Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
harriew88 zei:Komende vrijdag ochtend?
Zeeman zei:harriew88 zei:Komende vrijdag ochtend?
Dat zal helaas niet gaan, ik zit nog op zee, Ik kom pas in september weer thuis.
Om er een paar te noemen die in zijn voor een bare trio: Ana en Consuelo beide in de passage en natuurlijk ook Nuria. Wie kent er nog meer DSVP's die er voor in zijn.
En by the way voor mij komt de zaterdagochtend het beste uit.
Grtz.,
Zeeman
philippe zei:Zeeman zei:harriew88 zei:Komende vrijdag ochtend?
Dat zal helaas niet gaan, ik zit nog op zee, Ik kom pas in september weer thuis.
Om er een paar te noemen die in zijn voor een bare trio: Ana en Consuelo beide in de passage en natuurlijk ook Nuria. Wie kent er nog meer DSVP's die er voor in zijn.
Grtz.,
Zeeman
Misschien Manuela?
harriew88 zei:He zeeman
Van ana genoeg recensie maar consuelo is nieuw voor mij
Hoe ziet ze eruit en op welk nr zit ze
Zeeman zei:harriew88 zei:Komende vrijdag ochtend?
Grtz.,
Zeeman
harriew88 zei:Was leuk en goed georganiseerd. Top vrouw. Jammer dat op het laatst mensen het laten afweten. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan iets later beginnen.
harriew88 zei:Ben van de partij