Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk een normaal persoon op dit forumVoel je er niet liever voor iemand te helpen. Is ook een persoon hoor iemand die gebruikt. Vooral een beginnende gebruiker.
Hierdoor gaat ze alleen maar meer in de goot. Misschien zou je iemand kunnen helpen naar een verslavingskliniek te gaan.
Vooral als je een beetje gevoel hebt voor deze vrouw. Mensen komen soms buiten hun schuld in een circuit. Het zou jou of mij ook kunnen gebeuren en dan ben je blij als iemand je helpt. Ik zou dit zelf nooit doen. Het is toch helemaal niet leuk om iemand naar de klote te zien gaan.
Hopelijk ga je haar helpen. Ik zou het niet uit mijn systeem krijgen.
Mee eens.. Ik ga een verslaafde prostituee ook niet helpen.Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat er geschreven wordt dat je dan gelijk een persoon moet helpen enzovoort, gaat een beetje ver. En alsof alle dames het voor hun plezier doen en geen problemen hebben, zo kun je iedere dame gaan helpen. Maar respect hebben en vriendelijk tegen de dame zijn vindt ik niet meer dan normaal. Al denken sommige leden daar anders over.
Of is een win win situatie ik heb een junk in de bek kunnen pissen zij de dope ik blij zei blij dus zie het probleem niet zoMee eens.. Ik ga een verslaafde prostituee ook niet helpen.
Dat is meestal een onbegonnen zaak.
Precies dit inderdaad.Maar idd, behandel ze als mensen, niet als een ding!
Ik heb nergens gelezen dat je een persoon moet helpen. Heb ik iets gemist?Maar dat er geschreven wordt dat je dan gelijk een persoon moet helpen enzovoort, gaat een beetje ver.
Ik heb inderdaad het woord moeten nooit gebruikt. Lees bericht 37 er maar op na. Dit is wat mensen misschien denken te lezen. Maar ik heb dit nooit geschreven. Ik heb het als mogelijkheid aangegeven. Iedereen staat daar natuurlijk vrij in en kan een eigen keuze daarin maken.Ik heb nergens gelezen dat je een persoon moet helpen. Heb ik iets gemist?