Zonder moeite
Legende
- 4 jun 2019
- 1.807
- 1.483
Cumgiver jij schrijft ook en deelt veel!
Gewaardeerd wordt dat door mij zeker
Gewaardeerd wordt dat door mij zeker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die afspraak heb ik dus met haar, dat verlang ik van elke trans, ook gemaakt. Ik sta toch ook niet als zwerver, bij haar/hun op de deurmat.Nou zo gezegd zo gedaan. Van te voren duidelijk afgesproken dat ze er op en top bij moest staan en dat stond ze, super opgemaakt mooie lingerie en mooie hakken. Ik had ook duidelijk gezegd selena niet doorgesnoven en de volle aandacht voor elkaar
Ik laat me dus door een trans wel neuken. Voor mij heeft dat ook niks met top/bottom te maken. Ik vind het gewoon lekker, als op die manier mijn prostaat wordt gestimuleerd. Ik kom klaar als een tiener en spuit mijn 10CC, zo tot het eind van de kamer.Ik laat me niet neuken bij geen een trans dus ik kom binnen geef haar netjes het geld en we beginnen te tongzoenen toen ging selena mij pijpen, dat kan ze wel en werd gruwelijk hard!
Anal.ist zei:Drie zelfs. Aangezien de OP, het over een shemale met een vrij fors postuur heeft, zal het waarschijnlijk deze Selena betreffen: Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam
Anal.ist zei:Zie ook deze Selena? https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=214&t=9119
Ik heb met Google Lens gezocht, naar de foto bij bericht 19 en met deze image search, komen haar advertenties uit Duitsland en Zwitserland naar boven. Ik heb echter mijn twijfels, of deze ook actief zijn. Lost cause lijkt me.Hoi piet kan ik selena nog ergens online vinden