Sex onder invloed / Wap

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Mijn ervaringen met wab dates zijn over het algemeen niet positief.
Toch doe ik wel eens mee.
Zelf gebruik ik helemaal niet en ik het soms echt triest om te zien wat er gebeurt.

Zo af en toe heb ik geluk en dan in het wel gezellig. Heb al een tijdje contact met een stel die er oké onder blijven. Zij heeft dan ook geen probleem om rubberloos te neuken.

Ik ken haar via de chat.
En nee ga nu geen nummers uitwisselen. Dat is het spel voor mij ook gelijk gedaan.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
De date die ik dinsdag heb wordt ook bare.
Dat hebben we al besproken.
Ze wil een rollenspel spelen waarbij zij mijn stoute dochter is.
Ik doe geen drugs gebruiken. Zij wil dan wel wat gebruiken.
Nu vroeg ze ook of ik niet een geile vriend had die haar ook voor een uurtje wil neuken in mijn bijzijn....

Lijkt me wel geil. Jammer dat ik geen vrienden heb :lol:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Als er een collega is die dinsdagavond (betaald) wil daten in Houten ( Utrecht) dan kan je een PB sturen.

In de aanbieding: een 32 jarige Hollandse dame, die op haar eigen initiatief wappie zal zijn. En daardoor megageil.

Ze vind het een geile gedachte dat ik haar tijdens mijn date met haar nog zal aanbieden aan een andere man.

Vaginaal, oraal en anaal. Alles zonder condoom en klaarkomen in kut of kont.
Als je veel zaad spuit is dat een extra bonus voor haar.

Greetz, Handy

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kunnen jullie Handycarp gewoon een PB sturen zonder het hier te vermelden, ze komen heus wel aan, en het lekker in de PM uitzoeken? oproepen gaan we ook in dit soort topics niet toelaten, wordt een grote bende.

8 berichten weg hierbij.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Sorry hoor CWP.
Het is niet m'n bedoeling om het forum te bevuilen.

Greetz, Handy

Voormalig lid 328

Toogplakker
13 apr 2015
127
4
Ik was één van de gelukkigen die samen met Handycarp zijn 32 jarige ontdekking mocht verwennen vanavond. En zij ons. Wat een heerlijke, leuke, geile en ondeugende meid.

Het was een wap date van haar kant. Dat maakte haar geil maar zeker niet suf. We zijn bijna 2 uur met haar bezig geweest. Ze wilde graag voor de eerste keer een dp en na rustig opbouwen lukte dat ook. Heerlijk haar superstrakke kontje volgespoten, waarna zij er direct een butplug in wilde, wat we uiteraard graag voor haar deden.

Echt een pareltje! Wees er zuinig op Handy!

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Het was zeker geil Jeepiej!

Ik ga dit met haar vaker doen, zij wil binnenkort een heel weekend met me in een vakantiehuisje gaan verblijven en dan een heleboel mannen laten komen die haar allemaal vol moeten spuiten.

Greetz, Handy

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Top dat het geil was mannen. Heb je heel per ongeluk ook een foto van haar al dan niet zonder hoofd of geblurd hoofd ?
Ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet.

Terug
Naar boven