Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben er 2 weken geleden geweest en ontvangt nu in Hooglanden.
Vind haar echt erop achteruit gaan. Het is nu ff snel caschen en voorheen was ze veel geiler.
Dus mij ziet ze niet meer.
Volgens haar zeggen, afgelopen donderdag, is ze verplicht 3 maanden weg en uit de running. Ja wat moet je daar van denken?
Ze zou 3 maanden naar huis in Groningen gaan maar daar komt ze officieel helemaal niet vandaan. Van geboorte komt ze uit de buurt van Woudenberg heeft ze mij ooit eens verteld.
Enige maanden geleden moest zij voorkomen. Wellicht is zij nu 3 maandjes op 'vakantie'. Als zij inderdaad thuis bij ouders zou zitten zou de zeker nog online zijn met haar privé nummer, maar die is ook niet meer online geweest.
Qua dienstverlening is zij inderdaad snel en flink achteruit gegaan en heeft ze er geen moeite mee om je voor niets te laten komen.
Nu ze voor 3 maanden weg is zal ze haar woning in Hoogland ook wel kwijt raken.
Het wordt dus afwachten waar of ze ooit nog terug komt.
Ben 2 jaar terug bij haar geweest.. ondanks de berichten ben ik evengoed benieuwd naar d'r om opnieuw af te spreken..
Maar de add is idd offline.. nieuwe naam dus Alexia ?
Op de vorige pagina staat iets van voorkomen en verplichte 3 maanden vakantie.
Ik vermoed dat ze in een staatshotel verblijft, waar geen mogelijkheid is om te ontvangen tegen betaling