Sekswerk in tijden van corona

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
[/quote] Oom Frans rookt al heel zijn leven straffe sigaren, is 85 en nog steeds niet dood.

Een argumentatie die steunt op gebakken lucht. Ik ga er over ophouden, want het is duidelijk dat fans van bare neuken sowieso hun risico's minimaliseren in hun mind EN in hun uitleg.

Wel jammer dat je je redenering wil ondersteunen door te praten over hoe erg covid wel is, en daarmee ontwijk je dan doelbewust de kern van het gesprek die ging over de kansen om covid op te lopen bij seks. Logisch redeneren... het is niet het sterke punt van veel mensen.
[/quote]

Begrijp je het nu echt niet?

Aan NZC zijn inderdaad risico's verbonden, dat moet men niet ontkennen.
Maar wanneer men NZC ben je altijd met 2, dus een vrije keuze dat risico te nemen.

Maar randdebielen, covid-ontkenners en inti vaxers die de zeer noodzakelijke maatregelen aan hun laars lappen brengen wel andere mensen in gevaar die niet voor het risico gekozen hebben.....
Wanneer ik een SOA oploop en het bejaardentehuis/school/kantine binnenstap kan ik niemand besmetten! Dit is wel het geval bij covid!

Inderdaad het is best dat U stopt met uw 'gezever' en werkt aan uw emotioneel IQ en zich tracht te verplaatsen in de situatie van medisch meer kwetsbare mensen voor wie u (véél meer dan de kampioen NZC) een regelrecht gevaar vormt!

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
DriverT zei:
Inderdaad het is best dat U stopt met uw 'gezever' en werkt aan uw emotioneel IQ en zich tracht te verplaatsen in de situatie van medisch meer kwetsbare mensen voor wie u (véél meer dan de kampioen NZC) een regelrecht gevaar vormt!
Het echt grappig hoe een in het nauw gedreven bareneuker zijn eigen gedrag goedpraat en het corona risico hier blijft opblazen. Ik heb niets tegen bareneukers, wel tegen hypocrieten. Ik vorm overigens geen gevaar voor kwetsbare personen. Misschien help ik ze wel.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
DriverT zei:
Wanneer ik een SOA oploop en het bejaardentehuis/school/kantine binnenstap kan ik niemand besmetten! Dit is wel het geval bij covid!
In het bejaardentehuis en de school/kantine neuk je waarschijnlijk niet, maar in een hoerenkot, in een seksclub en bij de gewone neukende medemens (idereen dus) ben jij een superverspreider. Veel mensen neuken bare met hun partner in de veronderstelling dat die niet buiten de deur bare gaat neuken met dames die het met iedere betalende klant doen.

De discussie ging (kijk naar de titel) over 'sekswerk in tijden van corona' en daar zeg jij in al je posts niets over. Het enige wat je doet is over mij (die je niet kent) praten en je eigen geneuk vergoelijken.

Sekswerk in tijden van corona kan best veel veliger zijn dat dat geneuk van jou, want tot nu toe is in het Antwerpse SKW nog geen enkel geval bekend van een covid besmette dame.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
als ik het dus goed begrijp, albert, mogen we van jou wel bare beuken, maar niet in een tijd als corona. want dan zijn we hypocriet.
en jij kan niet tegen mensen die hypocriet zijn..nou veel plezier in je leven dan.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Ik vrees dat je het helemaal verkeerd begrepen hebt.

Je mag van mij bare neuken, anders zou ik op dit forum niet lezen, en je mag dat van mij net wél doen ook in tijden van corona, evenzeer als in tijden van geen corona (die er niet meer zullen komen). Het was niet ik, die uitpakte met risicogedrag als je in coronatijd neukt he. Integendeel, ik probeer het logisch denken te laten zegevieren en niet de angstpsychose die de overheden onder de mensen verspreid hebben ivm corona.

Hypocriet zijn we enkel en alleen als wij de risico's op besmetting met corona tijdens een seksbeurt danig overschatten, terwijl we de risico's die we allicht al jaren zelf aanvaarden bij nzc dan weer met allerlei kronkelende argumenten gaan minimaliseren om onszelf wat te sussen en te vergoelijken.

Lees dit nog eens opnieuw, zo moeilijk is dat niet dacht ik, en kijk dan: dit is NIET wat jij als conclusie trekt in je voorgaand bericht. Je opmerking 'veel plezier in je leven' mist dus haar fundament voor de honende ondertoon die je er wou in steken. Op mijn beurt wens ik dan jou 'veel neukplezier' en weinig paddestoelen op je fluit.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Heey Albert ,

heb je nu nog steeds niet begrepen , dat wij jouw mooie proza's nog geloven over jouw manier van denken tijdens deze corona tijd .
Dat je nzc in deze tijd doet is al een risico en ja in deze coronatijd loopt zo ook nog de kans dat je dit kadootje er gratis bij krijgt .
Je kunt simpel besmet zijn met dit leuke virus zonder dat je ook de symtomen er van krijgt . Hierdoor ben je dus een groot gevaar
voor je omgeving ...... maar ook voor je collega wandelaars . En je opmerking dat in skw in Antwerpen nog geen positieve gevallen zijn
kan op verschillende manieren geinterpreteerd worden . 1) je bent erg goed op de hoogte van het reilen en zeilen van alle aanwezige dames
2) Je gelooft letterlijk wat er door andere wandelaars en dames allemaal verteld wordt ...... 3) je hebt zo'n eigen dunk van jezelf dat je een mooi verhaal ophangt en wij moeten dit maar allemaal geloven .
Verder hang je een mooi verhaal op waarin de medewandelaar die aan nzc doen thuis ook gewoon bare doen . Dit is toch normaal dat je in een relatie bare doet of doe jij thuis alles met condoom ..... Verder zijn er ook genoeg dames die buiten hun relatie poepen en ook aan bare doen met allerlei mannen zonder dat de man des huizes dat weet ..... Met al deze wisselende kontakten kun je naast een soa dus ook makkelijk corona oplopen . Maar het lijkt dus wel in jouw bewoordingen dat dit dus niet bestaat en er in de afgelopen periode niet zoveel slachtoffers gevallen zijn . Als jij nu in het ziekenhuis beland met corona geef je dan aan het personeel dan ook aan dat je niet geholpen wil worden . Ik weet wel zeker dat je dit niet zal doen .... Met jouw manier van denken ben je echt aan het meedenken met al het personeel in de zorg .

Je zal wel denken , deze jongen lult maar wat in de ronde maar hij loopt al heel wat jaren in het wereldje rond en heeft in zijn loopbaan al heel
wat dames zc geneukt , en dit is op heel veel plekken gebeurd waar jij nog nooit een dame uberhaupt aan je zijde gehad hebt .....

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Ben het wel eens, dat dat vingertje wijzen hypocriet is ja. Hier doelbewust naartoengaan, omdat je op hookers wordt verguisd. Door mensen zoals ons houd je het voor andere ook minder veilig.

Mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen. En het argument dat je met soa wel een verzorgingstehuis in kan lopen, en met Corona niet... Tjah, dat is dan alleen van toepassing ALS je een verzorgingstehuis binnen loopt ja.

Als mensen geen contact hebben met risicogroepen, is het aan hun zelf om te kijken hoever ze hier ingaan. Mensen die dat wel hebben moeten natuurlijk heel voorzichtig zijn, en helemaal in het contact met die mensen. Dat is dan ook je eigen verantwoordelijkheid.

En voor mensen beweren, dat je ook zo der direct contact risicogroepen kan besmetten. Dat is aangetoont, heel onwaarschijnlijk, als je geen klachten hebt, goede ventilatie en 1.5mtr afstand houdt.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
oh nee, ik geef je oprecht veel plezier in je leven, heeft totaal geen ondertoon.
wel nzc, ook in corona tijd, alleen niet bagataliseren dat nzc minder gevaarlijk zou zijn dan eventueel corona, begrijp ik het zo goed?

jongens, het zal wel., ik heb idd een aantal maanden niet geneukt, omdat ik a niet kan thuis werken, en b tot een risico groep behoor.
maar je kan van een vrijgezel niet verwachten dat ie nooit meer neukt, met of zonder.
dus toen het weer mocht, liet ik mijn vaste dame komen, met inachtneming van enige maatregelen.

maar voor ieder ander lekker doen wat je wilt, en bij klachten testen.

mag er nu een slot op

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Laten we alles veilig houden en doe je condoom om als je buitenshuis komt anders krijg je corona! (sarcastisch)

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
katwesel zei:
Je kunt simpel besmet zijn met dit leuke virus zonder dat je ook de symtomen er van krijgt . Hierdoor ben je dus een groot gevaar
voor je omgeving ...... maar ook voor je collega wandelaars .
Voor alle dingen die kunnen, bestaat er een kans op voorkomen. Er zijn reeds verschillende studies die uitwijzen dat een besmet persoon zonder symptomen een bijzonder minieme kans heeft om de besmetting door te geven, tenzij die persoon in jouw gezicht blaast of spuwt, begint te hoesten of te niezen of te rochelen enz. Maar ik denk dat zelfs in de tijd dat de gewone mens nog niet wist dat het woord covid bestond, de meeste mensen wel automatisch een beetje uit de buurt bleven van zulke personen.

katwesel zei:
En je opmerking dat in skw in Antwerpen nog geen positieve gevallen zijn
kan op verschillende manieren geinterpreteerd worden . 1) je bent erg goed op de hoogte van het reilen en zeilen van alle aanwezige dames
2) Je gelooft letterlijk wat er door andere wandelaars en dames allemaal verteld wordt ...... 3) je hebt zo'n eigen dunk van jezelf dat je een mooi verhaal ophangt en wij moeten dit maar allemaal geloven .
Op een forum als dit lezen er verschillende mensen mee. Dat kunnen politiediensten zijn bv, maar ook mensen die op een of andere manier betrokken zijn bij iets. Het voorbeeld was het Antwerpse Schipperskwartier. Dat is een hele organisatie die door mensen gerund wordt, en die zijn doorgaans iets beter op de hoogte van dat 'reilen en zeilen' dan de klanten.

Mogelijkheid 2 mag je trouwens alvast schrappen want ik geloof niet eens dat dames in deze stiel er echt van genieten en echt klaarkomen, zoals met een brede smile wel eens lees in recensies. Ik geloof in dit verband namelijk maar 1 ding, gebaseerd op wat de dames zeggen: wij hebben die seks niet nodig, wij hebben geld nodig.

katwesel zei:
Verder hang je een mooi verhaal op waarin de medewandelaar die aan nzc doen thuis ook gewoon bare doen . Dit is toch normaal dat je in een relatie bare doet of doe jij thuis alles met condoom ..... Verder zijn er ook genoeg dames die buiten hun relatie poepen en ook aan bare doen met allerlei mannen zonder dat de man des huizes dat weet ..... Met al deze wisselende kontakten kun je naast een soa dus ook makkelijk corona oplopen . Maar het lijkt dus wel in jouw bewoordingen dat dit dus niet bestaat en er in de afgelopen periode niet zoveel slachtoffers gevallen zijn .
[|quote]
Over de toestand bij raambuurten, weten we onderhand dus al wel iets, en dat valt reuze mee. Wat er thuis gebeurt, en wat er gedaan wordt met niet-betaalde sekspartners, daar is geen onderzoek van bekend. Ik veronderstel bv dat er met een onbetaalde maitresse waarschijnlijk veel meer getongzoend wordt dan met een sekswerker.

katwesel zei:
Als jij nu in het ziekenhuis beland met corona geef je dan aan het personeel dan ook aan dat je niet geholpen wil worden . Ik weet wel zeker dat je dit niet zal doen .... Met jouw manier van denken ben je echt aan het meedenken met al het personeel in de zorg .
Dat is ondertussen een afgezaagde gebakkenlucht uitlating. Stel jij ook diezelfde vraag aan andere mensen die bewust risico's lopen en die dan in een ziekenhuis kunnen terechtkomen? Ik denk aan de vele rokers met longkonker, de roekeloze wegpiraten die verongelukken, de veel te dikke mensen die geacht worden zich ziek te vreten (wat overigens lang niet altijd zo is) en... de nzc fans die met een 'probleempje' opgezadeld zitten. Die gaan we allemaal een papiertje laten ondertekenen, dat zij niet willen geholpen worden. Zo hebben we meteen plaats genoeg vrij in de ziekenhuizen voor de covid patienten, zodat al die weinig significante regeltjes niet meer moeten opgelegd worden. Zo voorkomen we immense ontwrichtig van het maatchappelijke leven. Meedenken met het zorgpersoneel dus. :mrgreen:

katwesel zei:
Je zal wel denken , deze jongen lult maar wat in de ronde maar hij loopt al heel wat jaren in het wereldje rond en heeft in zijn loopbaan al heel
wat dames zc geneukt , en dit is op heel veel plekken gebeurd waar jij nog nooit een dame uberhaupt aan je zijde gehad hebt .....
Fijn zo. Proficiat trouwens met jouw kristallen bol, waarin je kan zien wie ik ben en wat ik doe, en met wie ik waar zoal geneukt heb. Misschien moet je toch heel even jouw 'mogelijkheid 3)' hierboven nog eens herlezen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
nestorix zei:
oh nee, ik geef je oprecht veel plezier in je leven, heeft totaal geen ondertoon.
wel nzc, ook in corona tijd, alleen niet bagataliseren dat nzc minder gevaarlijk zou zijn dan eventueel corona, begrijp ik het zo goed?

jongens, het zal wel., ik heb idd een aantal maanden niet geneukt, omdat ik a niet kan thuis werken, en b tot een risico groep behoor.
maar je kan van een vrijgezel niet verwachten dat ie nooit meer neukt, met of zonder.
dus toen het weer mocht, liet ik mijn vaste dame komen, met inachtneming van enige maatregelen.

maar voor ieder ander lekker doen wat je wilt, en bij klachten testen.

mag er nu een slot op
Inderdaad nestorix. Zoals je het zelf een beetje voorstelt: iedereen heeft behoefte aan seks en intimiteit. Vrijgezellen, ja. Gebonden mensen? Laat ons eerlijk zijn: monogamie is niet het eerste kenmerk van de mens. Sekswerkers zijn een ideale vervanging van minnaar/minnares toestanden. Geen gedoe met relaties als je enkel seks wil.

Het corona virus is een blijvertje, voor altijd, net als de andere griepsoorten. Als iemand zich daarop baseert om sekswerk onverantwoord te vinden, het zij zo, maar die personen moeten dan wel consequent zijn en niet vergoelijken dat zij zelf bare risico's nemen. Het is wat het is.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik wil niet reageren, ik wil niet reageren ik wil niet.....

Ik hou me nog ff in maar liefst een slotje er op :lol: :lol: :lol:

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Pff gelijk heb je lekkerding.
Ik kan na mijn date met een vriendin iets bruikbaarders in deze topic toevoegen.

Zij werkt nl in een redlight district en heeft haar kamer door verhuurd en dat is niet kosteloos. Enkele vaste klanten ontvangt ze die trouw zijn aan haar. Aan enkele vriendjes zoals ik vraagt ze een kleine bijdrage en bedrag is schappelijk laag in vergelijking wat je in de straat kwijt bent.

Haar reden is dar de concurrentie toeneemt. En is voor de vaste dames altijd de vraag wat de concurrentie doet. Ze ving negatieve signalen op zoals een trans die belooft te neuken, zich alleen maar laat neuken. Ze zag meerdere klanten naar anderen gaan en bij haar klagen dat het tegenviel. En zo drongen haar inkomsten op een lager niveau. Oorzaak is ook dat er klanten die hun baan kwijt geraakt zijn. Ze vind door haar besluit dat ze de risico beperkt voor een covid besmetting.

Wat we ermee kunnen is de boodschap dat deze tijd leidt naar andere situaties, waardoor klanten hun wensen gedeeltelijk of geheel niet vervuld worden. Sommige dvpers gooien hun prijzen omhoog. Dus heb je een vaste dame onderhoud dit contact, neem iets extra's mee wat ze kan waarderen en bespreek met haar hoe frequent je kan. Risico blijft er, maar is verkleinend. Dat geld hetzelfde als nzc.

Commentaren hierover worden probleemloos gecordon sanitaird, want dat hoort hier niet op zijn plaats, alsof exrokers onnodig de rokers aanvallen. Die drama blijft eens en voor altijd voor een gesloten staan. :lol:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
albert indepoes zei:
Voor alle dingen die kunnen, bestaat er een kans op voorkomen. Er zijn reeds verschillende studies die uitwijzen dat een besmet persoon zonder symptomen een bijzonder minieme kans heeft om de besmetting door te geven, tenzij die persoon in jouw gezicht blaast of spuwt, begint te hoesten of te niezen of te rochelen enz. Maar ik denk dat zelfs in de tijd dat de gewone mens nog niet wist dat het woord covid bestond, de meeste mensen wel automatisch een beetje uit de buurt bleven van zulke personen.

De rest laat ik maar weg maar heb je nu eigenlijk wel door wat je allemaal schrijft .....

Tijd dat dit op slot gaat aangezien er toch niks zinnigs uit jouw komt .... en ja je bent van alles goed op de hoogte zullen we maar zeggen .
Wordt tijd dat je weer eens iets zinnigs aan dit forum toevoegd , bv iets schrijven over de bezoekjes van je ..... dat is zinvoller .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Cumgiver zei:
Pff gelijk heb je lekkerding.

Wat we ermee kunnen is de boodschap dat deze tijd leidt naar andere situaties, waardoor klanten hun wensen gedeeltelijk of geheel niet vervuld worden. Sommige dvpers gooien hun prijzen omhoog. Dus heb je een vaste dame onderhoud dit contact, neem iets extra's mee wat ze kan waarderen en bespreek met haar hoe frequent je kan. Risico blijft er, maar is verkleinend. Dat geld hetzelfde als nzc.

In dit geval ben ik het ook met jullie eens hoor , alleen denk ik niet dat onze "vriend" albert dit snapt .
Ik heb ook in de afgelopen tijd een 2tal vaste dames bezocht , zelf vaker als dat ik het normaal deed , en beide geven je er ook
meer voor terug dan normaal . Beide willen nog steeds hetzelfde bedrag hebben en zeggen eerlijk we hebben nu liever de vaste
klanten maar ook zei zeggen een deel komt niet en ja je pakt ook nieuwe mee maar eerst maar even de kat uit de boom kijken
en ondanks dat geld nodig is toch maar even voorzichtig en niet gelijk het totaal pakket aanbieden . Al is dit niet altijd mogelijk .
Aangezien beide dames al veelvuldig beschreven zijn , schrijf ik op dit moment niet zoveel over hen (een staat niet meer op het
forum en op verzoek van haar ook hiervan afgehaald er loopt wel een draadje ) . En ja ik ben zeker niet iemand die elke beschreven
dame die aan nzc doet ook bezoekt . En verder heb ik moeite met dames die nu ineens klagen dat ze weinig verdienen en dan nu ook
om meer geld vragen als je langer dan normaal binnen bent , dan denk ik toch bij mezelf dan doe je nu toch iets verkeerd , je zal als
dame ook moeten begrijpen dat in deze tijd voor een heel deel van haar klanten er minder geld beschikbaar is ....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mogelijkheid 2 mag je trouwens alvast schrappen want ik geloof niet eens dat dames in deze stiel er echt van genieten en echt klaarkomen, zoals met een brede smile wel eens lees in recensies. Ik geloof in dit verband namelijk maar 1 ding, gebaseerd op wat de dames zeggen: wij hebben die seks niet nodig, wij hebben geld nodig.

Het ging mij nu ook vooral wat meneer Albert schrijft over bovenstaande.
Die discussie is ergens al gedaan.
Maar gelukkig ken ik een flink aantal dames, en nee niet allemaal, die er wel degelijk echt van genieten.
En ik hoef hier toch geen namen te noemen van dames die dat doen en ja uiteraard ook voor het geld doen of zijn gaan doen. ;) .

p.s. het wordt tijd voor een extra moderator ter ondersteuning die hier wellicht in overleg met Barefan, die het vast druk heeft, een slotje op zou kunnen doen. want Ajax3stars hoor je ook niet.

Ik vind dat het forum er ondanks dat CWP er niet meer is het toch aardig netjes blijft met enige dissonantie daar gelaten ;)
Dus we kunnen het wel :D

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Ik begrijp sommige forumleden niet. Niet alleen omdat zij de ene taalfout na de andere maken :mrgreen: , wat al veelzeggend is, maar vooral omwille van hun houding.

Er maakt hier iemand (niet ik) een topic aan over 'Sekswerk in tijden van corona'. Bon. Er wordt in dat topic gediscussieerd over het onderwerp van de titel. En enkele mensen zijn meteen op hun pikje getrapt omdat er dingen gezegd worden die niet passen in hun kraam en heel de discussie wordt dan maar afgedaan als zever enz. Ze moeten gelijk hebben, ook al wijst hun schrijfstijl er niet op dat ze een dusdanig bijzonder hoog niveau zouden halen dat het gelijk automatisch aan hun kant staat. Er worden dingen neergeschreven over iemand die ze niet kennen, alsof dat feiten zijn. Maak je op die zeveraars een opmerking, dan wordt je zelf tot zeveraar verklaard. Wijs hen vooral niet op de eigen risico's.

Het is toch simpel: in een topic over sekswerk in coronatijd, mag (nee: MOET) de discussie gaan over sekswerk in coronatijd. Uiteraard kwam daarbij al snel ter sprake welke risico's er eventueel zijn, en die werden geplaatst naast de nzc risico's. Wie dat op een of andere manier ongewenst, ongepast of verkeerd vindt, kan nog altijd dit topic voorbijlopen en het niet lezen. Er wordt met deze gedachtenwisseling geen enkel topic van een meisje 'bezoedeld'.

Ik vind die hypocriete houding bijzonder jammer. Straks gaan die heerschappen nog beweren dat zij ooit eens op het nzc-forum terechtgekomen zijn 'bij toeval' toen ze zochten naar de website van de Nederlandse Zebravinken Club :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Terug
Naar boven