Seksdating sites en chats.

didier

Snuffelaar
7 apr 2016
22
1
Op chatgirl kwam ik afgelopen maandag Tatiana (Utrecht, pd) tegen, een Afrikaanse vrouw van rond de 40 (ze ziet er jonger uit en zegt op de site dat ze 29 is). FF gesproken met haar en kreeg foto. Ik moet zeggen dat ze er goed uit zag en heb voorzichtig geïnformeerd naar bare. Geen probleem. De gok gewaagd haar te bezoeken . Kreeg haar adres. Goed parkeergelegenheid en vrij discrete toegang in Overvecht. Ze ziet er goed uit, mooi lijf en ze stond geil. Ze kwam net uit de douche en had een heerlijk kutje, dat ik gretig heb gebeft. Tongzoenen deed ze volop aan mee, kortom alles wat ik deed en wilde doen op dat moment kon ze waarderen. D'r pijpkunst was voor mij heerlijk. Haar bare kunnen nemen en alles intern gedoneerd. Was top! Heb € 100,= betaald voor ca. half uur. Ik lette meer op de tijd dan zij (hihihi), aangezien ik "in werktijd" aan het wippen was. Kortom zeer geslaagd!.

Vandaag was ik voor zaken weer in de buurt van Utrecht. Je raad het al: ff bellen en kon direct terecht voor een vluggertje. € 75,= geboden en ze ging akkoord. Volop tongen bij binnenkomst en direct kleertjes uit. Al tongend op bed belandt, daarna al haar spleten flink nat gemaakt en vervolgens er diep in. Ik heb wederom alles intern gedoneerd. Ik heb haar ervaren als een heerlijke meid die er zeker ook van houdt. Zelf heb ik nog nooit anaal geneukt, maar zij gaat dat met mij doen! FF sparen (zaad en geld) en dan erop los.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Klasse bijdrage didier bedankt. Dit nodigt wel vragende reacties uit. De type dame in je bericht daar smul ik van. Dat kan je wel raden als je mijn avatar ziet. :lol:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
ben zojuist bij Tatiana geweest. Inderdaad top sex. Ze is inderdaad wel iets ouder dan ze aangeeft. Maar ziet er verder nog top uit. Vooral haar borsten
Niets is haar te gek. Heb haar ook anaal mogen neuken.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Tatiana is op chatgirl, afspraak gemaakt voor eind van de middag. Ik heb erg veel zin in vandaag. Want daarvoor heb ik afspraak met latina tg die ik op bc leerde kennen.
Ik heb er zin in vandaag, als de date met tatiana doorgaat maakt mijn cumgun vandaag een wereldreis. Ik zal tatiana vragen of ze een advertentie heeft, dan kan er een aparte topic gemaakt worden.

Cumgiver.

didier

Snuffelaar
7 apr 2016
22
1
Dinsdag eind van de dag ff geappt naar Tatiana. Ze had tijd! Direct naar haar toegereden. Had nog een leuk kadootje meegenomen. Ze was lekker gedouched en heb haar gelikt als een malle met de tong diep d'r kutje in.
Het blijft een heerlijke vrouw die tongt, zuigt en je paal graag diep ontvangt. Heerlijk klaargekomen en alles daar achter gelaten. FF zitten praten. Ze is 50% Keniaans en 50% Duits, 42 jaar.
Edit CWP, geen oproepen.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Heerlijke recensies Didier, ik ga ook eens kijken op de chat of ik haar kan contacteren.

4fun

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
didier zei:
Zal nog 2 foto's plaatsen van Tatiana bij de andere rubriek.

Welke rubriek? Ik heb op haar naam gezocht maar kan niets vinden. Toegegeven dat ik niet de beste zoeker ben op internet.
Zijn er contactgegevens van haar ergens te vinden? Op chatgirl heb ik geen profiel van haar gevonden met de naam Tatiana.

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Twoo is inderdaad een betaal site. Het kost je credits om te zien door wie je geliked bent en/of wie je profiel heeft bezocht. Chatten is gratis.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Heb met Tatiana contact gehad, vraag nu voor half uurtje 100 + 50 voor bare. Heb maar vriendelijk bedankt.

4fun

A

Anonymous

Guest
Jammer dat haar prijs zo omhoog gaat. Ze is waarschijnlijk nogal populair en kan daarom de prijzen omhoog gooien. :x
Was eigenlijk van plan om haar volgende week te bezoeken. Weet niet of ik dit nog wel doe nu......

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Ik zag vandaag dat sexmarkt.nl stopt. Bezoekers worden na 6 seconden doorgelinkt naar kinky.nl. Het was geen topsite, heb een keer een date gehad via deze site

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bbdeg dit is me ook opgevallen. Eigenlijk hebben we het over een seksadvertientie site voor betaalde sex. Zeker wel een vermelding waard.

Harry1964

Toogplakker
13 okt 2019
39
0
Zijn er nu nog sites waar gewoon vrouwen opzitten die gewoon geneukt willen worden en voor de rest geen gezeik zit op div sites maar ze willen allemaal een vaste relatie , daar zit ik nou net niet op te wachten.
Ben soms wel jaloers op de gays als je wil heb de over een een een pik ter beschikking 😂
Maar ja als je nog z'n lelijke vrouw ben en je gaat ervoor heb je ook zo een vent .

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ach Harrie,

Als je voor dames gaat dan is het beter om live te doen. Zoals uitgaan. Als ik zin heb dan zoek ik niet de digitale drama op. Gewoon naar ramen of kinky / sj uitpluizen. En ik klaag niet met tgirls en een paar transen waar ik contact mee heb. Zelfs op chatgirl zijn er pay dames en ik ervaar ze als super kritisch en daar pas ik voor.
Goed voorbeeld is gratis sex contact bij sj. Er zijn niet eens 10 dames die sex zoeken met mannen en andersom in meervoud :lol:

Harry1964

Toogplakker
13 okt 2019
39
0
Gelijk heb je cumgiver weet je wat het is ik ben 56 als in wil neuken moet ik betalen makkelijk zat.
Misschien beter heb je ook geen gezeik meer maar je miet gewoon geluk hebben moet natuurlijk wel leuk zijn .
Lag laatst een meid te beffen kijk ik omhoog ligt ze d'r telefoon te checken .

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Harrie dat ik bevestigen met fundates komt zeker gezeik om de hoek kijken. Gelukkig bestaat deze forum waar ieder lid kan wie het waard is en wie je beter kan mijden. Ik ben hier om daar een goede bijdrage aan te leveren. Chatsites zijn een soort vijver en met kunde kan je het treffen. En ik ben maar 6 jaar jonger dan jij.

Ik zit dankzij bullchat in een pool van mannen die mee mogen doen aan een 2 uur durende gangbang met een jonge blonde sportieve vrouw van 32 en haar gelegenheids vriend is 58. Leuke mensen, het kost ons een schappelijke bijdrage om de hotek kosten te dekken. De criteria is groter dan 1.80m en de pik moet groot zijn. Neuken is met condoom, maar door corona ligt dat cluppie stil. En ik heb kennis mogen maken met 2 collega's neukers die de 60 gepasseerd zijn. Ik heb een vriend voor gedragen die even oud is als jij. Ik ben 10 jaar geleden begonnen met netwerken
Het is kortom treffen.

Terug
Naar boven