Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PeeweeHerman zei:Ja, is vanaf het begin al zo, maar wordt langzaam aan steeds erger. Ook regelmatig time-outs en disconnects. Geen idee waar dit forum op gehost wordt, maar tis niet best iig. Hoop voor Barefan dat het een gratis dienst is![]()
Barefan zei:PeeweeHerman zei:Ja, is vanaf het begin al zo, maar wordt langzaam aan steeds erger. Ook regelmatig time-outs en disconnects. Geen idee waar dit forum op gehost wordt, maar tis niet best iig. Hoop voor Barefan dat het een gratis dienst is![]()
Nee het is geen gratis hosting. in tegendeel.
Ik heb geen last van trage verbinding.
1 keer per maand ofzo raak ik niet verbonden en dan vernieuw ik de pagina en doet hij het weer.
Ik heb ook geen idee wat ik er aan kan doen.
Als iemand ideeen heeft hoe ik het sneller kan maken hoor ik het graag hoor!
Onze shirt sponsor.Richard zei:kheb ook time-outs maar dat komt door Ziggo.. klote bedrijf..
Ajax3Stars zei:Onze shirt sponsor.Richard zei:kheb ook time-outs maar dat komt door Ziggo.. klote bedrijf..![]()
Niets van gemerkt.puurgenot zei:Ik ondervond met regelmaat dat ik heeeeel lang moet wachten op pagina's.. de komen er wel, maar meer als 10 sec ...
ervaren jullie dit ook ?