Sloppy second

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Bel Greetje in Putte eens op, ik weet zeker dat zij er geen probleem van maakt en volgens mij maakt ze er zelfs reclame mee.
Bij haar is echt vrijwel alles mogelijk. Succes!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
amazing zei:
Bel Greetje in Putte eens op, ik weet zeker dat zij er geen probleem van maakt en volgens mij maakt ze er zelfs reclame mee.

Greetje heb ik reeds bezocht, was hier inderdaad voor in en ontving mij met een beste creampie! Leek wel alsof ze meerdere mannen had ontvangen voor me :D

pieter1989 zei:
Ik zou zeggen, een bare gangbang. Altijd prijs ;)

Ik ben meer van het 1op1 contact Pieter!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Onovertroffen Ewa (voorheen Tonisvorst),
ze bleef na mijn lading expres liggen met haar volle kut en ik ging mijn opvolger wenken in zitkamer.
Toen begreep ik ook waarom hij mij had laten voorgaan, hij was eral toen ik binnenkwam.

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Bo uit lommel (zogenaamd zwanger?!)

Toen ik daar was en al op het bed met haar bezig was kwam haar vriend binnen:
of het allemaal ging? Of hij moest helpen? :lol:

Ze stak naar kont naar de rand van het bed en zittend op haar knieeen heeft haar vriend haar even volgeknald en zij bleef mij pijpen.
Hierna heb ik haar snel een tweede lading in haar kut bezorgd. Was goed voorgesmeerd! :p

Erg geil en totaal onverwacht!

Noorman

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat bedoel ik maar, je kunt bij haar voor weinig een leuke tijd beleven en als je een volle poes wil neuken is dat zeker bij haar geen probleem.
Ik denk zomaar dat ze redelijk wat klantjes per dag ontvangt en die komen echt niet om mét een rubbertje te neuken.
De kans is dus aannemelijk dat het voor "sloppy seconds" een 100% score kan opleveren, als je dat zou willen natuurlijk.
Als je er niet naar vraagt heeft ze gewoon een schone poes en zo hoort het natuurlijk ook.

geilehenkie070 zei:
amazing zei:

Greetje heb ik reeds bezocht, was hier inderdaad voor in en ontving mij met een beste creampie! Leek wel alsof ze meerdere mannen had ontvangen voor me :D

pieter1989 zei:
Ik zou zeggen, een bare gangbang. Altijd prijs ;)

Ik ben meer van het 1op1 contact Pieter!

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Noorman zei:
Bo uit lommel (zogenaamd zwanger?!)

Toen ik daar was en al op het bed met haar bezig was kwam haar vriend binnen:
of het allemaal ging? Of hij moest helpen? :lol:

Ze stak naar kont naar de rand van het bed en zittend op haar knieeen heeft haar vriend haar even volgeknald en zij bleef mij pijpen.
Hierna heb ik haar snel een tweede lading in haar kut bezorgd. Was goed voorgesmeerd! :p

Erg geil en totaal onverwacht!

Noorman

Dat klinkt goed! Zeker omdat het spontaan gebeurd. Het is wel een eindje uit de buurt voor mij, maar ik hou het in m'n achterhoofd!

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
kent een van jullie een DVP in de Doubletstraat - Den Haag die hiervoor in is? Het liefst geen oost-blokker.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
gewoon ff afspreken op de doublet in den haag met een andere liefhebber. Ik denk dat anna, nuria en nog andere, wel voor een bare trio in zijn .
Wie wil evt op 3 mei in de doublet in de ochtend.

Zeeman

Snuffelaar
16 nov 2015
13
2
harriew88 zei:
Lijkt me een goed plan om in doublet af te spreken.
Misschien meer geinteresseerd?

Ik ben altijd in voor een bare trio. Ik ken wel een paar DVP's in de Doub die hier voor in zijn.

Grtz.,
Zeeman

Terug
Naar boven