Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had je toevallig een naam gevraagd?Was vanmorgen voor mijn werk in de buurt van de baan in Nijmegen bezig werd ik benaderd door een redelijke dame, met de vraag of ik zin had ergens in. Had helaas geen tijd op dat moment. Ze komt later terug, als ik klaar ben. Heb een foto mogen maken van de borsten.Bekijk bijlage 18394
Is allemaal hetzelfde. Geen nuance nodig.Het in 1 regel noemen van verslaafden en junks is wat kort door de bocht. Een verslaafde is zeker geen junk! Een junk zal ik zowel mc als zc nooit neuken, maar een verslaafde dame daarentegen zeker wel. Heb talloze geweldige dates gehad met meiden die onder invloed waren (GHB, Keta, coke, etc). Dus enige nuance is wel op zijn plaats denk ik.
Een goedkope snelle wip wordt uiteindelijk een snelle doodHet positieve met een junk? Ik gok dat jij ook snel positief bent, mooi toch niet zo negatief zijn!![]()
Seropositief is dan vrij reëel toch?.Een positieve ervaring is dan haast onmogelijk