Secretaresse

Voormalig lid 409

Toogplakker
21 apr 2015
99
21
Ik heb sinds anderhaf jaar een nieuwe secretaresse.
Iets ouder dan mijzelf, nl 45 jaar.
Ze is gescheiden en al aantal jaar alleen. Voor haar leeftijd echt een prachtig sportief figuur, mooi slank... en niet vies van eens wat uitdagende kledij...
Graag zou ik wel eens iets willen doen met haar, iemand tips hoe ik dat aanpak ?
Dank alvast.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Hoe leuk ze er ook uitziet , als het je directe collega is dan is het zeker geen aanrader .... maar goed je moet het zelf weten

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Idd als je in een bedrijf werkt en zij neemt niet duidelijk initiatief... heel link ;) Zeker in deze metoo tijden.

Ik denk dat je goedkoper af bent met een paydate.

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Zij is alleen, en jij ??
Probeer om er achter te komen hoe zij jou ziet
Puur als leidinggevende of als een interessante man

luc123

Toogplakker
13 dec 2018
33
11
misschien moeten ik of iemand van deze site haar eens via fb contacteren en wat flirten ermee. Dan weten we of ze open staat voor zoiets en dan kan ik je dat laten weten via prive bericht of ze 'spannende dingen ' wil doen

stefan.1207

Snuffelaar
10 dec 2017
24
6
Gevaarlijk... een jaar of vijftien geleden ook wat begonnen met een jongedame die nieuw begon. Ik kreeg de eer haar op te leiden en van het ene kwam al snel het andere. Voor de goede orde: zij ondernam de eerste stap, niet ik. We hebben heel wat afgeneukt, heel erg stiekem natuurlijk, want niemand mocht het weten. Tot ze op een dag een aanvaring had met een collega. Ze wilde dat ik die collega een flink standje gaf (nee, niet zo'n standje) maar dat kon ik niet doen: op professioneel vlak was de jongedame immers zwaar in de fout, en niet de ander. En toen... was ik plots de viezerik die haar gemanipuleerd en overhaald had seks met mij te hebben... en iedereen moest dat weten.

Mijn oversten konden daar nog wel mee lachen - en al snel was zij diegene die haar C4 kreeg - maar mijn vrouw (inmiddels mijn ex) vond het allemaal minder amusant.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Veel te gevaarlijk!

Zo iemand staat té dicht bij je gezin, familie of collega's. De kans is daarom ook veel groter dat het ooit gaat uitkomen. Je krijgt er dan geheid problemen mee thuis. En allicht ook nog eens op het werk.

Dus stel jezelf de vraag: Is het dat allemaal waar

Ga beter even langs bij een professionele dame om van je geilheid verlost te worden.

En als je dan toch een affaire wil beleven, kies dan iemand die verder van je af staat :cool:

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Veel te gevaarlijk!

Zo iemand staat té dicht bij je gezin, familie of collega's. De kans is daarom ook veel groter dat het ooit gaat uitkomen. Je krijgt er dan geheid problemen mee thuis. En allicht ook nog eens op het werk.

Dus stel jezelf de vraag: Is het dat allemaal waard?

Ga beter even langs bij een professionele dame om van je geilheid verlost te worden.

En als je dan toch een affaire wil beleven, kies dan iemand die verder van je af staat :cool:

HertogJan

Snuffelaar
2 jul 2021
20
1
luc123 zei:
misschien moeten ik of iemand van deze site haar eens via fb contacteren en wat flirten ermee. Dan weten we of ze open staat voor zoiets en dan kan ik je dat laten weten via prive bericht of ze 'spannende dingen ' wil doen

Dit klinkt als het recept voor een regelrechte ramp.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
In de 30 jaar dat ik wandel heb ik een paar principes opgebouwd. Een daarvan is: geen sex met collega's. Hoewel ik met menig vrouwelijke collega in hotels heb vertoefd en sommige openlijk met mij flirtten, heb ik daar nooit aan toegegeven en het vriendelijk ontweken.
Dat is de reden dat ik nog steeds werk en alle collega's professioneel in de ogen kan blijven kijken.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Zelfde principe hier : niet met collega's en niet op het werk. Toch heb ik ooit eens een collegaatje geneukt. Een paar jaar geleden bezocht ik eens op een zaterdagavond een "Eyes wide shut" feestje in een club in De Klinge, terwijl mijn vrouw met de vriendinnen in een vakantiehuisje zat. Iedereen gemaskerd en met cape, dus nauwelijks te herkennen. Maar bij de openingsscene zie ik plots iemand staat die wel sterk op mijn collega lijkt - op het werk was ze één van de secretaresses van de afdeling, mooie jongedame, rond de 35 jaar, maar geen opvallende seksbom of zo, altijd redelijk preuts gekleed, maar wel voorzien van alle rondingen. En hier stond ze dus met haar E-cup tieten in een zwarte Marlies Dekker bh, klein zwart stringetje en lange zwarte nylons. Ik wist zeker dat zij het was want ze had een opvallende tatoeage op haar schouder en nek, en daar hadden we het op het werk al vaker over gehad. Na de openingsscene vind ik haar in het halfdonker liggend in de neukstoel achteraan waar al een groepje mannen staat, er eentje bezig is haar te neuken en een paar naast haar staan gepijpt te worden. Ik zie dat iemand haar tieten uit haar bh gehaald had en ik hoor ze kreunen en de man aanmoedigen en ook haar stem is haar stem. En dan denk je : wat doe ik nu ? Neuken en misschien herkend worden ? En wat dan ? Opeens schuiven 2 mannen voor mij door naar haar mondje en sta ik achter de man die haar aan het neuken is. Plots schuift ook hij opzij en ik zie een opengesperde kut waar een witte klodder sperma uit lekt. Hij was haar dus bare aan het neuken !!! Ik was mezelf al aan het stijf trekken en had nog geen condoom aan, dus ik aarzelde niet en schoof em recht naar binnen. Met mijn beide handen op haar tieten heb ik haar zo een paar minuten flink doorgeneukt en uiteindelijk volgespoten. Zij had de hele tijd haar ogen toe of gericht op de pikken in haar handen, maar ik weet dat ze ook af en toe naar mij keek. Daarna snel plaats gemaakt voor de volgende en andere plekken opgezocht waar ik nog genoten heb van andere dames, maar de aanblik van haar naakte lichaam en haar volgespoten kut bleef me voor de geest hangen en deed mijn pik steigeren :) De volgende week zag ik haar natuurlijk weer op het werk, maar geen enkele blijk van herkenning, tot we een paar weken later elkaar toevallig op de parkeerplaats zagen en ze mij terloops vroeg:" Was het lekker" ? Ik was te verbouwereerd om iets te zeggen, maar ze knipoogde en zie "Ons geheimpje, niet verklappen he" en weg was ze. We hebben het er nooit meer over gehad en ik heb haar nooit meer in de club gezien, maar elke keer ik haar op het werk zag, en ik dacht aan mijn sperma in haar lichaam, kreeg ik een stijve - haha. Ik werk daar nu niet meer, dus het zal wel een mooie herinnering blijven :)

MarkOvl

Toogplakker
21 sep 2021
25
4
Pak jaren terug mijn toenmalige secretaresse paar maal lekker geneukt. Prachtige tieten billen en kont. 's zomers meestal kort gerokt en lekkere inkijk op haar tieten. Plots beginnen tongen en haar rechtopstaand geneukt. Zaad liep daarna langs haar billen. Paar herhalingen gehad, overal in het fabrieksgebouw. Bijna fout gelopen toen ze haar ontslag kreeg. Zou dit nu in deze tijden niet meer durven vrees ik?

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Zit met zo iets, maar dan met directe collega. Niet echt mijn type qua uiterlijk maar erg leuk en goed gevoel van humor. We werken nu veel thuis ivm corona en zitten regelmatig in privechat in teams. Ze weet dat ik relatie heb, maar geeft wel regelmatig aan dat ik leuk ben en de chats worden erg dubbelzinnig. Zo had ze het er over dat ze in een deuk lag. auto. Ik gaf aan dat ze zich dan moest laten uitdeuken. Ze zei dat ze dan ook gelijk gespoten wilde worden...en meer dat soort dingen. Ze is vrijgezel en krijg stiekem toch wel zin haar vol te spuiten....

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
:ugeek:
borus zei:
Zit met zo iets, maar dan met directe collega. Niet echt mijn type qua uiterlijk maar erg leuk en goed gevoel van humor. We werken nu veel thuis ivm corona en zitten regelmatig in privechat in teams. Ze weet dat ik relatie heb, maar geeft wel regelmatig aan dat ik leuk ben en de chats worden erg dubbelzinnig. Zo had ze het er over dat ze in een deuk lag. auto. Ik gaf aan dat ze zich dan moest laten uitdeuken. Ze zei dat ze dan ook gelijk gespoten wilde worden...en meer dat soort dingen. Ze is vrijgezel en krijg stiekem toch wel zin haar vol te spuiten....
Wanneer een vrouw in een professionele omgeving met een man flirt is daar vaak een reden voor. En als het misloopt kun je het niet verborgen houden. Houd dat in je achterhoofd.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Snap ik. We hebben lrecies dezelfde functie Dus is haar niet te doen om door mij te paaien hoger op te komen. zelfde functie, zelfde salaris. Geen idee of er meer achtet zit

Terug
Naar boven