Sidney - Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Beetje "opmerkelijk" meisje :)
Wist niet goed wat ik van haar moet vinden. Ze komt alle afspraken na: anaal, interne donatie, tongzoenen. Dus dat is goed, maar ze is een beetje weird en contact maken is daardoor lastig.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Ben er laatst geweest en had totaal geen klik met haar. Tongzoenen was lafjes kusjes geven, verder mocht alles wel. Maar is ze enorm vermagerd. Wel een enorm strakke vagina. Maar totaal geen gfe gevoel bij haar. En geen normaal gesprek mee te voeren, ze is niet bijster intelligent. Wel lief verder.

Michelxxx

Toogplakker
7 apr 2015
63
1
Ook weleens bij haar geweest. Na het eerste contact ging ze mij spontaan appen dat ze weer ontvangt...
wel aparte meid, je kan alles met haar doen. (binnen t normale dan he)
ze is wel lief hoor ... ik ga toch een x weer eens langs

hadaka

Toogplakker
5 jun 2015
26
7
Ontving zij niet vroeger onder de naam Bambi in Utrecht ergens in een oud pand, ik dacht in de buurt van lagerweide?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
RebelwaClue zei:
Ben er laatst geweest en had totaal geen klik met haar. Tongzoenen was lafjes kusjes geven, verder mocht alles wel. Maar is ze enorm vermagerd. Wel een enorm strakke vagina. Maar totaal geen gfe gevoel bij haar. En geen normaal gesprek mee te voeren, ze is niet bijster intelligent. Wel lief verder.

Nou, wel intelligent genoeg om behoorlijk hoge prijzen te vragen.
Voor een dame met niveau is dat nog okee maar ik betwijfel of Sidney dit bedrag wel waard is.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
advertentie is weer offline, zoals zo vaak maar een dag online.... Waren wel weer de oude foto's van toen en foto's dat ze zwanger was.

Travelert

Toogplakker
31 jul 2015
118
35
Dame werkt op zondag, maandag, woensdag en vrijdag op fluctuerende tijden, ben er afgelopen zondag geweest. Er zijn wel condooms aanwezig, maar als je niks zegt, wordt alles gewoon bare gedaan door de dame.

Zoals eerder opgemerkt is ze geen groot licht, maar ze is wel verzorgd en schoon (als je haar een uur van tevoren belt voor een afspraak over een uur althans) en bloedgeil.

A

Anonymous

Guest
Vroeger in de hdc tijd vele hoteldatesmee beleefd toen was ze een stukje slanker en gebruikte ze tijdens onze dates nooit een condoom.

Ze was altijd Bloedgeil en idd niet al te intelligent. Denk dat ze nog steeds goede service geeft en dat ze nog steeds Bloedgeil is geloof ik achter elkaar.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Vanavond bare van deze dame genoten. Ze is misschien niet zo slim maar wel lekker geil. Ze ontvangt je vriendelijk en ik vind dat ze er best wel leuk uitziet. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven