Site traag

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Wie is er online

In totaal zijn er 79 gebruikers online :: 55 geregistreerd, 6 verborgen en 18 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 5 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 192 op 17 apr 2020, 13:42

Ik weet niet wat je bedoeld met anoniem inloggen. Ik kijk onderaan op de homepage en zie dan wat hierboven staat. Het valt me dan altijd op dat het onder de 50 mensen wel gaat, zodra je boven de 50 komt wordt het kritisch en boven de 60 is het niet meer te doen.

Hooked

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik kreeg net dit te zien:
Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Als je daarop googled vindt je genoeg.

Hooked

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik krijg dit bericht ook.
Soms gaat het openen van een item,zeer snel(1 a 5 sec) of snel(5 a15 sec) of wel zeer traag(35 a 55 sec)
En soms kan het item helemaal niet geopend worden.
Vooral gisteren,en deze voormiddag,is het erg. :(

joopdoop30

Toogplakker
15 dec 2017
121
70
Momenteel ben ik op dit moment van schrijven de enige gebruiker online en 0 gasten.
Pagina 1 openen van dit topic duurde 26 seconden, vervolgens klik ik pagina 10 aan en dat duurde maar liefst 48 seconden.

Het is ubermega-rete traag.
En dat ervaart iedereen zo, en dat is gewoon uiterst vervelend. Geregeld ook een SQL error. En daar zal hem de crux wel zitten. Hoe groot is die database wel niet waar telkens in gezocht moet worden? Kan dat niet anders?

Het bladeren door topiclijsten gaat wel vlug. Maar zodra je dan een reviewtopic aanklikt om te bekijken kan ik ondertussen wel even een bak koffie gaan zetten..

joopdoop30

Toogplakker
15 dec 2017
121
70
Moet het aantal gebruikers even nuanceren; ik zie nu dat als je in een topic zit het aantal gebruikers in dat topic vermeld staat. Ik vond 1 gebruiker en 0 gasten ook wat raar haha.. dacht nog kan nooit.. maar; in dit topic dus. Was wat verward omdat er staat "gebruikers op dit forum" nu momenteel dus 49 online en idd niet vooruit te pruimen. Bij vlagen af en toe wel.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Krijg regelmatig deze fout. Blijkbaar duren de zoekacties langer dan de ingestelde time-out.
Je kunt met Mysql Workbench nagaan hoeveel concurrent threads er draaien en hoe lang deze duren.

Lock wait timeout exceeded; try restarting transaction [1205]

Een SQL-fout is opgetreden tijdens het ophalen van deze pagina. Neem contact op met de forumbeheerder als dit probleem zich blijft voordoen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Site is weer enorm traag.
Ik zie 79 gebruikers online.
Dat zegt niet zoveel, soms met minder online mensen zelfde probleem
en soms met meer geen probleem.
Blijft vervelend dit terugkerende probleem.
Zo is het forum bekijken of iets plaatsen bijna niet te doen.
Kan dit nu echt niet opgelost worden?
Lol is eraf op deze manier, of is dat de bedoeling?

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik volg @Cerato.

lol is eraf zo. Je zou er tegenop zien om nog in te loggen.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Men zou beter de site in handen geven van bekwame mensen want via phone de site proberen te lezen is zo goed als onmogelijk, tenzij je per click 10 minuten wil wachten.

Ze vinden het blijkbaar belangrijker bij elk nieuw topic te zagen achter links en screenshots terwijl iedereen met een naam, locatie als gegevens en een minimum aan moeite doen gemakkelijk zelf kan op zoek gaan naar de advertenties van de gerecenseerde dames.

Begint hier wat op een kleuterschool te lijken waar alles en iedereen moet gevoederd en gepamperd worden maar waar de concierge nooit het onderhoud en infrastructuur van de school in ere houdt.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste deedydude,

het moderatorteam staat in voor de dagdagelijkse opvolging van het forum, voornamelijk wat betreft de structuur van de topics, het aanhouden van de regels, enzomeer...
Voor wat betreft de werking, en dan volgens sommigen, de snelheid van het forum, de leesbaarheid op diverse toestellen, en andere in die trand zaken, wend je je beter rechtstreeks naar de beheerder.

Met vriendelujke groeten,
het moderatorteam.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik kan deedydude niet helemaal ongelijk geven.
De moderator(s) lijken een beetje CWP achter neigingen te krijgen of beetje richting de Hookers moderatoren op te gaan.
Tis natuurlijk heel fijn dat er goed gemodereerd daar heb ik zelf ook profijt van gehad hoewel dat voornamelijk door Narefan zelf werd opgelost. En het is natuurlijk fijn dat Barefan daarvoor vrijwilligers gevonden heeft.

En v.w.b. Wend je tot de beheerder. Nou ken ik die redelijk goed en heb ook vaak contact gehad met hem over diverse dingen, niet alleen forum gerelateerd.
Maar als je een bericht stuurt v.w.b. De traagheid van het forum en je ziet al enige tijd dat het niet gelezen wordt wat moet je dan. Ook jullie moderatoren hebben daar zelf last van dat wanneer je iets wil herstellen dat het (te) lang duurt.
Het lijkt mij dat er op dit forum genoeg mensen met verstand van zaken hebben en die best kunnen en willen helpen om dit op te lossen. Maar het probleem is natuurlijk vsn dat je die persoon ook moet kunnen vertrouwen en dat is best een dingetje.

Maar Barefan mogen we echt dankbaar zijn dat ie dit forum levend houdt en ik weet ook dat er kosten aan verbonden zijn.
En dat er minimaal gedoneerd wordt. Maar ik mag echt hopen dat het niet overgenomen gaat worden door moderators van Hookers want daar mocht je zowat niets meer zeggen en vooral niets negatief over een dame. Het waarom laat zich raden.
En dan zou ik nu direct een ban krijgen want owee als je daar opmerkingen had over het moderator team.

Fi)ne acond,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
P.s. En ik heb altijd al problemen gehad met het plaatsen van foto's door dat het vaak niet lukte.
En voel ik me zeker niet verplicht wanneer ik een link plaats om daar ook nog een screenshot van te maken en proberen te plaatsen.
Ik hou me voornamelijk wel bezig met reviews over dames die ik bezoek. Dat vind ik het belangrijkst.

Wederom een fijne avond,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Alsof de duvel ermee speelt ;) .
Ik kreeg een bericht van Barefan via pb.

En het is dus ongeveer wat ik zei.
Het is o.a een kosten en baten plaatje.
Ook een combinatie van updates en dingen die daar mee fout kunnen gaan.
Het ontbreken van de kennis en de kennis inhuren best prijzig is.
Dus mijn respect heeft Barefsn zeker hoe ie het draaiend houdt.
En uiteraard ook aan de moderators want ik weet hoe hectisch het kan zijn maar behandel de gebruikers wel als volwassenen.

En ik plaats dan een oproep naar personen alhier, heb je kennis van zaken om dit op te lossen en wil je daar bij, liefs pro deo, Barefan bij helpen richt je even tot hem. Ik heb het helaas niet anders zou ik het meteen doen.

Ben benieuwd.

Groet,
LD

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Het lastige is dat er volgens mij al meerdere mensen hulp hebben aangeboden aan de technische kant, als ook dat er geld is gedoneerd door de leden maar het heeft helaas nog niet mogen helpen.
Ik geloof ook niet dat Barefan mensen die er verstand van hebben toegang wil geven.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Klopt, al meerdere malen mijn expertise (gratis) aangeboden. Ik blijf dat niet doen hé...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er zijn inderdaad mensen hier die hulp aangeboden hebben maar dat wordt afgehouden.
En wat gebeurd er met gedoneerd geld?
Nergens updates of en hoeveel er gedoneerd is en wat ermee gedaan wordt.
Meen ooit begrepen te hebben dat barefan het wilde gebruiken om het forum draaiende te houden.
Nou, dat lukt tot op heden vaak erg slecht: traag en meerdere pogingen nodig om iets te lezen of
te plaatsen.
Kan zijn dat er weinig wordt gedoneerd en dat het daarvan niet betaald kan worden maar daar hebben
we geen inzicht in.
En er zijn mensen met kennis die gratis hulp aanbieden maar dat wil men kennelijk ook niet.
Ik ben er straks klaar mee.
Zal voorlopig het forum even links laten liggen want de ergernis neemt toe en daar pas ik voor.
Het moet wel leuk blijven.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Nou ik begin er stil aan genoeg van te krijgen als ik eerlijk moet zijn.
Ik doe mijn best.
Wat willen jullie nu dat ik een wildvreemde die ik niet eens bij naam ken toegang geef tot de server met als risico dat die wat fout doet en het forum plat ligt? Of willen jullie misschien het risico lopen dat al jullie gegevens als E-mailadressen IP-adressen etc gestolen worden met alle gevolgen van dien? Omdat ik voor de eerste de beste die zich aanbied de deur vriendelijk open doe met de boodschap zo neem alles maar mee.

Weet je dan staan jullie ook allemaal klaar om op mij te schieten want dan ben ik de dommerik die naïef was.

En wat donaties betreft. Maak jullie geen illusies met de mensen die doneren ben ik heel blij echt heel blij en ik ben hen super dankbaar. Maar dat dekt niet eens de factuur van het hostingsbedrijf laat staan dat ik er een erkende ITer aan 150€ per uur van kan betalen.

Ik probeer me zelf al maanden in te lezen/bij te scholen om het zelf op te kunnen lossen. Maar ik heb geen achtergrond in de IT en dat kost mij dus uren en uren en uren studeren en dan schiet het nog niet op.

En als het zo een groot probleem is dat het forum nog eventjes erg traag is tot ik me zelf heb omgeschoold tot forum hersteller log dan aub tot die tijd niet in en kom binnen een paar maand nog eens kijken of het al opgelost is. Zo niet wacht dan nog eens een paar maand.

Ik snap leuk is anders maar het is even niet anders ik doe wat ik kan.
En moesten alle mensen die stiekem reclame maken op het forum mij gewoon netjes betalen voor hun bijzonder waardevolle reclame dan had ik al lang elk probleempje hoe klein ook kunnen laten oplossen door een ITer. Maar zolang jullie alleen maar willen nemen en niets geven zal het nog even duren.

Grtoetjes

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
@Barefan, ik heb zelfs voorgesteld om een papier op te maken met alle gegevens en verplichtingen inzake privacy van gegevens. Dus je verschuilen achter angst voor een onbekende is niet aan de orde...

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik snap barefan volkomen en waardeer het dat hij onze privacy op 1 zet en hoog in het vaandel heeft.

Wellicht dat de deskundigen hier een topic kunnen maken met oplossingen in Jip en Janneke taal voor barefan zodat hij wellicht weet in welke hoek hij het moet zoeken (en met google verder kan) of weet wat hij kan doen.
Ik zou dan ook adviseren om bij eventuele oplossing ook aan te geven wat gevaarlijk is en hoe hij, als het fout gaat, weer terug kan naar oorspronkelijke situatie. Ik denk dat hij voordat hij iets doet wellicht een backup kan maken zo dat hij aar altijd op kan terug vallen.

Hooked

Terug
Naar boven