Sloppy second

SletENmeester

Toogplakker
1 sep 2019
98
39
Beste Albert isdepoes,
Ik vermoed dat jij mijn post niet begrepen hebt. Geen erg maar laat dan jouw uit de context getrokken bericht over ons dan ook achterwege aub.
Vooral het 2de deel is totaal onwaar. Schrijf aub over feiten, niet over gissingen waar je geen kennis van hebt.

Groeten, Meester.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Misschien zijn mensen die zich 'meester' noemen anders ingesteld, maar waar bare neuken normaal een berekend risico is, krijg ik bij het topic over sloppy second sterk de indruk dat er wat betreft hygiene (nog meer belangrijk bij bare neuken dan bij nmc) voor sommigen wat scheelt met de inschatting van die risico's. Als er dan uitgerekend in dit topic terloops iets gezegd wordt dat betrekking heeft op corona, dan komt me dat heel eigenaardig voor. En daar is niet veel kennis voor nodig. Als ik je 'verkeerd begrepen' heb, sorry dan, maar misschien heb jij mijn opmerking ook niet geheel begrepen.

A

Anonymous

Guest
Gewoon opgemerkt de laatste keer. Er zat een beetje sperma aan mijn pik toen ik hem er tussentijds uithaalde.
Toen ik er naar vroeg gaf ze het toe. Ze maakt zich wel schoon tussendoor, maar heeft snel achter
elkaar klanten. ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
En ze doet het vrijwel alleen maar zonder condoom met iedereen ,,ze vindt het volgens mij ook veel lekkerder zonder condoom..! ;)

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Meisjes vinden het vooral lekkerder als er extra betaald wordt. Al de rest (bv zich schoon maken na een klant) is voor hen des te minder van belang naarmate zij marginaal dieper weggezakt zijn.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
jandewww zei:
Gewoon opgemerkt de laatste keer. Er zat een beetje sperma aan mijn pik toen ik hem er tussentijds uithaalde.
Toen ik er naar vroeg gaf ze het toe. Ze maakt zich wel schoon tussendoor, maar heeft snel achter
elkaar klanten. ;)

Goed om te weten! Ik vind het altijd geil om spontaan mee te maken dat er nog een creampie in zit, i.p.v. er vooraf om te moeten vragen.

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Nou, nee. De Natasha zonder C waar BEFFERTJE het over heeft is wel een geheel ander type dan de Natascha met C die zichzelf Zaadmilf noemt. Echt een verschil van dag en nacht. De ene is een vrouw van rond de 60, de ander een meid van rond de 30.

Bij beiden nooit geweest, maar ik zou het liefst naar de Natasha zonder C gaan voor een trio met sloppy seconds. Jammer dat wij beiden niet als eerste willen, maar juist als tweede. Anders was ik wel met BEFFERTJE meegegaan. Tenzij hij natuurlijk twee keer kan en mag. Dan kan hij als eerste en als hij geluk heeft (of erom vraagt) en er zit nog iets in van de vorige klant heeft hij al meteen zijn eerste sloppy seconds. Als hij dan klaar is ga ik er lekker in voor mijn sloppy seconds. Wanneer hij dan klaar is voor de volgende rond, zal ik in haar klaarkomen en kan hij erin voor de volgende sloppy seconds.

A

Anonymous

Guest
josvdd zei:
Nou, nee. De Natasha zonder C waar BEFFERTJE het over heeft is wel een geheel ander type dan de Natascha met C die zichzelf Zaadmilf noemt. Echt een verschil van dag en nacht. De ene is een vrouw van rond de 60, de ander een meid van rond de 30.

Bij beiden nooit geweest, maar ik zou het liefst naar de Natasha zonder C gaan voor een trio met sloppy seconds. Jammer dat wij beiden niet als eerste willen, maar juist als tweede. Anders was ik wel met BEFFERTJE meegegaan. Tenzij hij natuurlijk twee keer kan en mag. Dan kan hij als eerste en als hij geluk heeft (of erom vraagt) en er zit nog iets in van de vorige klant heeft hij al meteen zijn eerste sloppy seconds. Als hij dan klaar is ga ik er lekker in voor mijn sloppy seconds. Wanneer hij dan klaar is voor de volgende rond, zal ik in haar klaarkomen en kan hij erin voor de volgende sloppy seconds.
Maar haar prijs is wel enorm….
Ze vraag 150€ NZC voor 30 min….
Is niet min :roll: :roll: :roll:

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
We hoeven ook niet per se naar haar te gaan. Zij zal echt niet de enige zijn bij wie dit mogelijk is. Zoals je weet heb ik interesse, dus als je een geschikte dame vindt kun je altijd contact met me opnemen.

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Misschien dat Laura en Zeynep uit Zaventem hier wel voor openstaan. Deze Roemeense dames ontvangen op dezelfde locatie, doen beide nzc, en als je vraagt om het zaad van de vorige klant te laten zitten, kan dat mogelijk nog wel geregeld worden lijkt me.

Zou wel afspreken om na iemand van dit forum te komen, want er komt al eens louche volk daar over de vloer denk ik.

100€ voor een halfuur nzc per dame, dus op een uur tijd heb je meteen 2 sloppy seconds voor 200.

A

Anonymous

Guest
Maar is eindje rijden….
En als ze weer wat beloven wa ni is…
Sta je ver van Limburg voor piet snot 😢😢😢😢
Da laatste is het ergste

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Ze vragen dan wel 50 Euro minder per half uur, maar als je daarvoor helemaal tot aan Brussel moet rijden ben je zelfs nog meer dan die 50 Euro kwijt aan benzine. Dan ben je drie uur kwijt aan het op en neer rijden en kost het je uiteindelijk allemaal zelfs nog meer geld en tijd voor een date met een dame die je hoogstwaarschijnlijk niet verstaat of zelfs doet alsof je je niet verstaat wanneer je vraagt om iets specifieks zoals sloppy seconds. Dan kun je die 50 Euro inderdaad beter geven aan een dame waar je wel op een normale manier mee kunt communiceren, in plaats van het geld uit te geven aan de benzinepomp.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
BEFFERTJE zei:
Jeankepolleke zei:
Misschien dat Laura en Zeynep uit Zaventem hier wel voor openstaan. Deze Roemeense dames ontvangen op dezelfde locatie, doen beide nzc, en als je vraagt om het zaad van de vorige klant te laten zitten, kan dat mogelijk nog wel geregeld worden lijkt me.

Zou wel afspreken om na iemand van dit forum te komen, want er komt al eens louche volk daar over de vloer denk ik.

100€ voor een halfuur nzc per dame, dus op een uur tijd heb je meteen 2 sloppy seconds voor 200.

Maar is eindje rijden….
En als ze weer wat beloven wa ni is
Sta je ver van Limburg voor piet snot 😢😢😢😢
Da laatste is het ergste
Ik reageer met een citaat waarin ik een paar kernwoorden in het vet gezet heb...

Om te beginnen: er wordt hier een link gelegd naar meisjes die eventueel iets zouden kunnen doen, met de bemerking: LIJKT ME. En daarna komt een antwoord met: en als ze weer wat beloven wat ni is.

Ben ik nu de enige die zich hieraan stoort? Twee meisjes beloven niets, maar een of ander ##### denkt dat ze het misschien wel eens zouden kunnen doen, zonder dat hij daar enige aanwijzing over heeft, behalve het feit dat ze op eenzelfde locatie ontvangen. En dan zegt de andere: jamaar, en als ze dan iets beloven dat ze niet doen. Dit houdt toch compleet geen steek! Ik lees hier enkel het zoveelste vooroordeel tegenover Roemeense dames.

Verder snap ik totaal niet hoe sommige mannen redeneren. Jeanpolleke zou dus liefst afspreken om in het kwakje van een ander forumlid te gaan roeren. Want er komt verder louche volk over de vloer, DENKT HIJ. Dus, de mannen van het forum die houden van een sloppy second, dat kan geen kwaad. Van die gasten hun spuitmateriaal kan je geen ziektes oplopen. Van het sperma van louch volk dan weer wel? Idiote denkwijze.

Ieder zijn voorkeur, ieder zijn fetish, maar neuken zonder condoom is een berekend risico. Ik zou nooit een dame neuken zonder condoom als om te beginnen haar basishygiene al niet in orde zou zijn. Dat verhoogt toch aanzienlijk het risico. Of is het dan zo spannend om iets op te lopen? Ik hoop dus dat die sloppysecond liefhebbers niet te veel normale meisjes bare neuken, want op die manier bedreigen die vetzakken zonder enige vorm van verstand meteen een groot deel wandelaars. Het nut van dit topic is voor mij dan ook vooral het kijken naar wie die liefhebbers wel zijn, zodat ik kan proberen na te gaan of zij ook in het topic van andere meisjes schreven. Want waar deze vieze mensen bare gaan neuken zijn, wil ik naderhand toch maar liever wegblijven.

Terug
Naar boven