Sloppy second

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Babs zei:
Of nodig gewoon een vriend uit en laat hem eerst haar kutje volspuiten :D

Ja een trio, is best lekker laatst ook nog gedaan, ging mij niet zo zeer om het sloppy second maar gewoon hoe je met 2 man met zo meid bezig bent. ;)

Da vind in ook de..... MAX 👏👏👏👏🎉🎉🎉

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.106
Waarschijnlijk heeft ze vaak een kutje vol zaad ja. Gewoon bellen en vragen dat ze haar poesje vol laat zitten misschien? Als ze zich niet graag wast tussendoor dan...

A

Anonymous

Guest
Pastore zei:
Waarschijnlijk heeft ze vaak een kutje vol zaad ja. Gewoon bellen en vragen dat ze haar poesje vol laat zitten misschien? Als ze zich niet graag wast tussendoor dan...

Iemand al gevraagd aan haar miss
Of ze een Sloppy Second wil?

A

Anonymous

Guest
Heeft iemand miss nog adresje voor Sloppy Second in Limburg :roll:

josvdd

Toogplakker
23 feb 2019
62
1
Ik ben ook opzoek naar iemand voor sloppy second in Limburg. Of nog beter: als je iemand gevonden hebt, wil ik wel na jou als even sloppier third. Misschien dat we na dit hele Coronagedoe eens een keer samen bij SletENmeester op bezoek kunnen gaan. Zij zijn van Hasselt en dit klinkt wel heel erg goed:

SletENmeester zei:
Mijn slet staat daar ook altijd voor open, zoveel mogelijk ladingen zodat er schuim op het kutje staat!

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Wij vinden van het sperma overlopende kutjes en kontjes gewoon de max.... Daarom dat onze voorkeur ook uitgaat naar gb's met lekker veel sperma en alle gaatjes goed gevuld.... :D De gaatjes mogen tussendoor alleen door een tong "gekuist" worden. :D
Kathleen en Stef

A

Anonymous

Guest
Heeft iemand Marina/Estelle in Bilzen
Al eens gevraagd voor een Sloppy Second?
Die neuk veel zonder....
Moet zeker veel sperma in zitten dan
Iemand gevraagd al aan haar ?

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
SletENmeester zei:
Mijn sletje een keertje maar even wachten tot de coronahype iets meer rustiger is....
Begrijpe wie kan... Bang voor coronabesmetting maar hunkeren naar een sloppy second waar elke vorm van intieme hygiëne met de voeten wordt getreden. Ieder zijn voorkeur, maar meisjes die niet zuiver zijn in hun doos of op hun lichaam in het algemeen, die neuk ik niet eens mét condoom. Naar de meisjes gaan is heel wat prettiger dan bij de dokter je sabel moeten laten repareren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Terug
Naar boven