Op chatgirl kwam ik afgelopen maandag Tatiana (Utrecht, pd) tegen, een Afrikaanse vrouw van rond de 40 (ze ziet er jonger uit en zegt op de site dat ze 29 is). FF gesproken met haar en kreeg foto. Ik moet zeggen dat ze er goed uit zag en heb voorzichtig geïnformeerd naar bare. Geen probleem. De gok gewaagd haar te bezoeken . Kreeg haar adres. Goed parkeergelegenheid en vrij discrete toegang in Overvecht. Ze ziet er goed uit, mooi lijf en ze stond geil. Ze kwam net uit de douche en had een heerlijk kutje, dat ik gretig heb gebeft. Tongzoenen deed ze volop aan mee, kortom alles wat ik deed en wilde doen op dat moment kon ze waarderen. D'r pijpkunst was voor mij heerlijk. Haar bare kunnen nemen en alles intern gedoneerd. Was top! Heb € 100,= betaald voor ca. half uur. Ik lette meer op de tijd dan zij (hihihi), aangezien ik "in werktijd" aan het wippen was. Kortom zeer geslaagd!.
Vandaag was ik voor zaken weer in de buurt van Utrecht. Je raad het al: ff bellen en kon direct terecht voor een vluggertje. € 75,= geboden en ze ging akkoord. Volop tongen bij binnenkomst en direct kleertjes uit. Al tongend op bed belandt, daarna al haar spleten flink nat gemaakt en vervolgens er diep in. Ik heb wederom alles intern gedoneerd. Ik heb haar ervaren als een heerlijke meid die er zeker ook van houdt. Zelf heb ik nog nooit anaal geneukt, maar zij gaat dat met mij doen! FF sparen (zaad en geld) en dan erop los.
Vandaag was ik voor zaken weer in de buurt van Utrecht. Je raad het al: ff bellen en kon direct terecht voor een vluggertje. € 75,= geboden en ze ging akkoord. Volop tongen bij binnenkomst en direct kleertjes uit. Al tongend op bed belandt, daarna al haar spleten flink nat gemaakt en vervolgens er diep in. Ik heb wederom alles intern gedoneerd. Ik heb haar ervaren als een heerlijke meid die er zeker ook van houdt. Zelf heb ik nog nooit anaal geneukt, maar zij gaat dat met mij doen! FF sparen (zaad en geld) en dan erop los.