snelheid forum

puurgenot

Toogplakker
3 aug 2015
74
9
Ik ondervond met regelmaat dat ik heeeeel lang moet wachten op pagina's.. de komen er wel, maar meer als 10 sec ...
ervaren jullie dit ook ?

A

Anonymous

Guest
Ja, is vanaf het begin al zo, maar wordt langzaam aan steeds erger. Ook regelmatig time-outs en disconnects. Geen idee waar dit forum op gehost wordt, maar tis niet best iig. Hoop voor Barefan dat het een gratis dienst is :)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ook al dagen veel problemen en langzaam.
Hopelijk kan de mod hier wat aan doen!
Hij doet al zo veel . . . .. (toppie!)

Noorman

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
PeeweeHerman zei:
Ja, is vanaf het begin al zo, maar wordt langzaam aan steeds erger. Ook regelmatig time-outs en disconnects. Geen idee waar dit forum op gehost wordt, maar tis niet best iig. Hoop voor Barefan dat het een gratis dienst is :)

Nee het is geen gratis hosting. in tegendeel.
Ik heb geen last van trage verbinding.
1 keer per maand ofzo raak ik niet verbonden en dan vernieuw ik de pagina en doet hij het weer.

Ik heb ook geen idee wat ik er aan kan doen.
Als iemand ideeen heeft hoe ik het sneller kan maken hoor ik het graag hoor!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Barefan zei:
PeeweeHerman zei:

Nee het is geen gratis hosting. in tegendeel.
Ik heb geen last van trage verbinding.
1 keer per maand ofzo raak ik niet verbonden en dan vernieuw ik de pagina en doet hij het weer.

Ik heb ook geen idee wat ik er aan kan doen.
Als iemand ideeen heeft hoe ik het sneller kan maken hoor ik het graag hoor!

Een sponsor zoeken of een snelle host bestellen, hier in rdam ook vaak traag of timeout

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Bij mij ook vaak time-outs, lijkt wel alsof database aan het bijwerken of synchroniseren is.

paradox123

Toogplakker
13 mei 2015
94
12
ik heb er eigenlijk geen hinder van, alles loopt vlotjes, had dat eigenlijk niet verwacht zo 6000 km van België :)

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Het kan diverse oorzaken hebben. De hosting partij kan daar antwoord op geven. Op de server waar deze site op draait worden ook nog 1000+ andere site's gehost. Als het daar wat druk is dan kan het wat stroperig worden.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
kheb ook time-outs maar dat komt door Ziggo.. klote bedrijf..

Als me verbinding gewoon werkt, werkt 't forum gewoon lekker mee hoor.

A

Anonymous

Guest
puurgenot zei:
Ik ondervond met regelmaat dat ik heeeeel lang moet wachten op pagina's.. de komen er wel, maar meer als 10 sec ...
ervaren jullie dit ook ?
Niets van gemerkt.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Ik kan mij wel herkennen in de melding van topicstarter. Zo af en toe duurt het meer dan 10 sec voordat een topic geladen is. Soms volgt dan een connectie error. Als ik dan na 10 minuutje weer langs kom speert de site weer als een gek.

Terug
Naar boven