Sloppy second

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Albert, kalm vriend. Ik heb niet je hele epistel gelezen maar dat taalgebruik is niet nodig. Ik heb niet expliciet naar sloppy second gevraagd omdat ik ervan uitga dat de dames die term waarschijnlijk toch niet kennen. Ze zeggen echter dat het geen probleem is als je met de 2 komt en de ene de andere aflost. Zelf heb ik geen interesse om die tweede man te zijn, ik reageer enkel op deze thread omdat ik mee aan het lezen was

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
En niet de moraalridder uithangen aub. Het feit dat je op dit forum zit maakt jou een even grote "#####" als iedereen hier

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Jeankepolleke zei:
Albert, kalm vriend. Ik heb niet je hele epistel gelezen maar dat taalgebruik is niet nodig. Ik heb niet expliciet naar sloppy second gevraagd omdat ik ervan uitga dat de dames die term waarschijnlijk toch niet kennen. Ze zeggen echter dat het geen probleem is als je met de 2 komt en de ene de andere aflost. Zelf heb ik geen interesse om die tweede man te zijn, ik reageer enkel op deze thread omdat ik mee aan het lezen was
Dus je reageert op iets dat je niet helemaal gelezen hebt... Mijn taalgebruik blijkt duidelijk wél nodig te zijn, aangezien hier in dit topic nogal wat risicogedrag zeer luchtig besproken wordt, alsof het allemaal niets is, en zo maar risicoloos kan. Ik zie daar nog een zeer groot verschil tussen het risico bij een klant die een hoertje bare neukt, met aandacht voor hygiëne, en anderzijds deze sloppy second verhalen. Het woord vetzakkerij is hier heel goed op zijn plaats, daar waar gewoon bare neuken bij mij niet direct die termen zou ontlokken. Die sloppy second ventjes gaan dan de volgende keer andere meisjes bare neuken. Het mag toch gezegd worden dat dit een bom is, die onder deze hobby gelegd wordt.

De aanleiding van mijn reactie is ook niet dat ik denk of dacht dat jij een voorstander van sloppy second zou zijn, maar wel de gemakkelijke vooroordelen die hier tegen die twee Roemeense meisjes opdoken. Ze doen misschien weer niet wat ze beloven. Zelfs als iemand nog maar droomt dat ze het misschien zouden beloven, zijn het toch weer de Roemenen die de pineut zijn. En dan de klap op de vuurpijl:

"ik wil liefst de sloppy second zijn na iemand anders van dit forum, want er komen bij die meisjes louche figuren langs. Denk ik."

Dat is een compleet idiote redenering, dit forum totaal onwaardig.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
doornroosje zei:
Sowieso de termen : vetzakken en vieze mensen......
Waarom ?
Klinkt naar mijn mening hypocriet.
Zie mijn vorige post aub. Neuken zonder condoom is op zich een berekend risico dat je ook neemt met vaste partners, goeie vriendinnen enz. Bij dvp's moet je mogelijk meer voorzichtig zijn, onwille van hun meervoudige en waarschijnlijk ook veel meer frequente bare contacten.

Het promoten en vooral het luchtig vertellen over in elkaars kwakje te zitten roeren, hoe meer hoe liever, is van een andere orde. Hier hebben we het over mensen die een loopje nemen met de hygiene. In elk forum over seksdates lees je beoordelingen van de hygiene van de dames die bezocht werden. Ik vind dat bij gewone seksdates mét condoom al een must. Bij dates zonder condoom is dit gewoon nog veel meer belangrijk. Wie niet inziet dat heel dit sloppy second verhaal hier een aanfluiting is van de hygiene, is inderdaad een vetzak en een vieze mens. Hypocriet is daar niet veel aan. Nog nooit gezien dat er hier op het forum ook een topic is over soa's? Is dat dan ook hypocriet?

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Ik begrijp sowieso niet waarom albert indepoes ineens zo tekeer gaat over sloppy seconds waarbij je alleen maar even in het zaad van één of twee voorgangers zit te roeren, terwijl we op ditzelfde forum voor iedere provincie een speciaal gedeelte hebben voor bare gangbangs. Voor Nederland en België samen dus maar liefst 19 forumonderdelen volledig toegewijd aan bare gangbangs met in totaal dus vele honderden topics over bare gangbangs. Bij dit soort gangbangs heb je wel heel wat meer voorgangers. Daar gaat urenlang de ene na de andere erin. Dan lijken mij die honderden gangbangtopics een nog veel betere plek om te zeiken over hygiëne en de liefhebbers ervan te bestempelen als vetzakken en vieze mensen.

Er zijn genoeg van deze gangbangmeisjes die ook gewoon 1-op-1 daten. Gaat albert indepoes bij ieder bezoek aan een dame vragen of ze ooit wel eens een bare gangbang heeft gedaan? Dan hebben we het nog niet eens gehad over de klanten waar zij mee afspreekt. Zelfs als zij zelf nog nooit een bare gangbang heeft gedaan, hoeveel klanten denk je dat haar komen bezoeken die wel aan een bare gangbang hebben deelgenomen? De volgende keer dat je weer eens bare gaat neuken, vraag jezelf dan maar eens af hoeveel mannen hun kwakje al in haar hebben achtergelaten in al de jaren dat zij dit werk doet en hoeveel van deze klanten gangbangbezoekers zijn. Waarom dan uitgerekend hier zo tekeer gaan over sloppy seconds?

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Ik ga niet alleen te keer (als je dat zo wil noemen) over sloppy seconds, maar ook gangbangs waar bare geneukt wordt, zijn evenzeer risicovol. Dat sekswerkers ook met andere klanten bare neuken, is een feit en daarom is bare neuken ook een berekend risico. Zowel SS als GB nemen een loopje met de hygiene. De waarde van dit forum zit er dan onder andere ook in, dat men kan lezen welke sekswerkers zonder meer SS en GB aanbieden of er aan deelnemen. Een gewone wandelaar kan dan die meisjes dan al zeker mijden wegens een gebrek aan hygiene.

Als we dit allemaal zo normaal moeten vinden, gewoon omdat SS en GB beantwoorden aan de speciale wensen van een klein clubje liefhebbers, dan kunnen we dus binnenkort ook topic openen over seks met dieren en seks met kinderen? Ook dat is slechts de ultieme droom van enkele mensen met speciale voorkeuren.

Ergens vind ik dat het niet genoeg kan benadrukt worden dat hygiene net in deze hobby super belangrijk is, nog meer dan bij neuken met condoom.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
doornroosje zei:
Of ter lering ende vermaak uitnodigen voor een bare gangbang...
Ter lering en informatie kan je ook bv bij Violett of een gelijkaardige organisatie eens de vergelijking navragen van de risico's van zo een bare gangbang tov gewoon 1 op 1 seksverkeer.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
josvdd zei:
De volgende keer dat je weer eens bare gaat neuken, vraag jezelf dan maar eens af hoeveel mannen hun kwakje al in haar hebben achtergelaten in al de jaren dat zij dit werk doet en hoeveel van deze klanten gangbangbezoekers zijn. Waarom dan uitgerekend hier zo tekeer gaan over sloppy seconds?
Ik pas voor bare neuken bij meisjes die dit al langere tijd aanbieden en die blijken om een of andere reden erg populair te zijn. Dat bedoel ik met een berekend risico. Veel van die voorgeschiedenis weet je normaal niet, maar hier op het forum kan je voor sommige sekswerkers die bare doen wel een inschatting maken aan de hand van de recensies.

Je hebt volkomen gelijk dat er bij de topics over de gangbangs ook een reden is om over dit onderwerp na te denken. Maar omdat er zoveel topics bestaan, heb ik geen zin en vooral ook geen tijd om ze allemaal te gaan doornemen.

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Klein groepje zegt die dan, ondertussen heeft dit topic 20 pagina's. Albert is een beetje naïef.

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Dan te bedenken dat slechts een zeer klein gedeelte van iedereen die zonder condoom neukt, deelneemt aan gangbangs, aan sloppy seconds doet en dergelijke daadwerkelijk lid is van dit forum en zijn ervaringen hier deelt. Als hij ziet dat iemand hier zegt naar bare gangbangs te gaan of aan sloppy seconds te doen, gaat hij niet meer naar een dame toe waar deze zogenaamde "viezeriken" ook zijn geweest. Hoe zit het dan met die overige 99% van de klanten die desbetreffende dame krijgt en die niet op dit forum komen? Van alle "ranzigheid" die zich in Nederland en België afspeelt zal slechts een heel klein gedeelte daadwerkelijk op dit forum besproken worden.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Aan deze discussie maak ik nu een einde. Iedereen heeft zijn plasje er over kunnen doen en vindt het wel goed zo.

Mvg Moderatorteam

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Als je in het sekswerkersmilieu ingeburgerd bent, weet je meer over een aantal hoertjes. En een goeie werkwijze voor bare neuken is ook naar de hoertjes gaan die nog niet zo lang begonnen zijn of die nog niet zo lang bare aanbieden. Een risico heb je altijd. Wie dat niet wil, moet niet zonder condoom neuken. Maar je kan je risico best wel wat proberen te beperken en in de gaten houden.

Ik versta trouwens niet goed wat sommigen hier storend vinden als ik die dingen aanhaal. Verder zitten ze te kakelen over coronamaatregelen en ze zouden mekaar te lijf gaan om toch maar eerder aan een vaccinatie te geraken. Maar bij betaalde seks, telt alleen de begeerte. Dan spreek ik niet meer over een berekend risico, zoals ik het nu noem, maar over fucking around als een kip zonder kop.

Je zou wat horen als er morgen iemand hier komt vertellen over hoe opwindend het wel is om seks met minderjarigen te doen. Dan zou het zijn van: hela, dat is door de wet verboden! Maar alles van betaalde seks is ook al meer dan een half jaar verboden. Men kan altijd wel iets vinden om het eigen gedrag goed te praten. Een forum als nzc-forum is nu net vooral nuttig als iedereen er niet alleen de invulling van zijn wellustige begeerte op vermeldt, maar als er af en toe ook kritisch mag worden nagedacht.

A

Anonymous

Guest
Deze week bij Natasha in Genk geweest
Bij aan komst in kamer lag ze al geheel naakt op bed
Beetje de benen uit elkaar
Waardoor ik zag dat nog een straal sperma van de vorige er langzaam uit aan lopen was
Toen in ik dichterbij kwam zag ik dat haar enorm grote borsten nog vol sperma hingen….
Ze zei "sorry had geen tijd op te douchen"
Omdat ik te snel binnen kwam
Na uitkleden
Begon te lekker met veel zin diep te pijpen…
En mijn pik over haar borsten tussen de sperma te wrijven…
Wat er er nog lag
Tijdens vingeren in haar natte sperma poesje kwam ze let een schreeuw klaar…
Haar vervolgens lekker met de blanke sabel lekker geneukt waar ze van genoot
En haar poesje goed vol gepompt met mijn zaad….
Dus Sloppy Second Geen probleem :lol:

Tommy003

Toogplakker
21 feb 2020
79
20
Bij vrouw Utrecht advertentie staat op sexjobs
Bij haar is het geen probleem ik ben van de week bij haar geweest vond al dat ze erg glibberig was vroeg haar of er nog sperma
In haar poes zat ze zei 5 ladingen ze vertelde me dat ze tussendoor niet meer uitspoelde. Want de meeste mannen vinden het geil een volgespoten poesje te neuken en likken

Terug
Naar boven