
Gepijpt worden is geen groot risico voor de klant, voor jou dus.
Je zal er geen hiv van oplopen.
Als je diep gekeelpijpt wordt dan is de kans op gonorroe overdracht aanwezig, maar niet groot.

Meest aannemelijke soa die je op zou kunnen lopen is herpes als degene die pijpt herpes bij de lip heeft (koortslip).
Ook wanneer de koortslip niet te zien is, niet actief is, kan herpes worden overgedragen. Als dat gebeurt, is het nog maar de vraag of jij er ook klachten van zult krijgen op je penis. De meeste mensen krijgen namelijk geen klachten.
Herpes is geen ernstige soa en je kunt het ok via een zoen van je grootmoeder oplopen en zelf van je lip naar je penis verslepen met je vingers.

Voor de sekswerker echter is het risico wel duidelijker aanwezig.
Pijpen zonder condoom is een beroepsrisico. Daarom nog altijd het advies: doe het en laat het doen met condoom.
Dat dit vaak niet gebeurt is bekend.
Daarom tegenwoordig het aangepaste advies: wanneer om welke reden dan ook het niet mogelijk is of niet lukt om een condoom te gebruiken, zorg er dan voor dat je niet klaarkomt in de mond van de ander en laat je niet diep keelpijpen.

Lees hier meer: https://www.prostitutie.nl/nl/klanten-van-sekswerkers/

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik heb zopas een soa opgelopen door me te laten pijpen (vorige week). Had gisteren al wat irritatie en vandaag wat meer. Lijkt op gonnoroe. Nochtans enkel laten pijpen, neuken was met condoom. Ik was wat voorzichtiger geworden na vorige soa en had voor mezelf even uitgemaakt enkel met Condoom te neuken. Nuja, blijkbaar is dat niet voldoende.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik heb begrepen dat dit enkel voorkomt bij echt deepthroat pijpen (keelneuken). Was dit bij jou het geval ? Succes en courage ;)

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
wel, niet echt eigenlijk. Was gewoon.
Nu, ik ga er van uit dat het gonorroe is aan de klachten te zien. Daarnet bij huisarts geweest, de resultaten zie ik binnenkort.

Maar ik heb dus 3 jaar nzc gedaan. Nooit iets opgelopen. 3 maand geleden dan gonorroe opgelopen. behandeld, erna ok. Mijn nzc op laag pitje gezet. Uiteindelijk vorige week nog eens afgesproken met een dame (daarvoor dus niet). Ging enkel voor pijpen zonder condoom, neuken met. En lap, heb het nu terug.

Ofwel 3 jaar lang veel change gehad, ofwel nu gewoon veel pech :).

feluk

Toogplakker
17 sep 2016
25
0
Rumba zei:
Ik heb begrepen dat dit enkel voorkomt bij echt deepthroat pijpen (keelneuken). Was dit bij jou het geval ? Succes en courage ;)

Dat las ik ook op verschillende sites. Omdat de bacterie ln de keel zit en niet in de mond

Voormalig lid 14942

Toogplakker
11 dec 2019
52
22
misschien iets teveel gefocust op mogelijke nieuwe soa's na je eerste besmetting en daardoor geestelijk lichamelijke klachten opgewekt.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
Heb ook gonnoroe opgelopen na deepthroat pijpen door een Chineesje. De rest was allemaal met condoom.

Terug
Naar boven