Sidney - Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Is nog steeds zc te neuken hoor, op mijn vraag via email gaf ze aan dat Nzc gewoon mogelijk is.
Helaas is het tot een afspraak nog niet gekomen.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Volgens mij wordt ze veel gebeld om NZC, want ze heeft nu expliciet in haar advertentie staan dat ze dat NIET doet.

Wel bijzonder trouwens dat ze de vraag zoveel krijgt, zo dit forum veel lezers hebben en maar weinig actieve schrijvers?
Misschien moet ik maar eens wat minder gaan delen dan...... :geek:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wat ook niet echt helpt om te blijven schrijven is die zeurpieten die beweren dat je je recensie uit je duim zuigt,
dat overkwam mij bij Ilona uit Rotterdam.
Beweert men gewoon doodleuk dat ik die verzonnen heb.
Nou, ik heb hier genoeg dames geplaatst en niks verzonnen, menigeen is het met me eens blijkt (zie Sonja Rotterdam)
Nee, ik denk dat ik ook maar beperkt wat ga plaatsen. Lol gaat er zo af.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Tja dat is wel jammer natuurlijk. Ik begrijp je punt.
We moeten ons goed beseffen dat niet elke dame het met elke man doet, en al helemaal niet altijd dezelfde handelingen.
Alles hangt af van de klik, de nood om geld, hoe verzorgt iemand is, of iemand humor heeft of juist heel gesloten is, noem maar op....

Ik geloof in basis alles, maar ga er niet vanuit dat de dame ook alles bij moet doet, al ben ik wel een Goddelijke lekker ding :shock: :mrgreen:

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
mart1980 zei:
Volgens mij wordt ze veel gebeld om NZC, want ze heeft nu expliciet in haar advertentie staan dat ze dat NIET doet.

Waarschijnlijk werd ze de laatste tijd überhaupt weinig meer gebeld, want de optie NZC staat sinds kort gewoon weer tussen de mogelijkheden.....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/545560-geile-meid/default.aspx
Op de nieuwste advertentie update (website Kinky) staat intiem zonder condoom niet meer erbij.
Dus nogal wispelturig op dat gebied?
Maakt het niet handiger om af te spreken als de duidelijkheid of het kan er niet echt is.
Dat maakt dat je het toch moet gaan vragen met kans op een nee.
Maar om naar Amersfoort te rijden en dan te horen dat het niet kan is voor mij ook geen optie.
dus dan maar niet deze dame, wel jammer.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
ja klopt heb ik ookof ze nog wel bare gaat en om er bijna 2 uur voor te rijden
en of ik er wel een klik mee zou hebben wil graag dan voor meerdere uren

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Sidney doet zeker nog wel zc. Vorige week voor een vluggertje geweest, ze pijpte lekker zc en wilde een condoom pakken voor het intieme gedeelte. Ik pakte haar body en legde haar op d'r rug en zonder probleem mocht ik haar zc nemen. Van te voren telefonisch niet gevraagd of het ook zc kon. Ik had haar vorig jaar een keer eerder bezocht en toen kon het ook. Onlangs hier reeds aangegeven toen ik hier las dat ze niet meer zc adverteerde, haar gemaild en kreeg toen als antwoord dat zc geen probleem was.
Ik hoefde ook niks bij te betalen.

nzcaddict

Toogplakker
2 aug 2015
48
7
Heren,

Vanmiddag bij deze lieve dame geweest! Ik vind haar een leuke meid om te zien! En bovendien heel lief. Bare in beide gaatjes bleek geen enkel probleem en daar heb ik dan ook van genoten :). Ze ontvangt in een klein appartementje waar ze naar eigen zeggen niet zelf woont. Het is klein en wat rommelig, maar het bed is ruim en prima verend, en das t belangrijkste ;-).

Kortom, een geslaagde date en ik ga haar nog wel eens vaker bezoeken :).

Greetz,

Nzcaddict

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik probeer al heel lang afspraak te maken maar altijd antwoordapparaat of er wordt niet opgenomen.
Dan maar niet. Ik blijf niet aan de gang, genoeg andere dames die wel normaal afspraak kunnen maken.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Het beste kan je haar whatsappen. Daar reageert ze bij mij altijd (redelijk snel) op.
Maak meestal via whatsapp ook een afspraak met haar, via whatsapp geef ik dan ook aan dat ik er ben en doet ze de deur voor me open. Zodoende heb ik het vermoeden dat ze het liefst via whatsapp afspreekt.
Ik zou het eens op deze manier proberen, hopelijk heb je er dan meer succes mee.

ronald59

Snuffelaar
23 nov 2015
10
0
Haar gebeld maar heeft nu ontvangst in bunschoten mij helaas met ov niet te doen gr. ronald59

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
heb na 2 keer bellen een sms van haar gekregen "graag smsen ipv bellen". Dus sms of ze vanmiddag tijd had. Ja hoor, een uurtje later was ik in Bunschoten. Dat is haar nieuwe "werkplek". Een mooie slaapkamer had ze daar gehuurd en niet dat rommeltje waar ze voorheen ontving in Amersfoort.
Ik denk dat ik 1 1/2 jaar geleden laatst bij haar was en ze is magerder geworden. Borstjes minder volumieus, maar toch nog lekker om te voelen. Ze eij dat ging vanzelf dat ze minder weegt en was geen dieet. Vind het net iets te veel kilo's kwijt. 1 1/2 jaar geleden vond ik haar body lekkerder.
Opewarmd met tongzoenen en ze ging dan snel mijn staaf hard pijpen. Het lukte niet helemaal. Was in de ochtend ontzettend geil en hele ochtend een harde paal en kijken op internet wie ik kan bezoeken vandaag. Op einde dan de namiddag was de fut schijnbaar eruit. Geen power in lijf en denk dat komt van al die feestdagen. Teveel eten en alcohol. Na het pijpen vroeg ze of ze condoom om zal doen en ik zij dat dat niet hoefd en ze zij, dus pijpen zonder. Een paar seconden erna wilde ze op mijn paal gaan zitten (uiteraard zonder condoom) maar wilde niet echt lukken. Haar kutje was ook een beetje droog en kreeg hem niet erin. Ook niet in missionaris. Om mij een beetje op te geilen ging ik haar beffen wat ik bij haar nog nooit gedaan had. Ze is extreem gevoelig om gebeft te worden en ik moest ermee stoppen want ook als ik het zachtjes deed, voelde het niet prettig bij haar. Schijnbaar overgevoelig op haar klitje. Na nog een paar keer proberen met tussendoor pijpen, wist ze dat het mij op dit moment niet gaat lukken. Ik denk met een nat kutje was het mij misschien gelukt en ze deed ook geen glijmiddel erop. Ze zij dat ik dan nog wat te goed heb bij haar voor de volgende keer. Had half uurtje geboekt en na 20 minuten ermee gestopt. Ik kijk er na uit voor de volgende keer als de kerstpondjes eraf getraind zijn en goed eten de komende weken en dan wil ik volgende maand weer naar Sidney. Ze kan soms spontaan afspreken ook als ze geen advertentie heeft staan. Schijnbaar dan liever met sms of whatapp. Dat was mijn eerstejaarsbijnawip maar wel alvast een eerstejaarspijpbeurt gehad.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik ben hier ook twee keer geweest. De eerste keer was ze zwanger en mocht ik d'r zo in. Maar tijdens het neuken liepen d'r wel steeds een jong katje tegen je aan vond ik een ergens tegenvaller. En nog een keer in Bunschoten geweest bij d'r ook weer zonder gedaan. Ze laat veel toe maar volgens mij spoort ze niet helemaal ik vind d'r ook niet echt knap ofzo maar puur dat het zonder bij d'r kan is het wel lekker.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Pas in het weekend nog een keer bij d'r geweest. Maar nu ook wel voor het laast. Als je ook maar iets aan d'r kutje zit dan begint ze te kreunen of dat ze al klaarkomt wat een nep. Ik ben dr nu drie keer geweest 1ste keer was ze zwanger en dat was wel apart om.d'r toen te neuken en tweede keer ging het ook nog wel maar ben d'r nu klaar mee je kunt d'r ook totaal niks geen gesprekje mee voeren. Ik denk ook niet dat ze ze alle zeven op een rijtje heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven