Selena - Amsterdam

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik heb haar afgelopen zomer '20, in Amsterdam-De Baarsjes (Mercatorbuurt), bezocht. Ik wil jullie alsnog de deceptie besparen, die ik heb ervaren.

Zie hier mijn recensie en beoordeling, op hookers: Selena, Amsterdam, TS & Shemale - Hookers.nl Hoewel ze in haar advertentie op kinky, geen melding maakt, ook bare te neuken/geneukt te worden, doet ze dat wel degelijk. Ze liet zich door mij probleemloos bare neuken, maar vroeg mij weer wel, of ik clean was, toen het mijn beurt was om geneukt te worden. Pijpen, gepijpt worden, doet ze sowieso een zonder vragen zonder. Kinky: Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam hoewel ze dus al geruime tijd in Amsterdam zit, heb ik haar eerder, ook elders in Nederland zitten adverteren.

PS Ik heb nog screenshots, maar ik weet niet, hoe deze hier in the voegen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Voor wie geen toegang heeft, op hookers -->

Sinds mijn terugkeer uit Thailand, waar ik een wederzijds genoegen had, met Ladyboy Jasmin, was mijn drang naar een groter stuk gereedschap, weer aangewakkerd. Bij terugkomst in Nederland, bleken dvp bezoekjes wegens corona maatregelen, uitgesloten. Maar rondkijkend op Kinky, had ik wel al een aantal groot geschapen transen op de korrel. Rondvraag in een ander topic hier, leverde een aantal matches op, waaronder de Selena, uit dit topic. Donderdag voor mijn uiteindelijke bezoek, besteed aan het rondbellen en appen. Selena was de enige die concreet reageerde. Het was mij donderdagavond te laat geworden, om nog tot en afspraak te komen, dus zou ik de volgende dag gaan. Ze had me het adres al doorgeappt, inclusief huisnummer waarbij alleen nog de etage ontbrak.

Maar!!!!!!

Één totale deceptie, heren collega wandelaars. Vrijdagmiddag in de straat aangekomen, kreeg ik het etage nummer doorgeappt. De communicatie gaat overigens via de Google vertaal App, ze spreekt dus alleen Spaans, 5 woorden Engels en geen Nederlands. Niet echt schokkend, ze is niet de enige die het zo doet.

Maar dan; ze doet slaperig open, in een zwart Polo shirtje en boxershort. Duidelijk niet de sexy kleding en make-up, waar ik in de App, om had gevraagd en wat ze ook had bevestigd.

Rommelig appartement, maar daarvoor kom je toch niet. Na de financiële afhandeling; Plek van handeling, afwisselend huiskamerbank en neukmatras dat ook in de hk lag. Hierna, bleef ze met potentiële klanten appen en ook de witte snuif, met ING pasje, werd uit de kast gehaald. Ze bood mij herhaaldelijk aan, wat ik steevast afwees. Zwaar irritant.

Ik had met haar een totale versa afgesproken. Dat ze zich daaraan heeft gehouden, is het enige pluspunt geweest.

Dat ze ter bevordering van de opwinding, een spiegel naast het neukmatras had staan, werkte voor mij deze keer niet bevorderlijk. Ik kon van de algehele situatie, geen blijvend harde snikkel houden.

Die 25/26 cm waarmee ze adverteert, haalt ze bij lange na niet. Iets groter dan mijn snikkel (zo'n 18/19cm), maar wel een flink stuk dikker. Daar had ik bij pijpen en neuken deze keer wèl moeite mee. Vergelijkingsmateriaal, Ladyboy Jasmin is van hetzelfde formaat, echter zij gaat mijn sterretje in, als een heet mes door de margarine.
Zoenen doet ze eigenlijk niet, laat staan tongen (foutje in de beoordeling, krijg ik helaas niet weg). Pijpen, dat is een paar likjes over je eikel. Rimmen, daar scoort ze pluspunten mee, ze is een rasechte cake-eater!
Herhalingsgevaar, dat is bij deze dvp, voor mij een dikke 0,0. Al scoort ze wel een mager vijfje, vooral voor de rimjob.

Beoordeling Sekswerker:
Aftrekken 1/5
Anaal bij klant 3/5
Anaal bij sekswerker 2/5
Kontlikken bij klant 2/5
Pijpen 3/5
Tongzoenen 2/5

Aanvullende informatie:
Ervaring:
Dag van de week: Vrijdag
Dagdeel: Middag
Duur van bezoek: 60 Min
Gesproken taal: Spaans Engels (en mix van Google translate)
Fysieke verschijning: Viel tegen
Rookvrij: Nee
Algehele hygiene: Voldoende
Totale kosten: EUR 150
Extra afgenomen diensten:
Anaal bij haar
Vingeren
Anaal
Bare seks
Pijpen zonder condoom
Pijpen deepthroat

PS Nog wat aanvullende puntjes:

• D'r grote kont, je moet er van houden, maar mijn ding is het niet zo, is echt steen, maar dan ook steenhard. Ik weet niet wat voor siliconen de chirurg er in heeft gepompt, maar volgens mij is het eerder een uitgeharde cementmix.
  • D'r tieten vind ik, maar dat is mijn persoonlijke mening, meer iets van manboobs hebben.
  • D'r figuur is algemeen gezien niet echt vrouwelijk te noemen, dat ziet er op de foto's wel beter uit. Toch wel misleidend dus.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Alsnog de screenshots:
Screenshot-20201210-022654.jpg

Screenshot-20201210-022637.jpg

Screenshot-20201210-022629.jpg

Screenshot-20201210-022507.jpg

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Onder het venster waar je kan typen staan 2 tabbladen. Opties en Bijlagen.
Klik op Bijlagen en dan op Bestand toevoegen. Op die manier zou het goed moeten gaan.

Mvg Moderatorteam

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ik ben daar morgen om 14.30 ben zeer benieuwd, 8F9623F6-7869-4D6C-81D5-A716F75647DC.png

Bijlagen

• 8C8EBFCE-991B-4406-B49F-7722060B324B.jpeg
    8C8EBFCE-991B-4406-B49F-7722060B324B.jpeg
    56,9 KB · Weergaven: 822

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Zonder moeite zei:
Ik ben daar morgen om 14.30 ben zeer benieuwd...
Succes man, hopelijk voor jou, bevalt jou je bezoek beter, dan mij het mijne. Ik weet dat ik een flinke lap tekst heb neergepleurd, maar lees 'm nog even goed. Achteraf gezien, heb ik de x/5 beoordeling ook 1-2 punten te hoog aangegeven. Dat blikje ijskoude Cola heeft niet zo gek veel goedgemaakt, aan mijn negatieve ervaring met deze te mijden trans.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Komt goed ik ken haar van Tilburg een paar keer eerder geweest en moet morgen toch die kant op

Spreek je Spaans? Wel een pre vaak bij lstina shemales

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Het mag geen naam hebben. Als ze wat langzamer praten, kan ik het redelijk volgen. Dat geldt voor enkele andere talen ook trouwens.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dutchlover_asd spijtig voor je dat je geen beste ervaringen heb met deze "dame". Hopelijk tref je het volgende keer beter. Ik date af en toe met 2 transen die ik persoonlijk heb leren kennen. Beide uit dezelfde continent en ook van contacten uit het verleden weet ik dat ze van witte feestjes houden en het lijkt erop dat deze dame er pas een had en dan tref je slecht. Ik had een bijdrage gedaan van afgelopen vrijdag over mijn wap vriendinnetje (ook een trans en een van die 2), meestal is ze bottom. Gaf ze een strip kamagra en een snoepie. Maar dat werd verrassend een versa date. Ik vind voor iedereen als het een betaalde date is dan mag je wensen op minst vervuld worden. Ik hoop voor Zonder moeite dat zijn wensen vervuld worden.
Trouwens dutchlover_asd ik wil via pm een vraag stellen over die thaise dame. Ben daar wel benieuwd naar.

Groetjes Cumgiver

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Cumgiver Zo heb ik via Grindr, ook een Braziliaans trans meisje ontmoet. Ik ga regelmatig bij haar langs, ze komt ook bij mij thuis. Vaak bestellen we eerst wat te eten, bij thuisbezorgd, vervolgens wat Netflix en dat eindigt in een bloedhete condoomloze nacht. Zij is enorm bottom, maar ik heb mijn sterretje ook wel eens op haar pikkie geparkeerd, zodat ze mij volspoot. Het fijne aan haar is, dat ze geen pro is, sneu voor haar, eerder een LGBT vluchteling. Ik stop d'r wel eens waar extra's toe, voor de boodschappen zeg ik dan. Zulke pareltjes teef je zelden.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Wat leuk dutchlover_asd
Prachtig om te lezen, uit enthousiasme wil ik meer schrijven, maar we zetten dit in de topic van Selena hihihi.

Ben benieuwd hoe Zonder Moeite Selena beleefd misschien moet ie Cenforge 200 meenemen :lol:

Cumgiver

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Gewaardeerde cumgiver

Gekukkig nog geen erectiepillen nodig, ik neem
Mezelf mee. Transen kunnen weleens vervelend zijn maar selena 2x ontmoet in Tilburg en niet verkeerd gewoon meteen duidelijk zijn bij haar.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dank je zonder moeite.
Ik bedoelde voor haar: want een pengwengweng pil doet wonderen mocht nu een white party hebben.

Groetjes CG

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Nou zo gezegd zo gedaan. Van te voren duidelijk afgesproken dat ze er op en top bij moest staan en dat stond ze, super opgemaakt mooie lingerie en mooie hakken. Ik had ook duidelijk gezegd selena niet doorgesnoven en de volle aandacht voor elkaar

Ik laat me niet neuken bij geen een trans dus ik kom binnen geef haar netjes het geld en we beginnen te tongzoenen toen ging selena mij pijpen, dat kan ze wel en werd gruwelijk hard!

Volop die grote dikke grote kont van haar likken ondertussen aan haar pik trekkend en haar natte kont gevuld en heerlijk aan haar pik sjorrend zeker 40 minuten op die geweldige kont gebeukt grommend die reet volgespoten, selena wilde ook spuiten en haar gigantisch apparaat sproeide gewoon door.

Heerlijk

Daarna nog 1 ronde 20 min over de tijd heen en €50 extra gegeven voor mij een topper.

Bijlagen

• 76065E73-6051-4DC9-98FA-6CDDAC75D3F1.jpeg
    76065E73-6051-4DC9-98FA-6CDDAC75D3F1.jpeg
    163,9 KB · Weergaven: 354

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat was een superdate zonder moeite bedankt voor het delen. De top zijn is voor mij ook heerlijk, vooral als smeken Ai papi spuit me vol. En dat straalt je bijdrage uit zeer gewaardeerd van mij.

Cumgiver

Terug
Naar boven