Sex met een junk/verslaafde

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Dat is de tippelzone in Nijmegen. Nieuwe markt, ligt vlak bij het politiebureau en het ns station. De raambuurt ligt er vlak bij. Het ligt bijna naast de Kronenburgerpark.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Het is daar niet druk, je moet geluk hebben om daar iets te treffen.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Voel je er niet liever voor iemand te helpen. Is ook een persoon hoor iemand die gebruikt. Vooral een beginnende gebruiker.
Hierdoor gaat ze alleen maar meer in de goot. Misschien zou je iemand kunnen helpen naar een verslavingskliniek te gaan.

Vooral als je een beetje gevoel hebt voor deze vrouw. Mensen komen soms buiten hun schuld in een circuit. Het zou jou of mij ook kunnen gebeuren en dan ben je blij als iemand je helpt. Ik zou dit zelf nooit doen. Het is toch helemaal niet leuk om iemand naar de klote te zien gaan.
Hopelijk ga je haar helpen. Ik zou het niet uit mijn systeem krijgen.
Eindelijk een normaal persoon op dit forum 👍

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Iemand met normaal fatsoen en respect voor andere mensen.
Helemaal niks mis met een beetje kinky begrijp mij niet verkeerd, maar ook (verslaafde) prostituees zijn mensen. Een beetje meer respect voor elkaar kan geen kwaad.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat er geschreven wordt dat je dan gelijk een persoon moet helpen enzovoort, gaat een beetje ver. En alsof alle dames het voor hun plezier doen en geen problemen hebben, zo kun je iedere dame gaan helpen. Maar respect hebben en vriendelijk tegen de dame zijn vindt ik niet meer dan normaal. Al denken sommige leden daar anders over.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar dat er geschreven wordt dat je dan gelijk een persoon moet helpen enzovoort, gaat een beetje ver. En alsof alle dames het voor hun plezier doen en geen problemen hebben, zo kun je iedere dame gaan helpen. Maar respect hebben en vriendelijk tegen de dame zijn vindt ik niet meer dan normaal. Al denken sommige leden daar anders over.
Mee eens.. Ik ga een verslaafde prostituee ook niet helpen.
Dat is meestal een onbegonnen zaak.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
913
897
Een verslaafde helpen is onbegonnen werk. Ik ken er die 5000€ krijgen van een klant. En dag erna sturen ze mij weeral omdat hun geld op is🤷‍♂️. Had er vroeger 4 contactjes, allemaal aan de drugs. Ik heb buiten, in de auto en in crackhuizen geneukt. Heb al veel gezien en proberen te helpen. Maar geloof me, die willen en kunnen geen vaste routine hebben zoals wij. Die leven, gebruiken en slapen wanneer zij willen.
Als je geen expert bent in deze materie, give up. Jouw vriendelijke woorden gaan geen verschil maken.
Maar idd, behandel ze als mensen, niet als een ding!
Dat je met een verslaafde ietsje verder kan gaan, komt omdat ze het geld echt nodig hebben en ervoor open staan. Ik heb een junkie die zelfs niet voor 5000€ in haar kont laat neuken, terwijl die ander zich voor 100€ laat vastbinden en in haar klein kontje laat neuken.
Ikzelf gebruik niks, maar ken die ene al meer dan 15 jaar. Antwerpen, Brussel, West-Vlaanderen, ze heeft overal al gewoond en ik heb ze op al die plaatsen bezocht. Ik heb zaken gezien👀.
Wou dit effe kwijt.
En ohja ik heb de laatste jaren van de Atheneum buurt in Antwerpen ook meegemaakt. Veel geript geweest, hun teruggepakt enz...

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Ik heb een uode klasgenote die verslaafd is, waar ik geen sex mee heb. Maar ga er op zijn tijd naar toe en dan neem ik haar mee naar huis, zodat ze even kan gaan douchen en wat kan eten enzovoort, maar het leuke is dat ze mij er geld voor vraagt om met mij mee naar mijn huis te gaan. Ze blijft dan een uurtje of twee soms iets langer en als ik niet oplet ben ik wel iets kwijt.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Daar zit de oppositie vol mee met die gutmenschen, dromers zijn het. Ze kiezen er zelf voor die rommel, die moet je niet veel betalen anders gebruiken ze te grote doses tegelijk.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Niet iedereen kiest daarvoor, sommige rollen erin door een bepaalde situatie of verkeerde vrienden.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik heb nergens gelezen dat je een persoon moet helpen. Heb ik iets gemist?
Ik heb inderdaad het woord moeten nooit gebruikt. Lees bericht 37 er maar op na. Dit is wat mensen misschien denken te lezen. Maar ik heb dit nooit geschreven. Ik heb het als mogelijkheid aangegeven. Iedereen staat daar natuurlijk vrij in en kan een eigen keuze daarin maken.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Je schrijft het inderdaad niet, maar zoals je het schrijf bedoel je het wel (zsl wel commentaar krijgen dat ik het verkeerd lees) Je schrijft misschien kun je dit of dat. Het is maar hoe je het leest.

Terug
Naar boven