Sex met een junk/verslaafde

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Wat is een positive ervaring met een junk. Heb laatst een op de baan in Nijmegen opgepikt en die deed wat we hadden afgesproken. Ze was wel een beetje gehaast, maar dat is logisch
, want ze wilt zo snel mogelijk scoren. Mijn ervaring is als je vriendelijk bent en naar haar luistert en aandacht aan haar besteed gaat het meestal goed. Maar je kunt ook een verkeerde treffen en in dat geval heb ik gegokt en verloren denk ik dan. Maar je kunt ook een verkeerde treffenbals je een prive dame of een dame achter de ramen afspreekt. Je moet gewoon geluk hebben. Ik heb ook vaste dames en daar is de relatie en de sex altijd goed. Maar daar besteed ik ook mij aandacht aan de dame, wat volgens mij altijd gewaardeerd wordt.

Voormalig lid 39760

Toogplakker
21 sep 2023
69
32
Ik weet dat het niet verstandig is altijd, maar ik heb echt een kick op dit soort dames (met respect), alleen in het noorden van het land is er niet zoveel te vinden (gelukkig). Ik ga er niet hele einden voor rijden. Wel goede ervaringen gehad met Petra in Leeuwarden, kwam ik altijd heel snel klaar. Zit helaas niet meer in Leeuwarden. Verder alleen nog 2x met een dame die tippelde in Lwd, liet zich ook altijd gewillig nemen voor €20.

Ik zou nog weleens naar Chanel in Alkmaar willen of Mary in Hierden.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Was vanmorgen voor mijn werk in de buurt van de baan in Nijmegen bezig werd ik benaderd door een redelijke dame, met de vraag of ik zin had ergens in. Had helaas geen tijd op dat moment. Ze komt later terug, als ik klaar ben. Heb een foto mogen maken van de borsten.20241002_091309.jpg

Uden

Snuffelaar
7 sep 2019
14
1
Was vanmorgen voor mijn werk in de buurt van de baan in Nijmegen bezig werd ik benaderd door een redelijke dame, met de vraag of ik zin had ergens in. Had helaas geen tijd op dat moment. Ze komt later terug, als ik klaar ben. Heb een foto mogen maken van de borsten.Bekijk bijlage 18394
Had je toevallig een naam gevraagd?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik blijf altijd ver weg van junks, zeker als ze iets spuiten. Ze willen inderdaad maar 1 ding en dat is zo snel mogelijk scoren. Een positieve ervaring is dan haast onmogelijk denk ik, maar het is maar net wat je van de sex verwacht. Zie ook het topic over Ilse in Nuenen.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Je moet af en toe geluk hebben, heb net een paar goede sex gehad. Een Turkse dame Roosje heb ik vanalles mee kunnen doen. Ze kreeg er zelfs niet genoeg van.
Heb haar samen met een vriend goed kunnen neuken, ze wou toen zelf een dp, wat ze ook kreeg op haar verzoek.
En ze was niet vies van sperma.

Bertjef

Toogplakker
16 feb 2020
215
109
Toch maar weer eens gaan kijken in Nijmegen.
20 minuutjes rijden.
Wist niet dat er overdag ook iets liep.
Wellicht een toevalstreffer

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Het in 1 regel noemen van verslaafden en junks is wat kort door de bocht. Een verslaafde is zeker geen junk! Een junk zal ik zowel mc als zc nooit neuken, maar een verslaafde dame daarentegen zeker wel. Heb talloze geweldige dates gehad met meiden die onder invloed waren (GHB, Keta, coke, etc). Dus enige nuance is wel op zijn plaats denk ik.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Van de dames die aan de opiaten zijn blijf ik verre. De paar ervaringen waren matig tot slecht. Dames die draaien op speed of coke kom je in deze business en op deze site vaak tegen...zeker achter de ramen. Vooral op rustige dagen is er veel mogelijk. Er moet immers gescoord worden.

Jonnn

Toogplakker
21 dec 2016
61
47
Het in 1 regel noemen van verslaafden en junks is wat kort door de bocht. Een verslaafde is zeker geen junk! Een junk zal ik zowel mc als zc nooit neuken, maar een verslaafde dame daarentegen zeker wel. Heb talloze geweldige dates gehad met meiden die onder invloed waren (GHB, Keta, coke, etc). Dus enige nuance is wel op zijn plaats denk ik.
Is allemaal hetzelfde. Geen nuance nodig.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Uit ervaring weet ik dat een verslaafde dame er nog heel erg goed uit kan zien, waardoor je absoluut niet weet dat je met een verslaafde te doen hebt.
Een verslaafde gaat niet direct lopen stuiteren als ze een dagje niets heeft kunnen gebruiken, oke ze zal zich niet lekker voelen maar daar blijft het bij. Een verslaafde kan ook nee zeggen als haar iets net bevalt.

Een junk was vroeger een verslaafde maar is veel te ver afgegleden om nog helder en zonder leugens door het leven te kunnen gaan. Een junk doet alles, beloofd alles doet niets en rooft alles om maar te kunnen scoren. Een junk liegt 24 uur per dag. Een junk praat heel erg veel in zichzelf en is veelal onverstaanbaar. Bij een junk gaat alles snel.
.
Voor mij persoonlijk, sex mey een verslaafde is nog te doen, Sex met een junk "absolute no go".

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Heb geen fantasieën van seks met een junk . Moet er niet aan denken.
Mijn voorkeur zijn vrouwen vooral rijpere die er zelf ook van genieten en gelukkig ken ik er een paar.

Terug
Naar boven