Secretaresse

A

Anonymous

Guest
Zelfde functie kan betekenen dat ze je pootje kan lichten als er een hogere functie vrij komt. Wat carrière betreft moet je altijd je rug in de gaten houden, voor je het weet zit er een mes in.

A

Anonymous

Guest
Zelfde functie kan betekenen dat ze je pootje kan lichten als er een hogere functie vrij komt. Wat carrière betreft moet je altijd je rug in de gaten houden, voor je het weet zit er een mes in.

A

Anonymous

Guest
Hoi medeforumleden,

Interessante discussie over neuken met collega's. Mijn motti is: "dans niet op de tafel waarop het eten is geserveerd". Het is mij nog nooit overkomen dat een collega interesse in me had. Zo'n 12 jaar geleden wel geruchten gehoord over dat collega's van mij het op het werk gedaan hebben. Ik onderhoud zelf strikt professionele contacten met collega's en wil ze absoluut niet in mijn privéleven hebben. Mijn salaris is net onder modaal maar ben nogal minimalistisch ingesteld: woon zeer bescheiden en spaar elke maand wat. Met het wandelen ben ik ook zo goed als mee gestopt omdat het steeds duurder wordt maar help nog liever mezelf op een zaterdagavond dan dat ik met een collega in bed lig.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Ondertussen met collega de nodig prive chats buiten werktijd. Worden heftige plaatjes naar me gestuurd. Eerst knuffelgifjes, daarna oenen, tongzoenen plaatjes met orake sex en neuken. Heb het even afgeremd en een douche genomen

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Borus,

Lees nog eens rustig de posts en tips van je lotgenoten door. Ben verbaasd van de wijsheid die ze bevatten: ;)

En ja: 'het verschil tussen gratis sex en betaalde sex is... dat betaalde sex meestal goedkoper is" Waarheid als een koe :eek:

Terug
Naar boven